Odesláno 10. února 2020 5 let Zdravím. Již čtvrtým dnem mi doma nefunguje internet. Zkoušel jsem modem restartovat i dát do původního nastavení. Bez výsledku. Dole bliká zelená kontrolka a nahoře svítí zelená kontrolka (taková ta, co ukazuje např na mobilu sílu signálu). Už si s tím nevím rady. Prosím o radu nebo to půjde z baráku, křáp...
Odesláno 10. února 2020 5 let Co zavolat na UPC? Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha
Odesláno 10. února 2020 5 let Jestli fungute TV, tak může být vadný třeba zdroj od modemu. Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha
Odesláno 10. února 2020 5 let Podívat se v my.upc.cz, jestli je modem vidět nebo ne. Pokud ne, pak volat na zákaznickou linku. Pokud ano, pak překontrolovat koncové zařízení (PC, NB - vše samozřejmě propojeno kabelem). - - - - -
Odesláno 11. února 2020 5 let Nepíšete ani jaký modem máte, žádné bližší info. To se pak těžko takhle na dálku radí. Každopádně modem není online, jakmile po restartu nenajede, vždy rovnou volejte na UPC a nečekejte několik dní. Technická podpora UPC funguje non-stop, takže byste se měl dovolat prakticky kdykoliv. Termíny na SC když zavoláte cca do 18h mívá UPC na následující pracovní den, čili když si dnes zavoláte, budete mít zítra technika. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.