Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Nyck asi nejjednodušší pro tebe bude vyzkoušet funkčnost modulu v cv5000 boxu. Jestli ho nemáš doma, tak některý soused ho určitě mít bude.

Odesláno

Tak dnes přišel další technik, vzal si s sebou dokonce i náhradní CA Modul, aby se tedy vědělo. A už se ví. Signálem ani modulem to nebylo, jedná se o problém v softwaru TV. Prý nedokáže dekódovat programy, něco tomu brání. Říkal, že nejlepší možností je nechat TV poslat do servisního střediska, kde nainstalují správný software. Ale také se zmínil o tom, že to jde i přes flashku. A tak se ptám, je to náročné? Respektive je to o něčem jiném, než stáhnutí a přetáhnutí?

 

Našel jsem pouze toto -

http://www.samsung.com/cz/support/model/UE26C4000PWXXH-downloads?isManualDownload=true

Odesláno

Mohu odpovědět pouze obecne, zkušenost s řadou C nemám. Skutečně se jedná pouze o stažení a instalaci z USB flash, v menu tv by měla být příslušná položka pro aktualizaci firmware. Tv je řady C, tedy z roku 2010, poslední fw (viz tvůj odkaz) je z roku 2011, tedy patrně novější, než je v tv. Přístup do servisního menu (alespoň pro řadu D) > Ze standby režimu INFO>MENU>MUTE>POWER, tam uvidíš aktuálně nainstalovaný(é) FW. Příčinou nemusí být jen zastaralý FW, možná je v servisním menu položka CI Support na OFF, pak by stačilo CI Support přepnout na ON. Ovšem přístup do rozšířené části servisního menu, kde jsou uvedeny další položky, které se dají měnit, není běžným způsobem možný. Takže asi nejlepší bude využít služeb autorizovaného servisu (technik by mohl provést potřebné zásahy na místě). Nicméně doporučuju hledet na SamyGO, http://forum.samygo.tv/, http://wiki.samygo.tv/index.php5/The_D_Series_Wiki. Ani já jsem zatím nezjistil, který z obou (resp. tří) FW s čím souvisí...

Ještě jednou upozorňuju, že mé poznatky (vstup do menu, servisní menu) vycházejí z řady D!

Odesláno

allien - já to fórum sleduju, možná by se tam i něco našlo, ale připadá mi, že v poslední době tam diskutují především příznivci a fanatičtí zastánci velkých PTP panelů (plazem, zejména Panasonic) a řeší nedostatky a přednosti této technologie...

Odesláno

Na SamyGo jsem našel akorát tak nějaké hackování :)

 

Nevím, jak s tímhle

http://wiki.samygo.tv/index.php?title=Old_%26_Good_Firmwares

. Nechci zase riskovat nějaké zprznění.

 

Do toho servisního menu jsem se dostal díky, takhle vím, že je potřeba aktualizovat na novější verzi, což jsem úspěšně udělal. Tak uvidíme. Nicméně CI Support jsem tu nikde nenašel.

Odesláno

Mám pravděpodobně problém s CA modulem. V poslední době docházelo k nepravidelným výpadkům cca po každých 2-5 minutách, kdy televize vypsala "zakódovaný signál" a poté obraz znova naskočil (síla signálu byla 88-100%, nekódované programy běžely v pořádku). Předtím cca 2měsíce jsem tento problém nepozoroval. Při slabém signálu vypadl obraz, ale nestalo se, že by se objevila hláška zakódovaný signál.

Kartu jsem tedy vytáhl a znovu zastrčil (při vypnuté TV) a nyní nejde obraz ani na nekódovaných kanálech. Po vytažení karty jde obraz jen na nekódovaných. Předpokládám, že to bude tedy problém s CA modulem. Mám TV Samsung LE40B750. Chtěl bych se zeptat, jakým způsobem probíhá reklamace? Nemám v pronájmu klasický STB, takže pravděpodobně budu bez kabelové TV do doby než reklamaci vyřídí?

Odesláno

Do toho servisního menu jsem se dostal díky, takhle vím, že je potřeba aktualizovat na novější verzi, což jsem úspěšně udělal. Tak uvidíme. Nicméně CI Support jsem tu nikde nenašel.

CI Support je v běžně nepřístupné části servisního menu. Snad i pro řadu C by mohl fungovat postup pomocí ruSamsungTVCommunicator, viz Návody, Zprovoznění PVR. Jak dopadl upgrade firmware?

Pokud ovšem máš stejný problém jako PetrS, pak se patrně skutečně jedná o hw závadu (modul, konektor/adaptér)...

Odesláno

Přehrání software u tv samsung je jednoduché. Stahni si z webu Samsungu prislusny firmware nahrej na flashku zastrc do TV a ona ti nabidne aktualizaci FW.

Pro víc informací zkus forum TVFreak, tam ti urcite lepe poradi ohledne TV.

http://www.tvfreak.cz/forum/showthread. ... ti/page124

Tady se rešil problém FW a CI slotu.

Odesláno
Mám pravděpodobně problém s CA modulem. V poslední době docházelo k nepravidelným výpadkům cca po každých 2-5 minutách, kdy televize vypsala "zakódovaný signál" a poté obraz znova naskočil (síla signálu byla 88-100%, nekódované programy běžely v pořádku). Předtím cca 2měsíce jsem tento problém nepozoroval. Při slabém signálu vypadl obraz, ale nestalo se, že by se objevila hláška zakódovaný signál.

Kartu jsem tedy vytáhl a znovu zastrčil (při vypnuté TV) a nyní nejde obraz ani na nekódovaných kanálech. Po vytažení karty jde obraz jen na nekódovaných. Předpokládám, že to bude tedy problém s CA modulem. Mám TV Samsung LE40B750. Chtěl bych se zeptat, jakým způsobem probíhá reklamace? Nemám v pronájmu klasický STB, takže pravděpodobně budu bez kabelové TV do doby než reklamaci vyřídí?

Mne to same ted dela nekdy LG.Dej vedet,jak si dopad.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community