Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím!

Chtěl jsem se registrovat do Moje UPC (jsem po dvou letech znovu zákazníkem UPC). Po zadání údajů na mě ale vyskočí tahle hláška. Údaje zadány správně, vyzkoušeno ze dvou PC a z telefonu, na UPC síti i na mobilních datech. Pokaždé stejné.

Setkal se někdo s podobným problémem?

Díky

 

mojeupc.PNG

Odesláno

Ano, měl jsem email na smlouvě stejný jako na předchozí smlouvě. Stačilo napsat na FB UPC, ze staré smlouvy smazali email a pak už registrace šla.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Nabízí se otázka, proč je nutné žádat o výmaz emailu u smlouvy několik let ukončené, proč už ty údaje nejsou dávno vymazané.

  • Basic, Super
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Brno
Odesláno

Je možné, že podle nějakého zákona je nutno uchovávat údaje např. 10 let jako třeba u bank.

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Ponava
  • po měsíci...
Odesláno

Mam problém s přihlášením do moje upc..... 

Odesláno

@Ivan820: Teď jsem se normálně přihlásil.

  • Basic, Super
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Brno
  • Slamb změnil název na Nemožnost registrace do zákaznické administrace

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community