Návštěvník Odesláno 26. července 2014 Sdílet Odesláno 26. července 2014 Ale jde taky o to, že to ten modem všechno zvládal a fungovalo to jak má, než aktualizovali firmware. Tím mi přestal fungovat veškerý port forwarding a musel jsem modem resetovat do továrního nastavení a vše nastavovat znovu. Zakázat Remote Management a obhajovat to tím, že je to bezpečnostní riziko je blbá výmluva, když to je v defaultu vyplé a zapne si to jen člověk který tomu rozumí. Jedniné bezpečnostní riziko bylo, že se používá ppouze HTTP místo HTTPS. Kdyby implementovali HTTPS, tak žádné bezpečnostní riziko neexistuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 24. září 2014 Sdílet Odesláno 24. září 2014 Ten istý problem uplne ten istý modem vyjebem ho cez okno ..starký vyriešil si to niako wifi ide pripojím sa na notebook v pohode ale na smartfon vôbec NIč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 3. září 2015 Sdílet Odesláno 3. září 2015 Mne pomohlo to vypnutie N modu....ide pomaly ale stabilne, nic nevypadava...ping sa znzil z 400-500ms na 10-30ms Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník ArcanisCz Odesláno 2. října 2015 Sdílet Odesláno 2. října 2015 Mně pomohlo: vypnutí Security->SPI Firewall Protection vypnutí Security->IP Flood Detection Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 7. prosince 2015 Sdílet Odesláno 7. prosince 2015 Zdravím. Měl jsem velmi podobné problémy. Začaly zapnutím WiFi HotSpotů provozovaných UPC. Nechal jsem u sebe hotspot vypnout. Na čas se vše mírně zlepšilo, al epomalu se situace zhoršovala a výpadky byly neúnosné. Nechal jsem vyměnit modem s integrovaným routerem. Je to teď o něco lepší. Nicméně výpadky na 2.4GHz N jsou stále kolem 4%. To je je bohužel dost. Když použiju zapůjčený router a dám ho na stejné místo, nemám výpadky žádné. Procházel jsem poměrně dost různých fór i zahraničních a je zcela zjevné, že toto zařízení je bohužel pěkný šmejd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník PV Odesláno 21. prosince 2015 Sdílet Odesláno 21. prosince 2015 Zdravím, mám modem /router Cisco 3925. Pomocí LAN kabelu je na něj zapojeno 1xPC, ostatní zařízení se připojují pomocí WI-FI. V poslední době ale začíná čímdál-tím častěji pískat a vypadávat spojení. 1) jak jsem se zmiňoval, modem často píská, dokonce když jde přes modem jakkýkoliv trafic tak jakoby syčí. Tzn. ať už na PC na kabelu nebo jakkýmkoliv zařízení na Wi-fi otevřu nějakou webovou stránku, tak při bližším poslechu modem syčí. Jakmile se stránka načte, syčení přestane. 2) čímdál častěji vypadává WI-FI signál. Ikdyž jsem u modemu míň jak metr, tak neustále mi kolísá kvalita signálu (měřeno pomocí InnSideru) - konkrétně lítá to od 50dBm po 95dBm., a to pořád dokola. Pak je nemožné se na modem pomocí WI-FI připojit, a je nutný restart. Nebo pomůže, když se na modem připojím z PC pomocí LAN, a stačí jenom změnit z wifi N only, na B/G/N mixed, nebo změnit jiný kanál (a to i dokonce pokud jsem zrovna na úplně volném kanálu). Pak to zas nějakou dobu šlape. Někdy se mi stane, že se na interface modemu nepřipojím ani pomocí kabelu z LAN a je nutný tvrdý restart. Podle mě je modem v háji, ale jelikož jsem si ho před cca 3 roky kupoval do vlastnictví, nevztahuje se na něj záruka, takže mi zbývají dvě možnosti. 1) dát za něj svůj vlastní router - pak se musí v Ciscu navolit jako Bridge mód? 2) jelikož bych si vzhledem ke kvalitě routerů od UPC už do vlastnictví modem nekupoval, jedině pronájem.... Prosím o info, zda měl někdo podobný problém u CISCA a jestli mu pomohlo případné přenastavení modemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 21. prosince 2015 Sdílet Odesláno 21. prosince 2015 Jestli modem píská, tak už nic moc kromě opravy nepomůže. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepe Odesláno 21. prosince 2015 Sdílet Odesláno 21. prosince 2015 dle mě je modem v háji, ale jelikož jsem si ho před cca 3 roky kupoval do vlastnictví, nevztahuje se na něj záruka, takže mi zbývají dvě možnosti.1) dát za něj svůj vlastní router - pak se musí v Ciscu navolit jako Bridge mód? 2) jelikož bych si vzhledem ke kvalitě routerů od UPC už do vlastnictví modem nekupoval, jedině pronájem.... . 1) Ano, ale nevím, zda Vám to pískání přestane. Jedině si ho opravit, podívat se, co je špatně. V pronájmu jsem ho měl taky a jakmile pískal, tak mi ho okamžitě vyměnili za Technicolor. 2) Kupte si z inzerce Cisco EPC3208 (klasický modem) za 200-300 Kč ho seženete a budete spokojený. Podle ostatních uživatelů prý nejde Technicolor přepnout do bridge, tak bacha na to. Chystá se sice Compal, ale ten nevím, jak je na tom. Citovat Kabel 300 Mb/s Super Komplet 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník zby Odesláno 21. prosince 2015 Sdílet Odesláno 21. prosince 2015 Minulý týden jsem dostal do pronájmu nový Technicolor (náhradou za Ubee, které odešlo) a režim Bridge šel zapnout bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 22. prosince 2015 Sdílet Odesláno 22. prosince 2015 To s tím bridge u technicolorů platí jen na Slovensku. U nás v ČR to funguje. Compal modemy snad přijdou příští rok a do bridge jdou přepnout též, dle reakcí zde na fóru. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.