Ivo Mašek Odesláno 14. dubna 2012 Sdílet Odesláno 14. dubna 2012 Včera v Jirkově nešla od rána do zhruba 17:00 hodin kabelová televize. Všechny kanály neměly signál. Po pár hodinách (zhruba kolem 11:00 hod) jsem tedy přes formulář napsal dotaz, proč tomu tak je a co se děje. U formuláře je mimo jiné napsáno: Na emailovou adresu Vám bude zaslána kopie Vašeho požadavku a potvrzení o jeho přijetí. Žádná kopie nepřišla, ačkoli jsem vyplnil vše, jak je třeba. Napsal jsem tedy druhý požadavek, a to přes "Moje UPC". Tam jsou v roletovém menu předepsány možné závady, dotazy, chyby, atd., atd. Zafajfknul jsem tedy "digitální televize". Dále jsem vybral z prvního roletového menu "technický problém". Objevilo se třetí roletové menu a já nevyšel s úžasu. Tam byly předefinované dotazy na internet, email a telefon. O televizi ani zmínka ! Zdůrazňuji, že jsem měl zaškrtnuto stále "digitální televize", tedy chtěl jsem řešit problém s televizí. To je ale nemožné. Nakonec jsem tedy použil placenou telefonní linku (jedna z evropských rarit, kdy dotaz na firemní poruchu, tedy ne mojí, je zpoplatňován, a to ještě ne přes telefon UPC, ale přes O2). Živý člověk nebyl k mání (samý robot), takže po uvítání i v angličtině (proboha, proč?!) a vyslechnutí si spousty informací, které mě vůbec nezajímají, jsem se od robota dozvěděl, kde všude jsou poruchy ze strany UPC. Skoro až na konci povídání mi robot sdělil, že v Jirkově je porucha, na které se pracuje. No, a teprve dnes v 14:00 hodin, mě přišlo na email: Kontroloval jsem signál v lokalitě, nyní se hlásí na síti bez problémů, bez jakékoli ztrátovosti, signál je tedy v pořádku. Vše by tedy mělo být funkční. David Papež / Specialista technické podpory datových služeb UPC UPC Česká republika, s.r.o. Takže odpověď opravdu "rychlá", proč televize nešla skoro po celý bílý den jsem se nedozvěděl. A takové to, co ve vyspělých kulturních zemích bývá normální, jako např. omluva - ani omylem. V těch vyspělých zemích také bývá obvyklé, že platba za onen měsíc je nižší, nebo se poskytne nějaký bonus., obvzláště, když se jedná o zákazníka, platícího maximální nabídku a dlouholetého zákazníka. Podle UPC zřejmě češi nejsou vyspělým kulturním národem,, ale jsou to křováci a tak je potřeba s nimi jednat křovácky. ... no tak to je taková moje malinká anabáze s firmou UPC. Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3271-technick%C3%A1-podpora-a-pomoc-upc/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 14. dubna 2012 Sdílet Odesláno 14. dubna 2012 A na http://web.upc.cz/vypadky/ jsi se nedival ? Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3271-technick%C3%A1-podpora-a-pomoc-upc/#findComment-52423 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 14. dubna 2012 Autor Sdílet Odesláno 14. dubna 2012 Nedíval. tenhle odkaz ani neznám. Vím, že na jejich webu jsou různé odkazy a informace, ale mají to dost šikovně poschovávané. A pokud nejsem s nimi často v kontaktu (a to tedy nejsem a jsem tomu moc rád), tak o těch odkazech ani nevím. Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3271-technick%C3%A1-podpora-a-pomoc-upc/#findComment-52425 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 14. dubna 2012 Sdílet Odesláno 14. dubna 2012 Neni to tak dlouho co zde byla v informacnim okenku na uvodni strance fora vystavena zprava: Ulozte si webovou adresu http://web.upc.cz/vypadky do internetovych zalozek ve vasem mobilnim telefonu, v pripade vypadku sluzeb UPC si pak muzete jednoduse pres mobil zjistit, zda je u vas hlaseny vypadek sluzeb a nemuste tak zbytecne volat na infolinku UPC, jejiz telefon je ale take dobre znat - 241 005 100. Jinak kdo to jeste neudelal, tak doporucuju aspon nahlednout do sekce Odkazy, kde jsou shromazdeny nektere dulezite odkazy tykaci se UPC Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3271-technick%C3%A1-podpora-a-pomoc-upc/#findComment-52426 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jaku Odesláno 14. dubna 2012 Sdílet Odesláno 14. dubna 2012 Tomus má sice pravdu s tím odkazem, ale přístup UPC to v žádném případě neomlouvá. Už jsem udělal několikrát několikrát obdobnou zkušenost. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3271-technick%C3%A1-podpora-a-pomoc-upc/#findComment-52433 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 15. dubna 2012 Autor Sdílet Odesláno 15. dubna 2012 Děkuji Markovi-26 za vysvětlení, proč kabelovka u nás nešla a co bylo příčinou. (škoda, že takových techniků není víc ) Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3271-technick%C3%A1-podpora-a-pomoc-upc/#findComment-52437 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 15. dubna 2012 Autor Sdílet Odesláno 15. dubna 2012 Teprve teď před pár okamžiky (tedy po 2 dnech od poruchy - jinými slovy: 2 dny už TV funguje) mi přišel druhý email od UPC: Ve Vaší lokalitě jsme měli nahlášený výpadek digitální televize. Tato porucha již byla odstraněna a služba digitální televize by tedy měla být plně funkční. Za způsobené potíže se omlouváme. Děkujeme za pochopení. .... pozdě (hodně pozdě), ale přece. A nebo že by od nich nějaký manager v tichosti pročítal tohle forum (nikde jinde se totiž o sobě nic nedozví) a chytil se za nos s vědomím, že komunikace je hlavní pilíř, na kterém se dá dál stavět? Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3271-technick%C3%A1-podpora-a-pomoc-upc/#findComment-52439 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Retiree Odesláno 15. dubna 2012 Sdílet Odesláno 15. dubna 2012 A nebo že by od nich nějaký manager v tichosti pročítal ... Ivo, tomu snad ani sám nevěříš... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3271-technick%C3%A1-podpora-a-pomoc-upc/#findComment-52444 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 15. dubna 2012 Autor Sdílet Odesláno 15. dubna 2012 A nebo že by od nich nějaký manager v tichosti pročítal ...Ivo, tomu snad ani sám nevěříš... Tak vysoce postavení asi ne., ti sledují akorát svá konta. Ale ti nižší - čert ví. Ovšem jestli se chtějí (mají zájem) něco dozvědět, tak musí vstoupit do podhradí - jinak se nedozví nic. Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3271-technick%C3%A1-podpora-a-pomoc-upc/#findComment-52447 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Retiree Odesláno 15. dubna 2012 Sdílet Odesláno 15. dubna 2012 Tak několik techniků sem určitě chodí, občas i odpoví na některé věcné dotazy, ale jsou to skutečně technici, bez reálné možnosti cokoli v UPC změnit... (Netuším, zda i s rizikem postihu ze strany oněch managerů). A odpovídat na stále dokola se opakující dotazy lidem, kteří nejsou schopni si pročíst alespoň názvy témat, to snad už baví jenom Tomuse (Tomus promiň)... Ale pro to tu fórum je. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3271-technick%C3%A1-podpora-a-pomoc-upc/#findComment-52448 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.