Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník son

Tomusi dík za radu,ale moje představa byla viz.příspěvek výše-důvod?Důvod je ujetý,ale prostý-upc nabídne čas,kdy přijede technik/u nás dávají vybrat z několika možností a je to 2hodinový časový slot/já si vyberu večerní hodiny a domluvíme se na nich-pak zavolá technik,jestli bych souhlasil s jinou dobou-obvykle nejpozději do 14h-já vím že nemusím souhlasit,ale vyhovím na dřívějším čase,přece si to nějak zařídím,a pak/dříve/technik nainstaloval modem,což je cca 15min a jestli se nevyskytly potíže-v 99% případů na straně upc a ne technika,tak internet šel.Upc si tímhle samoinstalačním balíčkam kryje prdel-získají čas-technik po novu proměří zásuvku,předá balíček a pa-zákazník provede jednoduchou instalaci a pokud v upc nic nezanedbali nebo na něco nezapoměli tak net pojede,v opačném případě tam můžete volat nebo psát a oni Vám pošlou technika na odstranění závady,která není na Vaší straně a na to jim zvysoka ....Nebo je varianta druhá-instalace technikem-vše stejné až do bodu než předá balíček a rozloučí se,znovu vybuduje zásuvku-Kulombo to trefil-odstřihl jsem ji-zapojí modem-a opět moment překvapení,jestli je na straně upc vše v pořádku Vám net jede-zaplatím technika+znovu vybudování zásuvky+ztracený čas v práci a na to jim zvysoka ...A ještě varianta třetí-místní provider-myslím,že toho Schwaigera zasekávat nebudu.Podotýkám,že možnost jsou přeci doma rodiče,tak tam nemusím být já,tak je scestná,neuskutečnitelná a důvody proč to tak je tady ventilovat nemíním-každý jsme nějací. Díky všem.

A co takhle naspojkovat nový koax a vést ho - zasekat do zdi- až k novému místu. Tam dát z vlastních zdrojů novou zásuvku stejného či podobného typu jaká tam byla. To by si měl určitě hřejivý pocit, že si napravil to co bylo způsobeno "odstřižením zásuvky" ! Pak si objednat technika se samoinstalací. Tomu tvrdit, že tam zásuvka je odjakživa...

  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • Modem Technicolor, 2x CA modul
  • Teplice
Návštěvník Kulombo

Takhle, vybírat pokutu za znovuvybudování by jsme měli, ale já to za celou dobu udělal jenom jednou, když jsem přišel do bytu měsíc po instalaci (kterou jsem dělal já) a kabel se zásuvkou nikde. V ostatních případech to nechávám být a píšu "odstraněno minulým nájemníkem" většinou nejde prokázat, že to udělal zrovna ten konkrétní zákazník. Koax si klidně natáhni svůj (2x nebo ideálně 3x stíněný s kvalitním opletením, značky Belden, Cavel, CommScope) až do míst, kde chceš zásuvku a tu už nech na technikovi. A pokud jde o samoinstalaci, když je modem na síti a komunikuje s PC (na místě je vše v pořádku) a internet přesto nefunguje, tak je to jen chyba v systému (blbě, popř. vůbec nenavedená služba) a řeší se to na dálku (mají na to tuším 2 pracovní dny) ale už dlouho jsem nic takového nezažil, už si ten nový systém opravdu vyladili téměř k dokonalosti. Nevím, dokdy jsi v práci, ale jestli potřebuješ spíše večerní termín, tak je tam slot 16-20 s možností, aby ti technik zavolal 20 minut před příjezdem.

Návštěvník son

Když jsem bydlel ještě u rodičů,tak jsem rozstřihl kabel hned za vstupními dveřmi-dal rozbočovač-a natáhl koax. do svého pokoje-upc udělalo jen jednu účastnickou zásuvku u TV v obýváku/tehdy ještě neposkytovali ani net/-stylem panelka na zdi,kabel nastřelený k parketám.Jak jsem se odstěhoval,máti nemínila platit upc a chtěla rozvody pryč,tak jsem je demontoval a zůstal jen konec koax.kabel ve skříni u vstupních dveří.No a teď by se jí hodil net-mobilní operátoři s FUP 3GB-zkusil jsem je,ale FUP ji nevydrží celý měsíc a pak je to katastrofa,UPC je dobré,ale nevyhovuje mi ztráta času-zavedení samoinstalačního balíčku,tak jak funguje tak to jako zlepšení služby neberu-vidím to spíš jako víc peněz pro upc na úkor techniků a zákazníků a taky mám pocit,že upc dlouhodobě se snaží zvyšovat zisky/což beru/,ale neberu že je to na ůkor zákazníků/nevydím žádné zlepšování služeb,spíš naopak/,svého personálu a subdodavatelů.Takže dnes dopoledne jsem natáhl utp,zítra zavolám místnímu providerovi-nacvakne koncovku,zapojí do skříně a :D spokojenost.Kulombo,když mi zavolá technik,že by tam měl pauzu že ve 14h by mohl mít konec,ale že mi má ještě mezi 18-20h předat samoinst.balíček,jestli by nešlo ho předat v 14h,tak bych byl přeci vůl mu nevyhovět.Ať se Vám všem daří a dík.

Návštěvník son

A proč bych měl čekat?V bytě je vše hotové,technik má u skříně konec utp-ten tam prostrčí,nacvakne RJ-45,zapojí,já si jen na fa.vyzvednu smlouvu a je to,jestli to tak bude i ve skutečnosti,tak to sem dám vědět. :D Místní provider zde- http://numeri.eu/

Abych to shrnul :)

 

Pokud tam dlouho nic nebylo, dá se to uhádat na odstraněné rozvody po předchozím nájemníkovi. Vybudování nové zásuvky je poté zdarma.

Jestli tam budete mít nějaký vlastní rozvod/zásuvku, technik by to měl správně označit jako vlastní rozvod a UPC Vám nebude poskytovat záruku až k zásuvce jak to dělá normálně dle VOP.

Když budou rodiče doma, nech smlouvu napsat na ně a oni na technika klidně vyčkají. Fakturační adresa může být na Vás (nebo si to nechte posílat na email).

 

Můžete si i objednat vybudování rozvodů před zapojením dle ceníku dodavatelské firmy http://www.upc.cz/pdf/Cenik_praci_a_mat ... _firem.pdf a tam si firma s Vámi domluví přesnější termín + to klidně zasekají do zdi. Čistě hypoteticky když budete mít objednávku u UPC, třeba technik rovnou i vezme zařízení. Ale to by jste se s firmou musel asi domluvit a trošku více je poprosit a nejsem si jist, zda to lze.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Návštěvník son

Díky za shrnutí.Já se dnes obrátil na místního poskytovatele,řekl adresu kde bych si přál mít internetové připojení-že jsem tam už nachystal utp,on mi dal na výběr ze 6 tarifů,já si vybral,nahlásil jsem své bydliště,telefonní číslo,e-mail a on na mou otázku,kdy můžu čekat že bude funkční odpověděl,že zítra je svátek-to že ne,takže si to připraví technicky a nachystají smlovu a nejpozděj do konce týdne mi zavolá,ať přijdu pro smlouvu a vyzvednout router a kdyby se vyskytl problém s nastavením routeru nebo v rozvodech,tak pošle technika.Pokud problém nebude,budu spokojenej,že jsem dostal takovou službu jakou jsem si přál a takovou si i zaplatil.Moc bych si přál aby i u upc se zlepšil vztah prodejce-zákazník,víc si hledělo přání zákazníků-nabídka HD programů je chabá,jednání s operátory jakbysmet,jsem jejich zákazník dost let abych to mohl posoudit,je to čistě můj subjektivní názor,ale podložený zkušenostmi.Já jejich zákazníkem zatím zůstávám, i když se jako jejich spokojený zákazník necítím,otázka je jak dlouho ještě to tak bude. :wink:

Návštěvník lejno

Osobně preferuji instalaci technikem, vč. uvedení do provozu, než abych si někde vyzvednul hromádku komponentů a pak jenom doufal, že bude všechno fungovat jak má. To je podle mě značně neprofesionální přístup ze strany poskytovatele služby, a to i v případě, kdy na tom klient trvá, že si to nabastlí sám.

Návštěvník son

Jistě každý máme svůj názor a preferujeme co nám vyhovuje,na přístupu fa.nevidím nic neprofesionálního-je to prodejce-prodal co zákazník chtěl-když to zákazník posere,tak prodá znova i práci technika,záleží na každém jak se rozhodne,tato fa.prodává své služby a prodala.Mimochodem nedoporučuji to takhle nikomu dělat,kdo to neumí nebo si jen věří,že by to svedl,ale ať to udělá poskytovatel.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...