Odesláno 12. července 2012 12 let Je sice pravda, že to přes web jde taky, ale operátor(ka) by mohl(a) přeci jen lépe poradit. V nejhorším případně odkázat na ten web, když už neumí nebo nemůže nabídnout jiné řešení sama.
Odesláno 13. července 2012 12 let Změna přes web je lepší už v tom, že mně operátor/ka nebude vnucovat něco, co sám nechci.
Odesláno 7. září 2012 12 let Napadlo mě přejít z balíčku komfort na komfort+..už jen že o 100,- kč dráž platit a mít 2 x rychlejší down. a z 6 ti na 10M upl. Otázka zní. co mi budou účtovat za poplatek ? A nebo stačí jen zavolat, a změní si stahování částky ze sipa a nebo to bude fungl nová smlouva ? jo a se změnou balíčku mi znovu dají na 3 měsíce zdarma bonusové programy ?
Odesláno 7. září 2012 12 let Změní pouze rychlost a projeví se to v prvním následujícím vyúčtování, nic jiného nebude.
Odesláno 7. září 2012 12 let i když teď nabízí na 2 měsíce bonusové programy ? Hledal jsem v mojeupc možnost si nakliknout změnu ale marně hledám..jako onehdá v lese houby...v online objednávce mi to zase připočítává 99 kaček za jakejsi poplatek...
Odesláno 7. září 2012 12 let stačí napsat přes kontaktní formulář, jak to změněj, od tý doby se bude účtovat vyšší poplatek, jinak nic víc, nic míň... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 7. září 2012 12 let napsal jsem jim přes ten kontaktní formulář, změnu mi doufám oznámí nebo ne ? Poplatek 99 kaček mi taky doufám účtovat nebudou.
Odesláno 12. září 2012 12 let Odpověděli mi: Vážený pane xyz, dovolte, abychom reagovali na Váš e-mail ze dne 7. 9. 2012, týkající se žádosti o změnu poskytovaných služeb. Změnu na balíček Kombi Komfot+ je možno provést ihned. V následujícím vyúčtování po provedené změně dojde k proúčtování změny služeb zpětně od data realizace. Prémiové balíčky jsou naváděny na všechna zařízení. Tyto balíčky jsou zdarma na první dva měsíce, od třetího měsíce jsou již účtovány. Děkujeme Vám za Váš zájem o naše služby. S pozdravem a přáním příjemného dne Gabriela Husáková operátor klientského centra a doplním, že jsem zavolal na zákaznickou linku a hned mi nahodili plnou rychlost...mám doma jen restartovat modem... Z čehož jsem vůbec nepochopil co mi tím chtějí říct. Zda mi už nové služby zapli a nebo ne. Tak jsem jim napsal na jejich formulář aby mi zavolali a tak čekám a čekám a čekám...na ten telefon..už od brzkého rána.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.