Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Mám jistý probléms routerem. Nastavím všechno potřebné, ale pořád se nedokážu připojit na internet.

problem9hv.gif

 

IP i masky jsem zadal. Fórum jsem prohledal, nicméně buď jsem si řešení nevšiml, nebo tam není. Řeším to už nějaký ten den a pořád nic. Děkuji za každou dobrou radu.

 

modem - Motorola

router - SMC 700AVBR

 

Router se pořád připojuje, ale modem jako by ho nechtěl pustit dál.

Odesláno

Tak jsem provedl změnu MAC adresy a dostal se do tohoto bodu:

stav8xm.gif

 

to by bylo ok, nicméně na net se nemůžu pripojit, jelikož vznikl jiný problém:

problem7rx.gif

Odesláno

Hele dalsi Zlinak. No musis nekde nastavit expirace na never. Je to z DHCP. BTW jak mas nastaveny PC

Odesláno

PC jsem nastavil podle návodu. Takže jsem zapnul, ať se IP nastavuje automaticky. Problém je v tom, že teď už mi nejede ani to, co je na druhém obrázku - tedy to připojení.

Odesláno

Tak skončil jsem ve fázi, kdy se zobrazuje, že je spojení ok, ale já se i přesto nemůžu připojit. I když restartuji modem, stejně nic. Takže mi tady svítí připojení, ale reálně to nejede. jakoby to něco blokovalo.

Odesláno

hmm, podle WAN IP a Gateway mas asi verejnou IP ... teda ja taky nejsem zadnej odbornik, ale mam stejnej router a rozchodil jsem to behem nekolika minut, v manualu je to imho velice podrobne popsany: http://www.bluetone.cz/53/download/blue ... manual.pdf

  • Premium
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
  • po 2 týdnech...
Odesláno

walfi: a kdyz to nastavis napevno bez dhcp tak ti to jede ok?

 

a jeste druha vec:(dost dulezita) zkousel jsi vypnout modem z elektriky a zas ho zapnout?

Odesláno

Tohle všechno jsem udělal. Dokonce dal na router i nový firmware. Ani ťuk, prostě se nedostanu za modem. Bez routeru mi internet jede.

Odesláno

Nakonec jsem to vyřešil tak, že jsem zavoílal technika, ten zjistil nejakou zavadu, nekam zavolal a najednou vse jelo.

  • po měsících...
Odesláno
Nakonec jsem to vyřešil tak, že jsem zavoílal technika, ten zjistil nejakou zavadu, nekam zavolal a najednou vse jelo.

tak sem to cely precetl a zjistil jsem ze mam uplne stejnej problem akorat s tim ze mam edimax BR6104KP a vse sem konzultoval tady s Vykukem ktery to v poho nastavil a stale mi to nejede s modemem fpoho ale jakmile tam dam router tak ani tuk...

 

chci se zeptat zda si za toho technika neco platil?

preci jen to vidim jak posledni reseni protoze se to tvari uplne stejne jak u tebe....

 

jeste dotaz nastavoval si neco v modemu nebo jen v routeru?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community