Michal Pelikán Odesláno 13. května 2012 Sdílet Odesláno 13. května 2012 Pozor - UPC má na nových fakturách jiné číslo účtu. Je to 247273/5400 (vedené u The Royal Bank of Scotland N.V.). Nikde na to neupozornili, všiml jsem si toho opravdu jen náhodou. Citovat 1000 Mb/s Jiná služba Komfort Vodafone Station, CA modul Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3328-nov%C3%A9-%C4%8D%C3%ADslo-%C3%BA%C4%8Dtu/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BimboCZ Odesláno 13. května 2012 Sdílet Odesláno 13. května 2012 Také jsem si všiml .Platím Komfortním vyúčtováním které posílá UPC přímo do internetového bankovnictví. Zajímavé je že faktura má jiný číslo účtu nežli automaticky nastavená šablona Komfortního vyúčtování . Zaplatil sem tak jak mi to poslali, tak snad to dojde . Citovat Basic - - Compal CH7465, CA modul Plzeň Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3328-nov%C3%A9-%C4%8D%C3%ADslo-%C3%BA%C4%8Dtu/#findComment-53680 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yarda_cz Odesláno 13. května 2012 Sdílet Odesláno 13. května 2012 Díky za upozornění, jinak by si mohli částku strhávat inkasem do nekonečna. Opravdu jen potvrzují, co je to za spolek amatérů, když na docela důležitou věc neupozorní. (ok, je ve vyúčtování, ale někdo má placeno automaticky a nestará se o to) Citovat Super - ALLinONE Compal CH7465 Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3328-nov%C3%A9-%C4%8D%C3%ADslo-%C3%BA%C4%8Dtu/#findComment-53681 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 13. května 2012 Sdílet Odesláno 13. května 2012 Placeno automaticky je co? Člověk snad buď platí jednorázovým příkazem na základě vyúčtování (a pak změnu účtu příjemce snadno pozná), anebo inkasem z účtu a pak je mu to úplně jedno (zrovnatak jako u SIPO nebo složenky, kde je to změněné přímo od UPC). Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3328-nov%C3%A9-%C4%8D%C3%ADslo-%C3%BA%C4%8Dtu/#findComment-53682 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yarda_cz Odesláno 13. května 2012 Sdílet Odesláno 13. května 2012 Platím inkasem z účtu, které je povoleno na konkrétní číslo účtu. Citovat Super - ALLinONE Compal CH7465 Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3328-nov%C3%A9-%C4%8D%C3%ADslo-%C3%BA%C4%8Dtu/#findComment-53686 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 13. května 2012 Sdílet Odesláno 13. května 2012 Pak to tedy musíš změnit. I když UPC tě nepochybně bude informovat, pokud už tak neučinili, až ta potřeba nastane. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3328-nov%C3%A9-%C4%8D%C3%ADslo-%C3%BA%C4%8Dtu/#findComment-53688 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yarda_cz Odesláno 13. května 2012 Sdílet Odesláno 13. května 2012 platba by odcházela zítra - pozítří, takže nevím kdy tu potřebu budou mít a informovat mě. Ve vyúčtování před deseti dny, je už uvedeno nové číslo. Tak jim to pristane tam. Citovat Super - ALLinONE Compal CH7465 Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3328-nov%C3%A9-%C4%8D%C3%ADslo-%C3%BA%C4%8Dtu/#findComment-53689 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mrzic Odesláno 13. května 2012 Sdílet Odesláno 13. května 2012 Já mám trvalý příkaz a platil jsem tento měsíc ještě na starý účet. Volal jsem na infolinku a slečna mě ujistila, že platba jim dojde, ale je potřeba pro příští platbu zadat už nový účet. Nemusím tedy reklamovat platbu u banky a posílat znovu tento měsíc peníze na nový účet UPC. Citovat Premium - Sport Vodafone Station WiFi 6 Kolín Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3328-nov%C3%A9-%C4%8D%C3%ADslo-%C3%BA%C4%8Dtu/#findComment-53690 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 13. května 2012 Sdílet Odesláno 13. května 2012 UPC je otřesná společnost, co se komunikace-nekomunikace týká. Máme přes ně digitální TV. Platíme 10 let trvalým příkazem. Nikdo nás neinformoval o rozdělení společnosti. Nikdo nám neoznámil nové číslo účtu. Prý jsme nechtěli, aby nám chodily faktury. Nikdo nám neposlal upomínku, že dlužíme (přestože pravidelně platíme). Zavolali manželovi před týdnem na mobil. Tento týden jsem na UPC Direct posílala e-mail s přílohou o pravidelně zasílaných platbách. Nikdo se neozval. Dnes jsme se vrátili domů, chtěli jsme sledovat hokej a tenis - VYPNULI NÁM TV! To je teda síla! Okamžitě vypovídáme smlouvu. Volali jsme na zákaznickou linku, kde jsou naše peníze? Prý si máme zavolat na UPC, účet zůstal jim. Na UPC ČR se se mnou nebavili, máme si to vyřídit na UPC Direct. No KOCOURKOV. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3328-nov%C3%A9-%C4%8D%C3%ADslo-%C3%BA%C4%8Dtu/#findComment-53692 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 13. května 2012 Sdílet Odesláno 13. května 2012 Pokud nyni poslete penize jeste na stary ucet, tak se urcite nic nestane, neni to poprve co se cisla uctu zmenily. Pro Janičku> UPC Direct ala FreeSat, je jiz nejakou dobu plne samostatna sluzba, ktera ma vlastni kontakni linku i webovou adresu: http://cz.upcdirect.com/klientsky-servis/kontakt/ Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3328-nov%C3%A9-%C4%8D%C3%ADslo-%C3%BA%C4%8Dtu/#findComment-53694 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.