Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Zatím prakticky není proč upozorňovat na nové číslo BÚ. Teď holt pojedou oba účty paralelně a jestli se rozhodnou ten původní zrušit, tak o tom určitě dají dopředu několikrát vědět jako v minulosti.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Zatím prakticky není proč upozorňovat na nové číslo BÚ

 

Hlavní důvod je ten, že je to číslo účtu na podkladu k platbě. Myslím, že všichni víme, jak zm*dovsky se umí UPC chovat, tak bych doporučoval platit dle instrukcí na faktuře.

 

EDIT: Příspěvek Janičky tady nahoře je toho krásným důkazem.

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • Vodafone Station, CA modul
  • Pardubice
Návštěvník lejno

Ke mně se firma UPC vždy chovala korektně, dokonce se dá říci, že i nadstandardně. Například jsem byl v prodlení s platbou a služba pořád fungovala. Dokonce ani penále nebylo a nepřišel jsem o cenově zvýhodněný balík služeb.

Povinnost to není, ale taky to není žádný nadstandard, jak píšeš. A určitě to ani nejde porovnávat s tím, co si s UPC dodnes užívají tisíce lidí. Už ale prosím zpátky k tématu - nové číslo účtu.

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • Vodafone Station, CA modul
  • Pardubice
Návštěvník lejno

Ale toto je taky k tématu, resp. je to reakce na tvoje tvrzení.

 

A bylo by dobré psát sám za sebe a nezaštiťovat se nějakými virtuálními tisíci klienty, přece jenom ty klienty nemáš nikterak podložené.

 

K číslu účtu se dá pak jenom zopakovat, že je to zbytečný povyk pro nic, peníze dojdou na oba účty a koneckonců má každý platit dle údajů na faktuře a pokud zjistí nějakou změnu, tak se podle toho zařídit (změnit údaje pro trvalý příkaz ve své bance apod.).

A bylo by dobré psát sám za sebe a nezaštiťovat se nějakými virtuálními tisíci klienty, přece jenom ty klienty nemáš nikterak podložené.

stačí si uvědomit, že má upc 750 000 klientů, kdyby to mělo bejt jenom jedno jediný procento, vychází 7500 lidí :)

já byl s upc 9 let a taky sem se párkrát řadil po několik měsíců mezi nespokojený klienty, nicméně většinu času sem byl spokojenej (když nepočítam ten pekelnej upload po celou dobu :twisted:)

 

k novýmu číslu účtu - je pěkný 8)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Můj příspěvek ještě byl k tématu. Tvůj už bohužel ne.

 

Za sebe ti teda ukážu kolik stojí modem od UPC a technik, který se neobtěžoval pro něj přijít ve smluvený den:

 

2h6.jpg

 

Pokud chceš ty tisíce klientů potkat, můžeš - stovky z nich jsou na Facebooku, dalším stovkám pomáhal dTest. Ale raději ze sebe nedělej blbce, který nevěří, že ty tisíce lidí existují a vrať se k tématu.

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • Vodafone Station, CA modul
  • Pardubice
Návštěvník lejno
A bylo by dobré psát sám za sebe a nezaštiťovat se nějakými virtuálními tisíci klienty, přece jenom ty klienty nemáš nikterak podložené.

stačí si uvědomit, že má upc 750 000 klientů, kdyby to mělo bejt jenom jedno jediný procento, vychází 7500 lidí :)

já byl s upc 9 let a taky sem se párkrát řadil po několik měsíců mezi nespokojený klienty, nicméně většinu času sem byl spokojenej (když nepočítam ten pekelnej upload po celou dobu :twisted:)

 

k novýmu číslu účtu - je pěkný 8)

Kdyby jsou chyby, každý ať píše sám za sebe. A to platí jak pro negativní, tak pro pozitivní reakce.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...