Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Má taky někdo ve stejné lokalitě (OV Zábřeh) problém s internetem od UPC? Poslední dny (ne trvale, spíš jen nárazově) pozoruji hodně zpomalený internet.. když použiju měřák rychlosti tak sice rychlost vyjde obvykle vysoká, ale zároven i PING. Na podporu UPC jsem už před pár dny psal.. podle nich prý modem v pořádku (dívala se v počítači na záznamy), plus přidala takové ty obecné rady restart routeru a modemu, odpojit a zapojit kabely... apod. Plus jsem ještě provedl upgrade firmwaru v novém routeru (nabízel to), no na chvíli to pomohlo.. a ted zase to jede jak šnek.

Tak fakt nevím jestli je problém na straně UPC, nebo v tom novém routeru. 

 

Screen je aktuální, před chvíli udělaný. rychlost by byla super, ale ping to kazí :D 

upc1.jpg

Odesláno

Že by opět problémy s DNS? Zkus v routeru nastavit třeba DNS Google 8.8.8.8 jako primární (sekundární od UPC může zůstat jak je)

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Už před pár roky jsem DNS od UPC přestal používat, protože problémy se notoricky opakují a Google vypadne sotva jednou za rok.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Loni jsem řešil podobný problém, rychlost dle měřáku ok, ale vysoký ping a internet byl viditelně zpomalený,

volal jsem několikrát na UPC, ale pokaždé prý bylo vše ok,

jediné co pomohlo byl restart modemu, pak byl na několik dní klid a pak se to znovu opakovalo, po několika měsících to nakonec samo přestalo a teď je zatim, klid.

Modem mám pouze základní bez routeru,  takže tam chyba nebyla.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po měsíci...
Odesláno

Tak DNS od Googlu pomohli jen na chvíli, vysoký PING se zas chvílí zase vrátil.. Že by byl problém v routeru? Ale žádnou chybu nehlásí, je možné že by nebyl kompatibilní s UPC (ale to je asi blbost) - https://www.tp-link.com/cz/home-networking/wifi-router/archer-c6/ 

Ping na router pod 1ms, kydž změřím rychlost tak samotná rychlost většinou ok, ale zároven i obrovský PING. Když připojím modem kabelem přímo do počítače, tak PING zázračně klesne. Co může být případně v routeru špatně? 😄 

Odesláno

Nedávno jsem FW aktualizoval, dělalo to i před tím, dělá to pořád. 

Odesláno

To už jsem právě dneska na chvíli zkoušel a ping "zázračně" klesl. Se starým routerem (stejné značky) zase vzrostl (i když ne zase nějak extra). 

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community