Návštěvník Martin_Pan Odesláno 13. května 2012 Sdílet Odesláno 13. května 2012 Zdravím, chci si koupit wifi router, mám od UPC modem Cisco epc 3208 a jsem začátečník. Vzadu jsou zdířky nazvané Ethernet a Telephone 1,2. Múžete mi napsat jak mám síť zapojit a jaké kabely koupit? Díky M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 13. května 2012 Sdílet Odesláno 13. května 2012 Nejdriv napis jaky mas internetovy tarif a podle toho se vybere nejaky router, ten se vzdy zapojuje do zdirky Ethernet. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Martin_Pan Odesláno 13. května 2012 Sdílet Odesláno 13. května 2012 60Mb/s router chci tenda w311r+ ale jak k tomu připojím stolní počítač, který nemá wifi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 13. května 2012 Sdílet Odesláno 13. května 2012 Pokud je to jen trosku mozne, tak PC pripoj radeji kabelem. Zmineny router by mel dostacovat. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Martin_Pan Odesláno 13. května 2012 Sdílet Odesláno 13. května 2012 No mně to právě není jasné. Kabel ze zdi jde do modemu. Kabel kterým jde teď z modemu do počítače má jít do routeru? A jak mám tedy připojit ten stolní počítač? V modemu jsou už jen dvě volné zdířky s názvem Telephone 1, 2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník JirkaH Odesláno 13. května 2012 Sdílet Odesláno 13. května 2012 v jakem modemu zase? PC pripojis do routeru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Martin_Pan Odesláno 13. května 2012 Sdílet Odesláno 13. května 2012 No jo, to ale nikdo nikde nenapíše. Díky M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...