Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník Head

Před Vanoci mi přestal fungovat zvuk na programech Prima. Na navrh technické podpory byl objednán servis. Termin byl objednán 3x a 3x zrušen. Údajně z důvodu problému, ze se nepropisuje objednávka servisu vinou chyby, za kterou muže korporát. Byla mi nabídnuta kompenzace, se kterou jsem souhlasil a kterou prý se mnou dojedna reklamacni oddělení. Ozvalo se mi pouze retencni oddělení s tím, ze souhlasí s výpovědi služeb... Následně mi přišla sms, ze se se mi ozve reklamacni oddělení a to v nejkratší době. Uplynul týden bez reakce a přestal mi fungovat internet. Odpověď technické podpory - nutný zásah technika, kterého nelze objednat...Začarovaný kruh. Mohu pochopit chyby, ne už absolutní nekomunikaci kompetentních osob. Jsem nucen se obrátit na vedení Vodafone.

  • Slamb změnil název na Nefunkční klientský servis + výpadek služeb

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...