Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Je sice pravda, že to přes web jde taky, ale operátor(ka) by mohl(a) přeci jen lépe poradit.

V nejhorším případně odkázat na ten web, když už neumí nebo nemůže nabídnout jiné řešení sama.

Odesláno

Změna přes web je lepší už v tom, že mně operátor/ka nebude vnucovat něco, co sám nechci.

  • po měsíci...
Odesláno

Napadlo mě přejít z balíčku komfort na komfort+..už jen že o 100,- kč dráž platit a mít 2 x rychlejší down. a z 6 ti na 10M upl.

Otázka zní. co mi budou účtovat za poplatek ? A nebo stačí jen zavolat, a změní si stahování částky ze sipa a nebo to bude fungl nová smlouva ? jo a se změnou balíčku mi znovu dají na 3 měsíce zdarma bonusové programy ?

Odesláno

Změní pouze rychlost a projeví se to v prvním následujícím vyúčtování, nic jiného nebude.

Odesláno

i když teď nabízí na 2 měsíce bonusové programy ?

 

Hledal jsem v mojeupc možnost si nakliknout změnu ale marně hledám..jako onehdá v lese houby...v online objednávce mi to zase připočítává 99 kaček za jakejsi poplatek...

Odesláno

a těch 99 kaček budu platit vždycky a nebo ne ?

Odesláno

Nabídka bonusů je pro nové zákazníky, což ty nejseš.

Odesláno

stačí napsat přes kontaktní formulář, jak to změněj, od tý doby se bude účtovat vyšší poplatek, jinak nic víc, nic míň...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

napsal jsem jim přes ten kontaktní formulář, změnu mi doufám oznámí nebo ne ? Poplatek 99 kaček mi taky doufám účtovat nebudou.

Odesláno

Odpověděli mi:

Vážený pane xyz,

 

dovolte, abychom reagovali na Váš e-mail ze dne 7. 9. 2012, týkající se žádosti o změnu poskytovaných služeb.

 

Změnu na balíček Kombi Komfot+ je možno provést ihned. V následujícím vyúčtování po provedené změně dojde k proúčtování změny služeb zpětně od data realizace. Prémiové balíčky jsou naváděny na všechna zařízení. Tyto balíčky jsou zdarma na první dva měsíce, od třetího měsíce jsou již účtovány.

 

Děkujeme Vám za Váš zájem o naše služby.

 

S pozdravem a přáním příjemného dne

 

Gabriela Husáková

operátor klientského centra

a doplním, že jsem zavolal na zákaznickou linku a hned mi nahodili plnou rychlost...mám doma jen restartovat modem...

 

Z čehož jsem vůbec nepochopil co mi tím chtějí říct. Zda mi už nové služby zapli a nebo ne. Tak jsem jim napsal na jejich formulář aby mi zavolali a tak čekám a čekám a čekám...na ten telefon..už od brzkého rána.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community