Návštěvník Huaojozu Odesláno 9. června 2012 Sdílet Odesláno 9. června 2012 Posledních několik týdnů se potýkám s častými výpadky internetu - 5-10krát/den. Nejčastěji k nim dochází mezi 14 a 16 hodinou, ale objevují se také v jiných dobách. Počítač mám připojený přes router a modem. Nejdříve jsem zkusil vyřadit ze systému router a zapojit počítač kabelem přímo do modemu, nicméně bezvýsledně. Na zahraničních fórech jsem se dočetl, že tyto chyby jsou často spojeny se špatnou/degenerující infrastrukturou - zkoušel jsem vyměnit jak kabel z počítače do modemu, tak kabel z modemu do zdi ale opět žádná změna. V modem logu se neustále opakuje následující: Sat Jun 09 15:44:19 2012 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out Sat Jun 09 15:42:09 2012 82000400 Critical (3) Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out; Sat Jun 09 15:41:39 2012 82000500 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out; Signál (v době fungujícího internetu) Downstream Status Operational Channel ID 4 Downstream Frequency 362000000 Hz Modulation 256QAM Bit Rate 55616000 bits/sec Power Level -6.2 dBmV Signal to Noise Ratio 38.6 dBmV Upstream Status Operational Channel ID 6 Upstream Frequency 44300000 Hz Modulation 16QAM Symbol Rate 5120 Ksym/sec Power Level 58.2 dBmV Nějaký nápad, co s tím, nebo to bude chtít volat technika? Možná upstream power level na 58.2dBmV je příliš vysoký? EDIT: Tak během výpadku se power hodnoty dostaly na -3 dBmV a 46.4 dBmV. Chvíli se také nešlo dostat na http://192.168.100.1/ a jakmile modem opět naběhl tak bylo potřeba ho znovu restartovat, než internet začal fungovat. EDIT2: Po každém výpadku modem změní downstream frekvenci. Teď z kanálu 7 a 386000000 Hz přeskočil na kanál 6 a 378000000. EDIT3: Využil jsem kontaktního formuláře technické podpory internetu UPC, abych jim popsal situaci, ale nedostal jsem po odeslání formuláře žádný potvrzovací email. Znamená to, že požadavek neprošel nebo není odesílání mailu automatické? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3369-konstatn%C3%AD-v%C3%BDpadky-epc2203-t3t4-timeouts/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Huaojozu Odesláno 14. června 2012 Sdílet Odesláno 14. června 2012 Po dnešní návštěvě technika, který vyměnil zásuvku ve zdi a kabel problém pořád přetrvává. Jediná změna nastala v tom, že byl log modemu obohacen o další tři pravidelné záznamy: Thu Jun 14 20:01:08 2012 66050206 Warning (5) TEK Invalid - Invalid Key Sequence Number Thu Jun 14 19:53:35 2012 68000200 Critical (3) DHCP FAILED - Request sent, No response Thu Jun 14 19:52:20 2012 82000300 Critical (3) Init RANGING Critical Ranging Request Retries exhausted Nějaký nápad? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3369-konstatn%C3%AD-v%C3%BDpadky-epc2203-t3t4-timeouts/#findComment-54642 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Huaojozu Odesláno 15. června 2012 Sdílet Odesláno 15. června 2012 Tak po dnešním hovoru s technickou podporou mi bylo řečeno, že na jejich straně všechno funguje a že problém musí být v kabelu nebo v počítači. Kabel jsem vyměnil několikrát a v počítači tedy nemám ponětí, kde mi mohl být problém Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3369-konstatn%C3%AD-v%C3%BDpadky-epc2203-t3t4-timeouts/#findComment-54655 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 15. června 2012 Sdílet Odesláno 15. června 2012 Zkus na PC rozjet nejakou Live distribuci Linuxu, at mas jistotu, ze neni problem v PC, nebo pripadne zkus pripojit jine PC, podle vysledku se to pak muze resit dal. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3369-konstatn%C3%AD-v%C3%BDpadky-epc2203-t3t4-timeouts/#findComment-54658 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Huaojozu Odesláno 16. června 2012 Sdílet Odesláno 16. června 2012 Vyzkouším připojit jiný počítač. Ale přijde mi divné, že log modemu hlásí timeouty i když je počítač vypnutý, takže se mi těžko věří, že je chyba v počítači. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3369-konstatn%C3%AD-v%C3%BDpadky-epc2203-t3t4-timeouts/#findComment-54666 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Huaojozu Odesláno 17. června 2012 Sdílet Odesláno 17. června 2012 Připojil jsem přímo za modem svůj gaming laptop a výsledky víceméně shodné. Během čtyř hodin, co byl laptop připojen, vypadl internet celkem pětkrát, vždy na dobu několika minut. V téhle chvíli mě napadá jedině vadný modem ve smyslu jeho spojení s PC, jestliže UPC vidí všechny packety v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3369-konstatn%C3%AD-v%C3%BDpadky-epc2203-t3t4-timeouts/#findComment-54686 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homberg Odesláno 17. června 2012 Sdílet Odesláno 17. června 2012 volal bych znovu technika a aby ssebou vzal nahradni modem na vyzkouseni - je to hlavne v zajmu UPC, aby sluzby ktere poskytuji byly bez zavad Citovat Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3369-konstatn%C3%AD-v%C3%BDpadky-epc2203-t3t4-timeouts/#findComment-54687 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 24. srpna 2012 Sdílet Odesláno 24. srpna 2012 Mám taky tento modem, ale nemohu se dostat v web admin jinam, než do základní stránky, odkazy na změnu levelu jsou na mém modemu nefunkční. Firmware je z dubna letošního roku. Máte někdo nějaký nápad? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3369-konstatn%C3%AD-v%C3%BDpadky-epc2203-t3t4-timeouts/#findComment-57055 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.