Návštěvník Odesláno 3. června 2012 Sdílet Odesláno 3. června 2012 Tomus: ano, to mam na pameti. Jen se mi nechce za tech par mesicu to platit jen tak. Napadla me jeste varianta to po tech 3 mesicich za 1 Kc zkusit nejak uhadat pres vypovedni oddeleni, ale pokud by tam byl zavazek, tak asi moc ochotni nebudou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník JuraS. Odesláno 27. června 2012 Sdílet Odesláno 27. června 2012 Včera jsem odeslal dopis s žádostí o zrušení služby UPC televize MINI kterou nevyužívám a ponechání UPC internet k 1.7.2012. Mám očekávat nějakou odezvu z UPC ? SMS, dopis, email ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 27. června 2012 Sdílet Odesláno 27. června 2012 Budou ti volat a nabízet ti balíček TV+internet za 599 Kč, ovšem ti už neřeknou že tě okradou o dalších 49+49 Kč za pronájem modemu a settop boxu. Budou poukazovat na to, že samotný internet stojí 499 Kč, tj. jen o 100 Kč méně. Přitom pokud zvolíš TV+internet, budeš místo o 100 Kč navíc platit o 149 Kč! A za 149 Kč už máš luxusní oběd v restauraci včetně pití. Tvoje volba Internet 30M za 499 + 49 = 548 Kč TV+Internet (v balíčku) za 599 + 49 + 49 = 697 Kč Rozdíl tedy je velký. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 27. června 2012 Sdílet Odesláno 27. června 2012 Jo a mimochodem k 1.7.2012 ti TV Mini nezruší ani kdybych ses stavěl na hlavu. Je tam měsíční výpovědní lhůta, takže nejdřív ti zruší TV k 1.8.2012 a pokud tvůj požadavej příjmou 2.7.2012, tak až k 1.9.2012, službu lze zrušit jen za celé kalendářní období... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 27. června 2012 Sdílet Odesláno 27. června 2012 pokud sem to dobře pochopil, on chce jenom zrušit ten analogovej předraženej piece of sh*t a mít samostatnej internet za 500+50, takže řešení nějaký další televize se ho asi netýká kdyby to byl ostřílenej klient, vypověděl by jim taky internet a moh to mít výrazně levnějc Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník JuraS. Odesláno 27. června 2012 Sdílet Odesláno 27. června 2012 vím jak to je..od 1.7 mi poběží výpovědní lhůta, pak měsíc nic a od září beru vyšší rychlost netu a televizi za nějakou akční cenu, do pronájmu settopbox a kartu a routidlo s wifi...pokud by mi to nabídli od zítřka tak jedinou věc co budu řešit je, že nemám provrtaný stěny na kabely jak to potřebuji a nemlůžu si vzít dovolenou pro technika aby mi to předal...btw. dopis z hlavní pražský pošty nepůjde dýl jak 2 dny do schránky na Žižkově...a kdyby tak je pozlobím s tím že nic nechci, že mě zklamali, mohli by mě přemlouvat..mohli by mě přemlouvat..na help desku jsou u nich idioti..volal sjem tam 2x s otázkou jeslti v jejich záznamech najdou info o tom, zda mám do zásuvky v byte zapojen i kabel od televize..byt jsem převzal v dezolátním stavu po neplatičce a na chodbě domu je krabice do které vede drát ode mě chumel drátů, různě přetrhaných...na help desku po mě chtěli ať si objednám placený výjezd technika..idioti...kdyby mi nabídli rychlejší net a k tomu balík televize tak to už rok mám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník zuzihzv Odesláno 12. července 2012 Sdílet Odesláno 12. července 2012 Dnes jsem se pokusil změnit na zákaznické lince rozsah služeb. Přikládám text mého e-mailu na UPC, který je výsledkem celého telefonátu: Dnes jsem volal na zákaznickou linku vaší společnosti. A jsem hrubě nespokojen s vyřízením mého požadavku! Zhruba před měsícem se pokusil zástupce UPC osobně zkontaktovat mou manželku s informacemi o nových službách a možných úpravách smlouvy, tak aby to pro nás jako dlouhodobého(!) zákazníka bylo výhodnější. Bohužel, vzhledem k tomu že se manželka stará o 5 měsíční dítě, nemohla se tomuto pracovníkovi věnovat. Dnes jsem tedy zkusil volat na zákaznickou linku - volba změna služeb, abychom se společně s operátorem pokusili najít nějaké optimální řešení. Paní, ke které se můj telefonát dostal, však předvedla naprosto neprofesionální přístup! Pravda, neřekl jsem přímo, že bych chtěl změnit služby. Požádal jsem pouze o úpravu smlouvy tak, abychom při podobné výši platby (v současnosti 1376 Kč vč. DPH) měli více služeb, nebo abychom změnili smlouvu na některý z nových balíčků. Takto jsem řešení podobné situace provedl i minulosti, cca. před 2 lety, a to k mé naprosté spokojenosti. Při navýšení ceny o cca. 50 Kč, jsme získali daleko víc služeb. A vše šlo naprosto jednoduše vyřešit telefonátem s operátorkou zákaznické linky. Dnes mi ovšem ona paní sdělila, že nic takového není možné. Jsem dlouholetým zákazníkem UPS, nikdy jsem bohužel nebyl příliš spokojen se zpětnou vazbou na zákaznické lince ani přístupem ke stávajícím zákazníkům. Dnes to ovšem asi byla již opravdu poslední kapka! Velmi vážně uvažuji o vypovězení smlouvy a přechodu na digitální satelitní příjem od konkurenční společnosti a internet přes mikrovlnné pojítko. Pokud UPS o naši pravidelnou platbu nestojí, jako že to tak opravdu vypadá, proč bychom se měli vnucovat, že? Je mi velice nepříjemné, že k této situaci došlo, možná to bylo pouze nepochopení mého možná nedokonale vysvětleného požadavku. Protože se opravdu mohlo jednat o "šum v komunikaci", žádám o urychlenou zpětnou vazbu od někoho odpovědného za vztahy se zákazníky, abychom se společně ještě pokusili pošramocené vztahy napravit. V opačném případě nejpozději v pondělí 16.7. ráno odesílám výpověď smlouvy! MÁTE PODOBNÉ ZKUŠENOSTI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 12. července 2012 Sdílet Odesláno 12. července 2012 Zkušenost mám takovou, že bez ohledu na to, jakou nabídku člověk využívá, si může rozsah služeb změnit sám na webových stránkách UPC (nikoliv u přepravní společnosti UPS), a to jednoduše tak, že si požadovanou službu vybere, klikne na "VYBRAT&OBJEDNAT", vyplní údaje a dokončí objednávku. Následně mu z UPC přijde potvrzení do e-mailu a další podrobnosti, příp. ho UPC kontaktuje telefonicky (a není-li potřeba návštěva technika, tak je změna služeb provedena cca do týdne automaticky, z UPC ani nikdo nevolá, pouze přijde potvrzení o změně e-mailem). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník zuzihzv Odesláno 12. července 2012 Sdílet Odesláno 12. července 2012 To UPS je samozřejmě překlep. Zrovna dneska jsem přes ně něco posílal. Přes WEB jsem to u UPC nikdy nedělal, dříve však po telefonu již ano a bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 12. července 2012 Sdílet Odesláno 12. července 2012 1376 měsíčně ??By mě zajímalo co odebíráš za služby, ž jim tolik platíš.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.