Odesláno 19. února 2020 5 let Zdravím! Chtěl jsem se registrovat do Moje UPC (jsem po dvou letech znovu zákazníkem UPC). Po zadání údajů na mě ale vyskočí tahle hláška. Údaje zadány správně, vyzkoušeno ze dvou PC a z telefonu, na UPC síti i na mobilních datech. Pokaždé stejné. Setkal se někdo s podobným problémem? Díky
Odesláno 19. února 2020 5 let Ano, měl jsem email na smlouvě stejný jako na předchozí smlouvě. Stačilo napsat na FB UPC, ze staré smlouvy smazali email a pak už registrace šla. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 20. února 2020 5 let Nabízí se otázka, proč je nutné žádat o výmaz emailu u smlouvy několik let ukončené, proč už ty údaje nejsou dávno vymazané. Basic, Super Red Basic Lite Základní Vodafone Station WiFi 5, CA modul Brno
Odesláno 20. února 2020 5 let Je možné, že podle nějakého zákona je nutno uchovávat údaje např. 10 let jako třeba u bank. Basic - - Compal CH7465 Brno-Ponava
Odesláno 23. března 2020 5 let @Ivan820: Teď jsem se normálně přihlásil. Basic, Super Red Basic Lite Základní Vodafone Station WiFi 5, CA modul Brno
Odesláno 23. března 2020 5 let @Ivan820 Můžete být konkrétnější? Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.