Odesláno 21. května 2012 12 let Elnc, přestaň už sem plácat ty svoje kraviny.Je to jiná lokalita, CMTS tam dává na downstreamu 8 kanálů. V mé lokalitě má CMTS jenom 4 downstream kanály, takže poloviční kapacitu. Tedy evidentní rozdíl. Navíc ty lokality mohou mít zcela rozdílný počet účastníků. V mé lokalitě byly problémy s rychlostí i před lety při zvyšování na 10 Mbps: "Text požadavku: Vážené dámy a pánové, dne 9. 10. 2008 mi nainstalovali službu UPC 10M s deklarovanou rychlostí 10 Mbit/s. Bohužel, služba této rychlosti ani zdaleka nedosahuje - kolem 17 hodiny jsem naměřil kolem 512 kbit/s, nyní (20 hodin) naměřím cca 2Mbit/s. Z tohoto důvodu chci odstoupit protože služba neodpovídá deklarovaným podmínkám. " Zatím zde kraviny plácáš jenom ty sám a taky se ukazuje, že vůbec nerozumíš dané technologii, kterou UPC používá. Třeba počet down kanálů - i na 120Mbps totiž stačí v pohodě 4. A samozřejmě ani netušíš, kolik kanálů se kde používá, protože jestli 4 nebo 8, to by jsi musel být zaměstnanec UPC a mít tuto informaci (pak by jsi tady ale nemusel plakat, že ti něco nefunguje).
Odesláno 21. května 2012 12 let Elnc, já sem dával tvrdé údaje - tracerouty a naměřené rychlosti. Ty jsi sem nic konkrétního neuvedl, akorát tady žvaníš. Pokud 30Mbps prodají na stejném HFC segmentu 500 lidem, 4 kanály rozhodně stačit nebudou na to, aby ve špičce nepociťovali výrazné omezení rychlosti. Samozřejmě že vím, že jsou tady jenom 4 downstream kanály (nebo jich CMTS neumí dát víc dohromady). Když jsem mezi těmi lokalitami prohodil modemy, u mě naladil zase 4 downsreamy a v druhé (rychlejší) 8 downsreamů. Modem z druhé lokality jel u mě stejně mizerně jako ten můj a ten můj jel v druhé lokalitě na plný kotel. Jediné, čeho člověk při reklamaci tady dosáhne je sleva. Ale těžko půjdou se slevou dál pod 50%, které už mám. > Zatím zde kraviny plácáš jenom ty sám a taky se ukazuje, že vůbec nerozumíš dané technologii, kterou UPC používá. Třeba počet down kanálů - i na 120Mbps totiž stačí v pohodě 4. A samozřejmě ani netušíš, kolik kanálů se kde používá, protože jestli 4 nebo 8, to by jsi musel být zaměstnanec UPC a mít tuto informaci (pak by jsi tady ale nemusel plakat, že ti něco nefunguje).
Odesláno 21. května 2012 12 let Nebudeme se dohadovat, to k ničemu nevede. Pokud máš problém s připojením, tak reklamace a nebude-li úspěšná, tak to řešit přes ČTÚ. A pochopitelně odstoupení od smlouvy. Jiné řešení není.
Odesláno 21. května 2012 12 let Nejlepsi by bylo podivat se do IMS na zatizeni jednotlivych CMTS a hned by bylo jasno, ja tam pristup nemam, takze nemuzu slouzit, ale ELNC mozna ano. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 12. července 2012 12 let Tak konečně po dvou měsících, pěti návštěvách techniků, asi sedmi telefonátům na podporu, dvou písemných reklamacích, trojí výměně modemů, kompletním natažení nových kabelů v bytě i mimo něj až do rozvaděče mi uvěřili, že problém opravdu není u mě na PC a začali s tím něco dělat. V neděli mi volal technik, který všechny předchozí zásahy shrnul a řekl, že to někam předá. Nevím kam, ani co se s tím nakonec dělo, ale od středy mi konečně jede net jak má. Tak jen doufám, že to vydrží. Nicméně bych opravdu moc rád věděl, čím to bylo a proč jim to tak dlouho trvalo. Takže neztrácejte naději, otravujte, vyhrožujte, buďte ostří a někdy se to třeba zadaří...
Odesláno 26. srpna 2012 12 let Zdravím, já mám po přechodu na 60Mbit jiný problém. Rychlost stahování je ok (vždy vyšší, než 32Mbit), takže s ní jsem spokojený. Nicméně zaznamenal jsem neskutečné problémy s načítám videí (youtube, playzone). Jednodušše se videa nestíhají načítat. PC mám stále stejné, router za modedem taktéž, ale videa jsou prostě utrpení. Zkoušel jsem restarty obou zařízení, restart pc, na routeru různé FW, ale videa jedou stále špatně. Ta samá videa mi v práci běží naprosto v pohodě. Zkoušeno v noci, dopoledne, snad v každou denní/noční dobu. Je to pekelně otravný. Máte někdo podobnou zkušenost?
Odesláno 26. srpna 2012 12 let Zkus to bez routeru. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 26. srpna 2012 12 let Zdravím, já mám po přechodu na 60Mbit jiný problém. Rychlost stahování je ok (vždy vyšší, než 32Mbit), takže s ní jsem spokojený. v tom případě nejspíš nemáš fiber power 60, ale fiber power 30... jakej máš modem? - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.