Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Posledních několik týdnů se potýkám s častými výpadky internetu - 5-10krát/den. Nejčastěji k nim dochází mezi 14 a 16 hodinou, ale objevují se také v jiných dobách. Počítač mám připojený přes router a modem. Nejdříve jsem zkusil vyřadit ze systému router a zapojit počítač kabelem přímo do modemu, nicméně bezvýsledně. Na zahraničních fórech jsem se dočetl, že tyto chyby jsou často spojeny se špatnou/degenerující infrastrukturou - zkoušel jsem vyměnit jak kabel z počítače do modemu, tak kabel z modemu do zdi ale opět žádná změna.

 

V modem logu se neustále opakuje následující:

 
Sat Jun 09 15:44:19 2012  	 82000200 	 Critical (3) 	 No Ranging Response received - T3 time-out 
Sat Jun 09 15:42:09 2012  	 82000400 	 Critical (3) 	 Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;
Sat Jun 09 15:41:39 2012  	 82000500 	 Critical (3) 	 Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;

 

Signál (v době fungujícího internetu)

Downstream Status
 Operational

Channel ID
 4

Downstream Frequency
 362000000 Hz

Modulation
 256QAM

Bit Rate
 55616000 bits/sec

Power Level
 -6.2 dBmV

Signal to Noise Ratio
 38.6 dBmV

Upstream Status
 Operational

Channel ID
 6

Upstream Frequency
 44300000 Hz

Modulation
 16QAM

Symbol Rate
 5120 Ksym/sec

Power Level
 58.2 dBmV

 

Nějaký nápad, co s tím, nebo to bude chtít volat technika? Možná upstream power level na 58.2dBmV je příliš vysoký?

 

EDIT:

Tak během výpadku se power hodnoty dostaly na -3 dBmV a 46.4 dBmV. Chvíli se také nešlo dostat na http://192.168.100.1/ a jakmile modem opět naběhl tak bylo potřeba ho znovu restartovat, než internet začal fungovat.

 

EDIT2:

Po každém výpadku modem změní downstream frekvenci. Teď z kanálu 7 a 386000000 Hz přeskočil na kanál 6 a 378000000.

 

EDIT3:

Využil jsem kontaktního formuláře technické podpory internetu UPC, abych jim popsal situaci, ale nedostal jsem po odeslání formuláře žádný potvrzovací email. Znamená to, že požadavek neprošel nebo není odesílání mailu automatické?

Odesláno

Po dnešní návštěvě technika, který vyměnil zásuvku ve zdi a kabel problém pořád přetrvává. Jediná změna nastala v tom, že byl log modemu obohacen o další tři pravidelné záznamy:

 

Thu Jun 14 20:01:08 2012 66050206 Warning (5) TEK Invalid - Invalid Key Sequence Number

Thu Jun 14 19:53:35 2012 68000200 Critical (3) DHCP FAILED - Request sent, No response

Thu Jun 14 19:52:20 2012 82000300 Critical (3) Init RANGING Critical Ranging Request Retries exhausted

 

Nějaký nápad?

Odesláno

Tak po dnešním hovoru s technickou podporou mi bylo řečeno, že na jejich straně všechno funguje a že problém musí být v kabelu nebo v počítači. Kabel jsem vyměnil několikrát a v počítači tedy nemám ponětí, kde mi mohl být problém :/

Odesláno

Zkus na PC rozjet nejakou Live distribuci Linuxu, at mas jistotu, ze neni problem v PC,

nebo pripadne zkus pripojit jine PC,

podle vysledku se to pak muze resit dal.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Vyzkouším připojit jiný počítač. Ale přijde mi divné, že log modemu hlásí timeouty i když je počítač vypnutý, takže se mi těžko věří, že je chyba v počítači.

Odesláno

Připojil jsem přímo za modem svůj gaming laptop a výsledky víceméně shodné. Během čtyř hodin, co byl laptop připojen, vypadl internet celkem pětkrát, vždy na dobu několika minut. V téhle chvíli mě napadá jedině vadný modem ve smyslu jeho spojení s PC, jestliže UPC vidí všechny packety v pohodě.

Odesláno

volal bych znovu technika a aby ssebou vzal nahradni modem na vyzkouseni - je to hlavne v zajmu UPC, aby sluzby ktere poskytuji byly bez zavad

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
  • po měsících...
Odesláno

Mám taky tento modem, ale nemohu se dostat v web admin jinam, než do základní stránky, odkazy na změnu levelu jsou na mém modemu nefunkční. Firmware je z dubna letošního roku. Máte někdo nějaký nápad? Díky.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community