Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

No ještě bych ten scan pustil s vypnutým modemem od UPC, aby bylo vidět zda tam není něco "zamaskované"

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

tak zkoušel jsem to ještě na jednom noťasu a pak ještě přes mobil a u obojího v pohodě..takže problém má jen můj noťas.. akorát teda netuším, čím by to mohlo být, protože na jiných wifinách problém nemam :/

Odesláno

nemáš nainstalovanej nějakej hyperaktivní firewall?

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

A taky vypni v routeru interní firewall.... mě to dělalo spoustu podivných problémů, které nedávali smysl :salut: (výpadky spojení, kolísání rychlosti, přerušování stahování). Po je vypnutí je naprostý klid a vše chodí OK.. :cheers: .

Odesláno

tak zkoušel jsem reinstal ovladačů na wifi, vypnutí firewallu jak v modemu, tak v PC.. a pořád nic :/ nejvíc mi nejde do hlavy, že na jinejch wifinách mi to jede v pohodě..

  • po měsících...
Odesláno

nastav v modemu u wifi QoS oboje na disable, me to pomohlo. sice nevim co to je a dela, ale bez toho mi zacal iwifi internet jakz takz jet.

  • po měsících...
Odesláno

Dobrý den vážení

 

Mám pro vás všechny odpověď. Doufám, že si ji kromě nás přečte také někdo z oddělení podpory UPC a bude tuto informaci dál efektivně šířit mezi postižené uživatele. Případně se zasadí o to, aby někdy v budoucnu k problému bylo přistoupeno zodpovědně a plošně došlo k vyřešení patřičnou změnou konfigurace na straně problematických zařízení (Cisco EPC 3925).

 

K popsanému problému s pomalou WiFi (případně časté výpadky, atd.) dochází vždy v situaci, pokud je na WiFi routeru povolen "n" mód, zařízení se snaží komunikovat pomocí tohoto režimu, ale bohužel díky funkcionalitě v rámci operačního systému CISCO "Infrastructure MPF" (více informací zde: http://www.cisco.com/en/US/tech/tk722/t ... dc8c.shtml) dojde z nějakého důvodu k narušení této komunikace. Výsledek se projevuje přesně tak, jak popisují ostatní v tomto diskuzním vláknu. Problém aktuálně (2013.08.17) nastává mezi zařízeními CISCO, které mají zmíněné "Infrastructure MPF" zapnuto a téměř všemi bezdrátovými kartami Intel Centrino (nepomáhají ani nejnovější ovladače).

 

Řešením je buď nepoužívat "N" mód a je po problémech (což asi většinou nepůjde, protože u UPC klientů tento AP funguje jako centrální síťový prvek a nikomu se nebude líbit tak dramatické snížení propustnosti -> rozdíl mezi "n" a "g" módem je značný), případně si pomoci přechodem na 5Ghz a v rámci bezpečnosti používat jen AES a zcela vypnout TKIP.

 

Celé je to tak trochu konfigurační matrix, protože každé zařízení umí nějakou úroveň bezpečnosti a mnoho dalších nastavení, a tak nakonec najít takovou shodu, ktera bude vyhovovat všem, byť v malé rodinné domácnosti, dá poměrně dost práce. Případně je řešením zde na UPC modemu WiFi zcela vypnout a jejích chod zajistit zcela jiným, pro tyto účely optimalizovaným, WiFi routerem (např. Apple AirPort).

 

S pozdravem, Martin Pavlis (Senior IT Key Account Manager | KPCS CZ)

http://mvp.microsoft.com/en-us/MVP/Mart ... vlis-33228

  • po měsících...
Odesláno

Pánove tak UPC nám už zase diktuje používání internetu.

 

Teď jsem volal na Tech Support proč mi nejde povolit Remote Management routeru a bylo mi sděleno, že Remote Management bylo vypnuto u všech firmwarů z důvodu bezpečnosti.

Když jsem řekl že je to můj problém, tak mi bylo řečeno že je to i jejich problém, protože je to v jejich síťi.

Když jsem řekl že to ale fakt potřebuju (využívám tunel přes SSH do práce kvůli serfování na internetu a modem mi sám od sebe přehazuje IP adresy, ikdyž mám nastavené static DHCP adresy, takže si to musím semtam přenastavit přes Remote Management), tak mi bylo sděleno, že si mám koupit vlastní router a modem použít jako Bridge.

Takže nakonec jaké bezpečnostní riziko řeší, když to jde, ale musíte si zbytečně koupit router navíc?!!!

 

Bohužel využívají toho, že člověk na výběr moc nemá, když chce rychlý internet.

Odesláno

Je možno napsat dotaz při řešení konkrétního problému...

Je možno pokusit se poněkud proniknout do problematiky připojení k internetu...

Je možno pokusit se ujasnit si pojmy jako statická IP, dynamická IP, veřejná IP, interní IP, DHCP, DHCP server, atd...

Nebo je možno bez výše zmíněných vědomostí si pouze ulevit napsáním rozhořčeného příspěvku do fóra...

Odesláno

Ono jde taky o to, že běžnej user zcela jistě nepotřebuje vzdálenou správu, směrovat porty a další věci, který to dodávaný zařízení od UPC zvládá jenom s obtížema nebo vůbec. A kdo to potřebuje, ten zase nemá problém koupit vlastní router a všechno si vyladit k obrazu svýmu.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community