Návštěvník stix Odesláno 2. července 2012 Sdílet Odesláno 2. července 2012 posledni mesic upc vypadavalo skoro kazdou noc a posledni 4 dny mam nonstop vypadek na vsechny weby hostovane u certifiedhosting.com. pres proxy nebo vpn jedou ale jinak se k nim nedostanu a protoze se tam nachazi i moje projekty co me zivi tak to pro me ma dost fatalni nasledky. samozrejme sem zkusil nekolik pocitacu i mobilu, potom sem dal vedet i znamim co vim ze maji upc a na dalsich dvou linkach a vice pocitacich to taky nefunguje, pouze u jednoho to bylo v poradku. tim padem se vylucuje chyba na moji strane, at mi nikdo netvrdi ze tri domacnosti, tri rozdilne routery a celkem asi 10 koncovych zarizeni sou vsechny spatne. technicka podpora o upc je totalne bidna a arogantni. uz driv kdyz byly vypadky casto tak sem dojel technik, promeril signal a tim jeho prace skoncila, konstatoval ze je vsecko v poradku ale ze internet nejede ho nezajimalo. ted je podpora arogantni uplne stejne, popisu jim do detailu problem, dodam ze sem zkousel nekolik zarizeni a neni to jen u me a dalsi detaily a jediny co mi reknou ze vse zkontrolovali a ze zadna chyba neni. nedokazu toto pochopit, u zahranicni firmy kdyz mam vypadek delsi nez 5min tak uz se mi omlouvaji a automaticky dostanu dalsi mesic zadarmo, technicka podpora se mi venuje okamzite v kteroukoliv hodiny (i kdyz sem je za nekolik let skoro nepotreboval). u upc nefunguje nikdy nic, celkova nedostupnost je ve stovkach hodin mesicne, na technickou podporu clovek ceka i nekolik dni a kazdou chybu poprou a totalne na zakazniky se***. prisel sem kvuli nim o nekolik zakaznik a vznikly mi nemale skody, mate nekdo podobne zkusenosti? vubec bych se nebranil hromadne stiznosti nebo klidne i zalobe pokud by mela sanci na uspech a nekdo by se toho ujal. neznam nikodo kdo by byl s jejich sluzbami spokojeny a za cely rok a pul sem ani jeden mesic nedostal to za co platim, uz se tesim az vyprsi platnost smlouvy...toto se muze stat asi opravdu jen v cr... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 2. července 2012 Sdílet Odesláno 2. července 2012 Na web "certifiedhosting.com" se dostanu úplně normálně. A pokud jde o tu hromadnou stížnost/žalobu, tak by myslím bylo rozumné, kdyby se toho ujal ten, kdo s tím přišel, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 2. července 2012 Sdílet Odesláno 2. července 2012 vsechny weby hostovane u certifiedhosting.com. pres proxy nebo vpn jedou ale jinak se k nim nedostanu a protoze se tam nachazi i moje projekty co me zivi tak to pro me ma dost fatalni nasledky. zkus jen tak ze srandy přeinstalovat ovladače na síťovku, něco podobnýho se tu teď řešilo v souvislosti s fuc*bookem a pomohlo to, i když je to divný... neznam nikodo kdo by byl s jejich sluzbami spokojeny já byl většinu času spokojenej, když sem byl u upc tim myslim spokojenej ve smyslu, že co dodávat měli, to dodávali, parametry uploadu sou jiná kapitola... pravda, že pár období taky bylo tragickejch, ale jinak mám zkušenosti spíš pozitivní A pokud jde o tu hromadnou stížnost/žalobu, tak by myslím bylo rozumné, kdyby se toho ujal ten, kdo s tím přišel, ne? toho by se měl ujmout někdo, kdo tomu rozumí Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník stix Odesláno 2. července 2012 Sdílet Odesláno 2. července 2012 no nestacim se divit, 4 dny nonstop vypadek, technicka podpora na me arogantne kasle a pul hodiny potom co o problemu napisu tady tak to najednou z niceho nic funguje...ze by to tu nekdo od nich sledoval a nenapadne resil aby nemuseli priznavat chyby? schvalne zkusim obvolat vsechny ostatni kterym to taky nefungovalo. no nic to nemeni na tom ze krome tohoto dlouhodobyho vypadku sou i kratsi skoro kazdou noc a to cely posledni mesic, mozna i dyl. uvidime co se bude dit dal ale mou duveru uz si jen tak neziskaji a pokud se kvalita sluzeb vyrazne nezmeni behem pul roku co zbyva do vyprseni smlouvy tak s nima koncim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 4. července 2012 Sdílet Odesláno 4. července 2012 Mohla být nějaká chyba v peeringu apod. Zkoušel jste trasování (tracert) aby bylo vidět, kde to zamrzá, přes co už to neprojde? Jinak to při namátkových testech ze 3 míst v Praze, 2 v Mostě, jednom v Kralupech a jednom v Brně fungovalo. A dle VOP a technické specifikace služeb je garantována nějaká dostupnost, která se ale týká dostupnosti internetu jako takového, ne konkrétního koncového bodu. Jinak zde se také řešil problém s připojením k tomuto fóru a problém byl v Jumbo frames na straně hostingu myslím. Čili bych neosočoval UPC, když to na to ani nevypadá (netvrdím, že to nemohla být i jejich chyba). Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník stix Odesláno 4. července 2012 Sdílet Odesláno 4. července 2012 trasovani sem samozrejme predtim zkousel taky a skoncilo to vzdy u upc, na cilovou ip nebo domenu se od nich neslo vubec pripojit cely 4 dny a s technickou podporou hostingu sem samozrejme mluvil taky. ti se ozvali okamzite a hned aktivne hledali chybu (narozdil od podpory upc) a ujistili me ze u nich je vse v poradku. vzhledem k tomu ze s nima sem za 6 let nemel zadny problem a s upc je mam porad tak je mi jasny na ci strane to bylo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.