Odesláno 3. července 2012 12 let Dobrý den, Omlouváme se za špatné češtině (jsem pomocí Google přeložit z angličtiny). Mám Cisco EPC3208 modem (s UPC Fiber 120 internetu) a já musím dělat něco špatně. Pokud je modem připojen přímo k počítači, poskytuje velmi nízkou rychlostí internetu (s mnoha krátkými přerušeními). Když jsem se připojit s Belkin Wireless G-routeru, ale nevysílá žádný signál vůbec. Když jdu na 192.168.100.1, nejsou tam žádné nastavení k dispozici pro mě změnit ... a vše by měla být zřízena vhodně na routeru. Jakákoliv pomoc s tímto problémem by bylo skvělé.
Odesláno 3. července 2012 12 let pokud není chyba v rozvodech po bytě nebo v počítači (viry apod.), tak reklamace kvůli výpadkům - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 3. července 2012 12 let Nejsou žádné viry z počítače a instalace byla provedena včera. Všechna světla jsou zobrazeny zeleně na modemu. Jsem velmi zmatený, proč to nefunguje jak by měl.
Odesláno 3. července 2012 12 let http://www.upc.cz/klientske-centrum/kon ... 81610.html - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 3. července 2012 12 let Na http://192.168.100.1 nelze nic měnit, napiš jaké hodnoty signálu, jsou v položce signal.. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.