Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Potřeboval bych poradit od někoho znalého věci. Zřídil jsem si UPC internet a zakoupil modem cisco EPC 3925 a mám problém s wifi. Problém je v tom, že wifi jakoby funguje a přístroje ( NTB, telefon, TV, medialní přehrávač ) se k ní připojí, ale jakoby tudy netekla data nebo byla nějak rušená. Připojení je prostě nestabilní, hrozně pomalé ( jsem někde na úrovni mobilního internetu ). Zkoušel jsem měřit stabilitu na pingtest. net a vyhodilo mi to very poor net (písmeno F - odezva bylo něco kolem 400ms!!!) Pátral jsem zde na foru ale tento problém jsem nenašel. Jinak bezdrátově se připojuji především na NTB s W7Pro, NTB je Dell Vostro 3750 s n kovou kartou, čili po hardwarové i softwarové stránce by mělo být vše v pořádku, internet je FIBER 60. Je to chyba modemu jako takového nebo nastavení? Mám nastavené zabezpečení WPA2, svůj název sítě a heslo jinak jsem v modemu snad nic neměnil. Netuší někdo čím by to mohlo být? Prosím o polopatickou odpověď protože tohle opravdu není můj šálek kávy. Ještě bych se chtěl zeptat jestli by nebylo možné za tento modem dát nějaký výkonnější router a modem od upc použít pouze jako průchodce signálu ( myslím, že jde o mod bridge jak jsem se zde dočetl ). Jde mi o to aby IP adresy v domácí síti přiřazovalo jenom jedno zařízení a to případně ten nový router. Předem moc děkuju.

Odesláno

vyzkoušej to po káblu a taky koukni na hodnoty 8)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Děkuji za odpověď. Přes kabel není problém, tam to jede bez problémů, problém je pouze u wifi.

Odesláno

tak si do notebooku stáhni inssider a koukni na okolní sítě, možná dost rušej tu tvoji, pak vybereš kanály, který sou volný...

jestli máš jenom Nkový zařízení, tak si v modemu nastav režim N only a šířku kanálu 40 MHz, někde to tam najdeš...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Děkuji za odpověď. Program jsem tedy stáhl a zjistil, že moje síť používá kanál který používají další 4 sítě. Změnil jsem tedy kanál na číslo 2 které nebylo obsazeno, ale nepomohlo, problém je stále stejný bez jakékoli změny. Jinak bohužel všechno na n-kovou síť nastavit nemohu, myslím, že multimediální přehrávač ho nezvládá ( umí jenom b/g ) a stejně bych to nenastavil protože v nastavení routeru u mě tato volba chybí. Nabízí pouze mixed, mixed B/G, only G, žádné only N tam opravdu nemám.Nějaký další nápad jak to umravnit? Přiznám se, jsem z toho už dost zoufalý, těšil jsem se na vychvalovanej, rychlej bezproblémovej net a zatím s UPC samé problémy ( Krom tohoto mi ze začátku modem jaksi zapomněli aktivovat čili po prvním připojení po nastěhování jsem čekal další 2 dny na zprovoznění, když jsem zapojil TV HD PVR byl mrtvej zdroj čili jsem opět čekal na příjezd technika atd, atd. ) Za každou radu budu moc rád a předem děkuju.

Odesláno

tak zkus ty zařízení připojovat postupně... nejdřív jedno -> vyzkoušej kvalitu přenosu - když budou problémy, odpoj ho a vyzkoušej jiný, když bude dobrý, připoj další atd. :)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Děkuji za odpověď, ale příliš jí nerozumím. Jsem čerstvě nastěhovanej a zatím mám k síti přes wifi připojený pouze notebook, Smart TV a Smartphone ( k multimediálním přehrávačům a satelitu musím ještě pořídit wifi dongle - dosud byly připojeny kabelem ). Pokud zkusím na každém zařízení změřit rychlost a stabilitu sítě přes pingtest je to obdobné - strašné. U měření rychlosti jak přes speedtest tak přes stránky UPC dojde dost často k chybě a měření ani nedoběhne a vyskočí error. Jinak vždy začínám s notebookem a zatím se mi nepodařilo docílit ani na něm kvalitního spojení.

Odesláno

tak zkus připojit jenom telefon a pak televizi, u notebooku vypni wifi a připoj ho po kabelu :)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Prehodil som si v routry na 13 kanal,ktory nikto nepouziva a radovo sa mi zvysila rychlost o niekolko MB.Niekedy mi inssider detekuje aj cez 30 ucastnikov a ani jeden nepuziva 13 kanal.

 

rs9wh.jpg

Odesláno

Připojení přes Wi-Fi by měl každý uživatel brát jenom jako doplněk a ne se snažit takto připojit všechna zařízení, která lze jinak bezproblémů připojit kabelem.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community