Standa Odesláno 27. července 2012 Sdílet Odesláno 27. července 2012 No ještě bych ten scan pustil s vypnutým modemem od UPC, aby bylo vidět zda tam není něco "zamaskované" Citovat Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník kullch Odesláno 27. července 2012 Sdílet Odesláno 27. července 2012 tak zkoušel jsem to ještě na jednom noťasu a pak ještě přes mobil a u obojího v pohodě..takže problém má jen můj noťas.. akorát teda netuším, čím by to mohlo být, protože na jiných wifinách problém nemam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 27. července 2012 Sdílet Odesláno 27. července 2012 nemáš nainstalovanej nějakej hyperaktivní firewall? Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 27. července 2012 Sdílet Odesláno 27. července 2012 A taky vypni v routeru interní firewall.... mě to dělalo spoustu podivných problémů, které nedávali smysl (výpadky spojení, kolísání rychlosti, přerušování stahování). Po je vypnutí je naprostý klid a vše chodí OK.. . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník kullch Odesláno 2. srpna 2012 Sdílet Odesláno 2. srpna 2012 tak zkoušel jsem reinstal ovladačů na wifi, vypnutí firewallu jak v modemu, tak v PC.. a pořád nic nejvíc mi nejde do hlavy, že na jinejch wifinách mi to jede v pohodě.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 20. února 2013 Sdílet Odesláno 20. února 2013 nastav v modemu u wifi QoS oboje na disable, me to pomohlo. sice nevim co to je a dela, ale bez toho mi zacal iwifi internet jakz takz jet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 17. srpna 2013 Sdílet Odesláno 17. srpna 2013 Dobrý den vážení Mám pro vás všechny odpověď. Doufám, že si ji kromě nás přečte také někdo z oddělení podpory UPC a bude tuto informaci dál efektivně šířit mezi postižené uživatele. Případně se zasadí o to, aby někdy v budoucnu k problému bylo přistoupeno zodpovědně a plošně došlo k vyřešení patřičnou změnou konfigurace na straně problematických zařízení (Cisco EPC 3925). K popsanému problému s pomalou WiFi (případně časté výpadky, atd.) dochází vždy v situaci, pokud je na WiFi routeru povolen "n" mód, zařízení se snaží komunikovat pomocí tohoto režimu, ale bohužel díky funkcionalitě v rámci operačního systému CISCO "Infrastructure MPF" (více informací zde: http://www.cisco.com/en/US/tech/tk722/t ... dc8c.shtml) dojde z nějakého důvodu k narušení této komunikace. Výsledek se projevuje přesně tak, jak popisují ostatní v tomto diskuzním vláknu. Problém aktuálně (2013.08.17) nastává mezi zařízeními CISCO, které mají zmíněné "Infrastructure MPF" zapnuto a téměř všemi bezdrátovými kartami Intel Centrino (nepomáhají ani nejnovější ovladače). Řešením je buď nepoužívat "N" mód a je po problémech (což asi většinou nepůjde, protože u UPC klientů tento AP funguje jako centrální síťový prvek a nikomu se nebude líbit tak dramatické snížení propustnosti -> rozdíl mezi "n" a "g" módem je značný), případně si pomoci přechodem na 5Ghz a v rámci bezpečnosti používat jen AES a zcela vypnout TKIP. Celé je to tak trochu konfigurační matrix, protože každé zařízení umí nějakou úroveň bezpečnosti a mnoho dalších nastavení, a tak nakonec najít takovou shodu, ktera bude vyhovovat všem, byť v malé rodinné domácnosti, dá poměrně dost práce. Případně je řešením zde na UPC modemu WiFi zcela vypnout a jejích chod zajistit zcela jiným, pro tyto účely optimalizovaným, WiFi routerem (např. Apple AirPort). S pozdravem, Martin Pavlis (Senior IT Key Account Manager | KPCS CZ) http://mvp.microsoft.com/en-us/MVP/Mart ... vlis-33228 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 24. července 2014 Sdílet Odesláno 24. července 2014 Pánove tak UPC nám už zase diktuje používání internetu. Teď jsem volal na Tech Support proč mi nejde povolit Remote Management routeru a bylo mi sděleno, že Remote Management bylo vypnuto u všech firmwarů z důvodu bezpečnosti. Když jsem řekl že je to můj problém, tak mi bylo řečeno že je to i jejich problém, protože je to v jejich síťi. Když jsem řekl že to ale fakt potřebuju (využívám tunel přes SSH do práce kvůli serfování na internetu a modem mi sám od sebe přehazuje IP adresy, ikdyž mám nastavené static DHCP adresy, takže si to musím semtam přenastavit přes Remote Management), tak mi bylo sděleno, že si mám koupit vlastní router a modem použít jako Bridge. Takže nakonec jaké bezpečnostní riziko řeší, když to jde, ale musíte si zbytečně koupit router navíc?!!! Bohužel využívají toho, že člověk na výběr moc nemá, když chce rychlý internet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Retiree Odesláno 24. července 2014 Sdílet Odesláno 24. července 2014 Je možno napsat dotaz při řešení konkrétního problému... Je možno pokusit se poněkud proniknout do problematiky připojení k internetu... Je možno pokusit se ujasnit si pojmy jako statická IP, dynamická IP, veřejná IP, interní IP, DHCP, DHCP server, atd... Nebo je možno bez výše zmíněných vědomostí si pouze ulevit napsáním rozhořčeného příspěvku do fóra... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 24. července 2014 Sdílet Odesláno 24. července 2014 Ono jde taky o to, že běžnej user zcela jistě nepotřebuje vzdálenou správu, směrovat porty a další věci, který to dodávaný zařízení od UPC zvládá jenom s obtížema nebo vůbec. A kdo to potřebuje, ten zase nemá problém koupit vlastní router a všechno si vyladit k obrazu svýmu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.