Návštěvník JL Odesláno 11. května 2012 Sdílet Odesláno 11. května 2012 Zdravím všechny na fóru. Marně očekávám elektronické vyúčtování, které mi jinak chodí mailem maximálně do 7. dne měsíce. Aby toho nebylo málo, tak na upc.cz nefunguje klientské centrum- podpora pomocí Kontaktního formuláře (odkaz vede cyklicky na hlavní stranu). Posílat peníze na účet bez řádného vyfakturování se mi nechce. Jsem jediný, kdo má tyto potíže? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3324-nep%C5%99i%C5%A1lo-elektronick%C3%A9-vyu%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 11. května 2012 Sdílet Odesláno 11. května 2012 Mně poslali vyúčtování 4.5.2012. Jinak peníze můžeš poslat bez obav, v následujícím vyúčtování se to započte. Akorát jsem zjistil, že má UPC změněné číslo účtu a jiná je i banka (dříve ČSOB, dnes RBS). Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3324-nep%C5%99i%C5%A1lo-elektronick%C3%A9-vyu%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD/#findComment-53619 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník JL Odesláno 11. května 2012 Sdílet Odesláno 11. května 2012 Takže aktuální č.ú. je 247273/5400 nebo 3983815/0300? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3324-nep%C5%99i%C5%A1lo-elektronick%C3%A9-vyu%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD/#findComment-53621 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník allien Odesláno 11. května 2012 Sdílet Odesláno 11. května 2012 JL mají to na stránkách: http://www.upc.cz/klientske-centrum/vyuctovani/ , nové je:247273/5400 a Tvůj variabilní symbol. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3324-nep%C5%99i%C5%A1lo-elektronick%C3%A9-vyu%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD/#findComment-53622 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 23. května 2012 Sdílet Odesláno 23. května 2012 Poradte, upc mi dva mesice pres me opakovane urgence nezasilo vyuctovani (ukazalo se ze ma spatne muj email,coz jsem nemela sanci zjistit). Kdyz jsem z nich konecne vyuctovani dostala, do peti dnu ho zapaltila, tak mi i pred komunikaci s operatorem vypnuli internet kvuli pozdni platbe, s tim ze je to systemem a nemohou s tim nic delat. Nevite jak v tomto pripade postupovat? Chyba je na strane UPC (nezasilani podkladu pro platbu res opakovane upominky), odmitaji ji nicmene uznat. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3324-nep%C5%99i%C5%A1lo-elektronick%C3%A9-vyu%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD/#findComment-53977 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Pelikán Odesláno 23. května 2012 Sdílet Odesláno 23. května 2012 Bud si nechejte fakturu zasilat papírově nebo platte inkasem. Pokud fakturu nepotrebujete do ucetnictvi, nemuselo by vam tolik vadit, ze ji nemate. Pokud ano, je otazkou, zda chcete u UPC zustavat, kdyz neni schopne vcas dorucit podklad k platbe (podklad bez ktereho jako podnikatel zaplatit proste nemuzete). Jinak rozhodne nejste ojedinely pripad. Citovat 1000 Mb/s Jiná služba Komfort Vodafone Station, CA modul Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3324-nep%C5%99i%C5%A1lo-elektronick%C3%A9-vyu%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD/#findComment-54002 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník mipo Odesláno 23. května 2012 Sdílet Odesláno 23. května 2012 KKD neboli každá koruna dobrá. I poplatek za opětné připojení jsou peníze, které nesmrdí. Docela mi to zapadá do profilu UPC, jako firmy, o níž se rozhodně nedá říci, že je seriozní. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3324-nep%C5%99i%C5%A1lo-elektronick%C3%A9-vyu%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD/#findComment-54004 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 23. května 2012 Sdílet Odesláno 23. května 2012 A na to je nejlepším řešením vypovědět smlouvu a bude spokojenost jistě na obou stranách. Jak prosté! Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3324-nep%C5%99i%C5%A1lo-elektronick%C3%A9-vyu%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD/#findComment-54025 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 10. října 2013 Sdílet Odesláno 10. října 2013 Nechodí elektronické vyučtování 7.8.9. měsíc 2013 nepřišlo, netuším co spusobuje tuto chybu. Platím dost velkou částku za internet jako stálí zákazník . Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3324-nep%C5%99i%C5%A1lo-elektronick%C3%A9-vyu%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD/#findComment-67941 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa Odesláno 10. října 2013 Sdílet Odesláno 10. října 2013 Tak to napiš na Klientské centrum Citovat Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3324-nep%C5%99i%C5%A1lo-elektronick%C3%A9-vyu%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD/#findComment-67942 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.