Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

  • po měsících...
Odesláno

Ahoj, dnes jsem od UPS nechal instalovat jednoduchý internet Fiber Power 40 s Wi-Fi modemem. Ovšem modem je na druhé straně bytu a musím zlepšit signál. Modem bych asi nechal na místě na natáhl kabel k Wi-Fi routeru ( např: http://www.suntech.cz/produkt/173359-te ... an-2x5dbi/ ) na druhé straně bytu.

 

Co mám udělat na modemu UPS? Vypnout Wi-Fi? Mód bridge?

 

Pánové jsem v tom lajk a budu rád za každou radu a pokud možno pochopitelně :-)

 

Díky

Odesláno

No apríl ne :-(

Pro mě končí vše zapnutím NTB a vůbec tomu nerozumím.

Nechám si doporučit, co pořídit.

Jde mě jen o lepší signál na druhé straně bytu kde se více pohybuju.

Odesláno

aha :shock: že ses tak pustil do nějakýho např. :lol:

jako vždy to chce kouknout na rušení kanálů v programu inssider nebo wifi analyzer, pak se to dá nějak řešit

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
  • po měsíci...
Odesláno

Zdravím,

mám problém který už tu párkrát byl, vždy po několika vteřinách vyskakující ping na online hrách - z nějaké klasiky tohohle modemu 20-70ms na 400ms..

 

Před půl rokem jsem problém vyřešil nastavením modemu pouze na most a za něj dal svůj tplink, čímž se sice vyřešil problém odezvy,

ale na druhou stranu začala padat rychlost downloadu o 70%, řešil to reset cisca do původního nastavení (což nechápal ani velmistr z podpory), ale trvalejší řešení či smysl to nemělo, takže tplink šel pryč a problém s odezvou je tu zas.

 

Zkoušel jsem nápady tady z fóra jako vypnutí FW,logování apod. ale nic nezabralo.

 

Nemáte někdo po ruce nějakou tutovku ? :cheers:

 

Díky za reakce

 

PS: Jelikož mi mašinka nepípá,nehouká ani nefunguje jako topení, tak bych se rád vyhnul reklamaci, ev. výměně za Technicolor a zkusil vyřešit tenhle nešvar, jelikož riskovat, že mi to UPC vymění za horší shitku to mi přijde zbytečný :jocolor:

Odesláno

To jsem zapomněl napsat, ozkoušeno a výsledek stejný, takže to beru za druhou nemoc cisca...a přijde mi rozumnější řešit odezvu která se přímo týká upc než nějakou nekompatibilitu s vlastním zařízením :)

Odesláno

Máte ten modem koupený? Pokud ne, klidně to reklamujte, ten technicolor je stejně lepší. A do bridge jde přepnout také.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

V pronájmu.Jak jsem už psal, jde mi spíš o to, jestli někdo nemá žolíka v záloze, reklamaci bych se chtěl vyhnout vzhledem k ostatním zkušenostem ať už s Ciscem nebo Technicolor...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community