Odesláno 18. května 2005 19 let vcera kolem 20:20 asi na hodinu totalni vypadek jak internetu, tak tv podle grafu vypadlo snad cely brno. Nevite nekdo voco slo?
Odesláno 18. května 2005 19 let vcera kolem 20:20 asi na hodinu totalni vypadek jak internetu, tak tv podle grafu vypadlo snad cely brno. Nevite nekdo voco slo? Muzu potvrdit, jeste jsem volal par znamym v Brne v ruznych lokalitach a taky totalni vypadek kabelovky, tzn. jak TV, tak Internetu na cca 1 hod. Pote nejdriv naskocila TV, po nejakem case take Internet. Taky by me docela zajimalo v cem byl zakopan pes. Poprve jsem zkousel volat do Karnevalu v domneni, ze se zeptam kde je problem a kdy to pojede a dockal jsem se pouze hlasove schranky
Odesláno 18. května 2005 19 let presne tak, dovolat se nedalo, na 844111116 byl zaznamnik a na 844115116 to bylo obsazeno...posleze take zaznamnik . Ale jestli vypadlo cely brno, tak se nai nedivim
Odesláno 18. května 2005 19 let Po 19 hodině večerní a o víkendech se u Karnevalu vždy dovoláte jen na záznamník. Operátorky jsou jen v pracovní dny od 8:00 do 19:00. Viz stránky Karnevalu, sekce Kontakty.
Odesláno 18. května 2005 19 let Coz je docela vyborny, kdyz to vypadne v 19:15 v patek, tak se muzem modlit, aby nekdo se nekdo z Karnevalu uracil vybrat zpravy na zaznamniku? Navic na zaznamniku musite na sebe nechat kontakt, coz nevidim duvod, kdyz se jich chci jen zeptat proc jim to sakra nefunguje celou hodinu.
Odesláno 18. května 2005 19 let Ja myslim ze to tak horky nebude, infolinka funguje sice jen do 19 hodin, ale mimo ni jeste funguje dispecing a monitoring, takze pokud neco nekde vypadne, tak oni o tom vetsinou vi i bez nas. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 18. května 2005 19 let Jednak funguje monitoring sítě, jak píše Tomus, jednak je i ten záznamník pravidelně vybírán, o čemž jsem se sám osobně přesvědčil, když mi jednou v sobotu nefachčil net. Nechal jsem vzkaz na záznamníku a do hodiny mi volal technik zpět a závadu jsme odstranili. Jinak zpravidla ti operátorky stejně důvod poruchy neřeknou, protože jej neví - můžeš jim jen závadu nahlásit a nebo ji už nahlášenou mají a pak ti řeknou, že na jejim odstranění již technici pracují. Pokud chceš znát příčinu, tak je nejlepší napsat mail a oni ti odpoví. Ale ne hned, zpravidla tak do třech dnů.
Odesláno 18. května 2005 19 let no na Internetovy dohled se kdysi dalo dovolat kdykoliv, dneska uz ale to cislo je asi permanentne presmerovany na babu plechovou nebo na zivy operatorky, ktery vas po posouzeni vaseho problemu na net techniky v pripade potreby prepoji
Odesláno 18. května 2005 19 let Mno e-mail bych poslal tezko, kdyz mi nefungoval Internet. Spis mi slo o to, ze jsem mel urcitym zpusobem naplanovanej vecer a takhle bych se mohl dozvedet pro me podstatnou informaci: kdy to pojede. Tahle informace by pro me byla naprosto dostacujici a domnivam se, ze slusnej poskytovatel by mel mit na operatorky, ktere jsou tohle schopne rict. Ze mi za 3 dny po vypadku odepisi, ze jim vypadl proud nebo jiny duvod je pro me uplne nepodstatne, to uz si to davno zjistim jinou cestou.
Odesláno 18. května 2005 19 let Jo a jeste neco, myslim, ze by je nezabilo, kdyby o takovychto vypadcich informovali uzivatele ve spec. sekci nebo na uvodni strance muj.karneval.cz, kdyz uz ne na www.karneval.cz.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.