Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

 

Omlouváme se za špatné češtině (jsem pomocí Google přeložit z angličtiny). Mám Cisco EPC3208 modem (s UPC Fiber 120 internetu) a já musím dělat něco špatně. Pokud je modem připojen přímo k počítači, poskytuje velmi nízkou rychlostí internetu (s mnoha krátkými přerušeními). Když jsem se připojit s Belkin Wireless G-routeru, ale nevysílá žádný signál vůbec.

 

Když jdu na 192.168.100.1, nejsou tam žádné nastavení k dispozici pro mě změnit ... a vše by měla být zřízena vhodně na routeru. Jakákoliv pomoc s tímto problémem by bylo skvělé.

Odesláno

pokud není chyba v rozvodech po bytě nebo v počítači (viry apod.), tak reklamace kvůli výpadkům :)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Nejsou žádné viry z počítače a instalace byla provedena včera. Všechna světla jsou zobrazeny zeleně na modemu. Jsem velmi zmatený, proč to nefunguje jak by měl.

Odesláno

Na http://192.168.100.1 nelze nic měnit,

napiš jaké hodnoty signálu, jsou v položce signal..

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community