Přejít na obsah

Nelogičnost


Doporučené příspěvky

Návštěvník JuraS.

Předesílám, že jsem si četl podmínky UPC služeb atd. V současnosti mámm cca 3 roky starou smlouvu na net 25M a tv mini. Potkal jsem prodejce UPC co se dobýval do našeho paneláku a dal s ním řeč a ten mi nabídl balíček co teď je nabízen. Okamžitě jsem souhlasil a chtěl k němu i wifi modem, pcmcia modul i kartu a set-top-box a to klidně od následujícího dne. Vsuvka: mám zkušenost s koupí amway i zerpter..Co mě překvapilo bylo to, že nelze (což je právě pro mě nelogika) z jednoho tarifu přejít na druhý okamžitě, ale že musím měsíc čekat na výpoveď a pak měsíc na jakousi čekací dobu. Kdyby mi to napsal hned na místě tak bych mu odsouhlasil další aspoň 2 dodatečné balíčky, ale s tímto přístupem pomalu začínám uvažovat, že ani ten balíček za 2 měsíce nevezmu..nechápu tedy tu nelogičnost...2 měsíce minimálně mám čekat na televizi ? připadá mi to jak za komančů čekat na instalatéra...na tohle fakt už nejsem zvyklej..nedá se to nějak popohnat ?

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3403-nelogi%C4%8Dnost/
Sdílet na ostatní stránky

Není to nelogika, ale podvod OZ aby dostal provizi :)

Normálně si zavolejte na KC a přeptejte se na ten balíček a do 2 až 3 pracovních dnů už tam budou první volné termíny.

 

Takže asi tak.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3403-nelogi%C4%8Dnost/#findComment-55061
Sdílet na ostatní stránky

Nelogické to není, ba naopak - logické je to až až. Obchodní zástupce chce po tobě, abys zrušil veškeré služby UPC (což trvá měsíc - výpovědní lhůta + další měsíc na vyřízení formalit, tj. vrácení modemu). Pak tě jakože osloví nabídne balíček UPC+TV nakožto novému zákazníkovi a jemu připadne provize! Ze stávajícího klienta nedostane ani korunu! Přechod na nový balíček můžeš mít klidně do konce týdne. Zavolej na UPC linku a kašli na nějaké obchodní zástupce!

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3403-nelogi%C4%8Dnost/#findComment-55062
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník JuraS.

Takže přes linku to dostanu hned ? jdu na to....

 

kurewsky dobrá rada....udělal jsem objednávku online a ještě jsem volal na upc..mám počkat až se mi ozvou z objednávkového oddělení kde dohodnu rozšíření objednávky....

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3403-nelogi%C4%8Dnost/#findComment-55064
Sdílet na ostatní stránky

Potkal jsem prodejce UPC co se dobýval do našeho paneláku a dal s ním řeč a ten mi nabídl balíček co teď je nabízen.

a to jakej? si vedle řikal, že chceš nechat jenom samotnej net, ne?

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3403-nelogi%C4%8Dnost/#findComment-55072
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník JuraS.

ne on mi řekl abych si zrušil tv mini a počkal 2 měsíce a pak uděláme změnu....takže jsme napsal zrušení služby tv mini a ponechání netu a odeslal jsem to a pak jsem se ptal jestli mi zavolají že to dostali a nebo jesli dostanu dopis či email, že přijeali můj dopis...

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3403-nelogi%C4%8Dnost/#findComment-55073
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lejno

Nelogičnost je v tom, že OZ má největší provizi z nových smluv, zatímco ze změny smlouvy stávající má jenom pár korun. Takže pokud to OZ nedělá z lásky k UPC, ale chce si vydělat, tak prostě jedná jak jedná a nelze se mu ani moc divit nebo mu to dokonce vyčítat.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3403-nelogi%C4%8Dnost/#findComment-55075
Sdílet na ostatní stránky

přesně jak to píše elnc, oz by měl jenom doobjednávat nový služby a na stávající zákazníky všech služeb... víte co :roll: neni to chyba D2D (tam by zájem i byl), ale nejvyššího vedení upc, že je to takhle postavený...

ten analogovej sr*č je celkem nepříjemná věc :? pokud má někdo samostatný mini, tak je to na 95% důchodce, kde je šance na novou službu internetu mizivá, z převodu na digitál je prd a nějaký složitější čachrování se smlouvama je předem ztracený, protože jim to pak stejně jejich prudce inteligentní děti vystornujou... pokud má někdo jako juras net za plnou a k tomu mini jako bonus, zase se s tim nic moc dělat nedá kromě uzavření nový smlouvy, ale to už je s rušením běh na delší trať (+ pár dnů bez služeb), u přepisování to zas dost lidí nemá na koho napsat (nebo prostě nechtějí, což se dá taky pochopit) :roll:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3403-nelogi%C4%8Dnost/#findComment-55078
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník JuraS.

zařízeno..právě jsem dokončil 25 minutový rozhovor s upc..objednáno..o víkendu budu vrtat panely a natahovat kabely..a v pondělí přijede technik a doveze vše potřebné....

 

doplním info: 3.7.2012, práve mi od UPC přišla sms, že přijali můj dopis o zrušení služby.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3403-nelogi%C4%8Dnost/#findComment-55080
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...