Odesláno 24. dubna 2012 12 let Jiz pred dvema tydny jsem si objednala nove sluzby k jiz stavajici smlouve, je ovsem potreba vymenit stary modem za lepsi, rychlejsi. Jednou volali z Prahy, ze nemaji modemy na sklade a dostala jsem nahradni termin. Velmi presny 8-12 a musela jsem si vzit volno z prace. No ani tentokrat se technik nedostavil a nikdo ani nevolal. Ted uz jsem volala na reklamace ( hovor 15 minut ) a podle nich bylo vse v poradku, dostala jsem opet nahradni termin, tentokrat 16-20. A co se nestalo, volali z Prahy, ze nemaji modemy. Tak kde to jsme?
Odesláno 25. dubna 2012 12 let Hmm jsme v republice, kde klienti nevrací zařízení a pak chybí pro ty nové zákazníky :-/ A jaký modem máte objednaný? Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 25. dubna 2012 12 let Modem mame objednany na 60 mb net a jeste k tomu si chci koupit CA modul do tv, vsechno je v jedne smlouve. Dalsi termin jsem dostala 3.5. tak jsem velice zvedava.
Odesláno 25. dubna 2012 12 let Zeptal bych se, které zařízení konkrétně není a dočasně bych si vzal nějakou alternativu Pokud nemají např. ten modul k prodeji, bral bych zatím třeba do pronájmu a pak si to nechal zase vyměnit až budou mít. Ať se technici projedou To samé pokud objednáváte např. wifi modem a mají jen normální bez wifi, zase bych pouvažoval zda by nebylo lepší s vzít dočasně ten bez wifi. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.