Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník lejno

I to je možné, občas to někomu stojí za námahu se takto chovat. V každém případě - pokud někdo nesouhlasí s částkou, kterou po něm UPC požaduje - má možnost se obrátit se stížností na ČTÚ, případně to řešit soudní cestou.

V článku z lidovek z 1. srpna 2011:

 

Vidíš tam stovky nebo tisíce?

Je snad ve VOP se kterými jste souhlasil podepsáním smlouvy něco o vyzvedávání zařízení technikem UPC? Pokud to tak UPC praktikuje, je to z její strany takový bonus. Zařízení se má vracet poštou do Nymburka. Nevím, co by tímto UPC oddalovalo a komplikovalo.

 

A když s Vámi někdo diskutuje na "Diskuzním portálu o připojení k TV a internetu prostřednictvím kabelové sítě UPC" slušně ale oponuje Vám tak se uchýlíte k invektivům a emočním výlevům?

 

Nikdo ti nebere, že změníš číslo účtu dle faktury. To je správně. Ale zase dělat z toho to, že UPC změnila číslo účtu když ho ve skutečnosti nezměnila, ale přidala další ... děláte z komára velblouda. Ke změnám účtů již došlo v minulosti několikrát a UPC pokud se chystala nějaký účet měnit, dala vždy vědět a nechala paralelně běžet ještě několik měsíců jak nový, tak původní č. BÚ. To samé jsme zažili před nedávnem s variabilními symboly. Ať zaplatíte pod novým nebo pod starým, platba dojde a spáruje se. Myslíte, že je v zájmu UPC nepřijmout platbu od klientů a všechny je odpojit jako neplatiče?

 

Jinak ještě k té částce. Tu neplatil UPC, ale nějaké agentuře/právní kanceláři. UPC chce 5000Kč za zařízení (nově jen za DVR, HD PVR a HD BOX viz ceník) resp. 2000Kč. Klient má lhůtu na navrácení zařízení dle VOP 7 dní, ve skutečnosti to bude o něco déle. Po nějaké době začne UPC zařízení upomínat, poté už chce zaplatit smluvní pokutu 5000Kč a pokud se stále nic neděje, předají to někomu, kdo se vymáháním zabývá.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Marek-26: On ale slušně neoponoval, jeho příspěvky vedli pouze k provokaci. V každém druhém totiž tvrdí že manipuluji s čísly a evokuje, že podvrhuji výpisy ze svého účtu nebo dokonce, že žádné problémy s modemy neexistovali. Což byste viděl také, pokud byste si vlákno pořádně pročetl a nezastavil se pouze u slova "debil". Mimochodem ten invektiv jsem použil jednou a použití více než dostatečně vysvětlil, odpusťte si tedy to množné číslo...

 

Potom k chytrolínství s VOP. Vše je samozřejmě tak jak říkáte a já bych ani necekl, kdybych byl já ten, kdo UPC navrhl, aby si pro modem došel technik. Jenomže tak to nebylo. Slečna mi na infolince po žádosti o ukončení služeb řekla, že se mnou "musí domluvit návštěvu technika, aby si odnesl modem". Chápete? Já nebyl ten kdo to takto chtěl. Jelikož už při instalaci služeb technik několikrát nedorazil, měl jsem za to, že prostě jednoho dne zavolá a staví se pro něj. To slečna z infolinky postavila záležitost modem tak, že to zařídí UPC - ne já. Další věc je, že stačilo poslat o modem upomínku, blbej e-mail nebo zavolat a začal bych se zajímat. Jenomže UPC dluh rovnou prodalo a na infolince UPC prý o žádném domluveném vyzvednutí modemu nevědí.

 

Dokud jsem si myslel, že jsem ojedinělý případ, bral jsem to jako že jsem se dostal do nějaké chyby v CRM systému společnosti. Že se prostě stalo a nic s tím nenadělám. Jenže když jsem se dozvěděl o dalších lidech s naprosto stejnými zkušenostmi jako já, tak už tomu říkám jinak - Organizovaný podvod.

 

Vy si tomu klidně ignorantsky říkejte nedodržení smluvních podmínek. Je mi to jedno.

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • Vodafone Station, CA modul
  • Pardubice
Návštěvník lejno

Jistě, ty ses dozvěděl o dalších lidech, tobě firma UPC ublížila. Chudáčku malý... Ale v tomto státě pořád existuje možnost se obrátit na soud a jeho rozhodnutí pak akceptovat. O soudním sporu z tvé strany nečtu nic, zato plivání na UPC přehršel.

Elnc> nac to urazeni za popsani pribehu, ktery muze dalsim lidem, ktere ceka ukonceni sluzeb UPC, minimalne zvednout vystrazne prst - Pozor, tady to smrdi? Proc vlastne nekomu, koho vubec neznam, vyvracet jeho nazory v anonymnich internetovych diskuzich? Proc neuznavat jeho nazor a porad mu vtloukat ten svuj jako jediny spravny? Je na rychle prodanych pohledavkach vsechno v cajku? Jsou na infolince UPC dostatecne vyskoleni a fundovani lide? A nesou nejakou zodpovednost za spatne podane informace? Ma obycejny clovek vubec mit viru v to, ze kdyz pujde sam do soudniho sporu s gigantem UPC s argumentem "slecna na infolince povidala", ze mu da soud za pravdu a nedopadne to presne naopak a on prijde o dalsi penize? Je v poradku nekolik let peclive schovavat podaci listek z posty a pritom nemit jistotu, ze se vam neozve vymahac dluhu? Zijeme v centru Evropy 21.stoleti?

Tak to je jen par otazek, ktere me napadly po precteni nejenom tohohle vlakna...

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Návštěvník lejno
Elnc> nac to urazeni za popsani pribehu, ktery muze dalsim lidem, ktere ceka ukonceni sluzeb UPC, minimalne zvednout vystrazne prst - Pozor, tady to smrdi? Proc vlastne nekomu, koho vubec neznam, vyvracet jeho nazory v anonymnich internetovych diskuzich? Proc neuznavat jeho nazor a porad mu vtloukat ten svuj jako jediny spravny? Je na rychle prodanych pohledavkach vsechno v cajku? Jsou na infolince UPC dostatecne vyskoleni a fundovani lide? A nesou nejakou zodpovednost za spatne podane informace? Ma obycejny clovek vubec mit viru v to, ze kdyz pujde sam do soudniho sporu s gigantem UPC s argumentem "slecna na infolince povidala", ze mu da soud za pravdu a nedopadne to presne naopak a on prijde o dalsi penize? Je v poradku nekolik let peclive schovavat podaci listek z posty a pritom nemit jistotu, ze se vam neozve vymahac dluhu? Zijeme v centru Evropy 21.stoleti?

Tak to je jen par otazek, ktere me napadly po precteni nejenom tohohle vlakna...

Každý člověk si může vzít na pomoc právníka, navíc řešení sporu s UPC začíná u ČTÚ (soud až v další fázi). Takže ať tady nikdo nebrečí, protože neznalost neomlouvá a každý, kdo s UPC uzavřel smlouvu, si měl dobře nastudovat (nebo nechat od právníka vysvětlit) všechna možná úskalí, vč. např. změny VOP ze strany poskytovatele. Je to úplně stejný problém jako při zakládání bankovních účtů, při uzavírání hypoték, braní půjček atd. I tady všude platí, že je každý sám odpovědný za to, když do takového smluvního vztahu vstoupí.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...