Návštěvník J4n Odesláno 13. července 2012 Sdílet Odesláno 13. července 2012 Dobrý den. Před půl rokem zemřela zákaznice UPC. Majitel bytu v kterém žila ihned kontaktoval UPC s tím, že jeho nájemnice zemřela a je potřeba ukončit její smlouvu. UPC si vyžádalo úmrtní list a následně bylo domluveno, že modem odešle na sběrné místo. To se také stalo. Po krátké době přišel dopis na jméno mrtvé zákaznice s tím, že smlouva je ukončena a je potřeba uhradit 400 kč- doučtování za poslední dva měsíce smlouvy. Vypadalo to jako pokuta za včasné neohlášení této změny. Vyúčtování byla řádně placena. Tato částka se stala součástí pozůstalostního řízení. Bude nutné ji uhradit. Dnes, půl roku po úmrtí zákaznice, pozůstalí obdrželi dopis v kterém jim bylo v podstatě oznámeno, že úmrtím jejich zákazníka smlouva nekončí a přechází automaticky na ně. To, že mají jiné bydliště, nepodepsali žádnou smlouvu a nevlastní modem(je zpět u UPC), pravděpodobně nehraje žádnou roli. Máte s tímto jednáním nějaké zkušenosti? Co poradíte? Já, jako přímo nezainteresovaná osoba navrhuji pouze kontaktovat média. Je okurková sezóna a o toto téma by mohla mít zájem. Specialista přes bulvár je tady Nova. V případě dalšího nátlaku kontaktovat svého právníka. Za reakce předem děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3419-%C3%BAmrt%C3%AD-klienta-nen%C3%AD-d%C5%AFvod-k-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 13. července 2012 Sdílet Odesláno 13. července 2012 Kontaktovat média? Co takhle kontaktovat nějakého věštce, aby předpověděl, jak to dopadne? Pokud někoho kontaktovat, tak ČTÚ se stížností. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3419-%C3%BAmrt%C3%AD-klienta-nen%C3%AD-d%C5%AFvod-k-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/#findComment-55471 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 13. července 2012 Sdílet Odesláno 13. července 2012 Ja myslim ze neprve by bylo lepsi kontaktovat primo UPC, pokud na druhem konci bude sedet nekdo rozumny, tak se s nim snad nejakem domluvite, muzete jim klidne pohrozit stiznosti na ČTU. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3419-%C3%BAmrt%C3%AD-klienta-nen%C3%AD-d%C5%AFvod-k-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/#findComment-55473 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 13. července 2012 Sdílet Odesláno 13. července 2012 Ja myslim ze neprve by bylo lepsi kontaktovat primo UPC, pokud na druhem konci bude sedet nekdo rozumny, tak se s nim snad nejakem domluvite, muzete jim klidne pohrozit stiznosti na ČTU. To by měl udělat v každém případě. Co se týče toho medializování, tak to by měl udělat také. osobně nejsem zastáncem tutlání nešvarů v interním řízení. Tahle země už se stala takovou žumpou smradu (všeobecně), že je naopak velmi nutné všechny nešvary dostat ven mezil lidi a nejlépe i do zahraničí. Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3419-%C3%BAmrt%C3%AD-klienta-nen%C3%AD-d%C5%AFvod-k-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/#findComment-55475 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 13. července 2012 Sdílet Odesláno 13. července 2012 Jenomže u medializace je problém, že by se k tomu měla vyjádřit i druhá strana. A ta na to může mít logicky jiný pohled, nehledě na fakt, že celá situace může být i poněkud odlišná od toho, co zde tazatel popisuje. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3419-%C3%BAmrt%C3%AD-klienta-nen%C3%AD-d%C5%AFvod-k-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/#findComment-55477 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Pelikán Odesláno 13. července 2012 Sdílet Odesláno 13. července 2012 Dobrý den.Před půl rokem zemřela zákaznice UPC. Majitel bytu v kterém žila ihned kontaktoval UPC s tím, že jeho nájemnice zemřela a je potřeba ukončit její smlouvu. UPC si vyžádalo úmrtní list a následně bylo domluveno, že modem odešle na sběrné místo. To se také stalo. Po krátké době přišel dopis na jméno mrtvé zákaznice s tím, že smlouva je ukončena a je potřeba uhradit 400 kč- doučtování za poslední dva měsíce smlouvy. Vypadalo to jako pokuta za včasné neohlášení této změny. Vyúčtování byla řádně placena. Tato částka se stala součástí pozůstalostního řízení. Bude nutné ji uhradit. Dnes, půl roku po úmrtí zákaznice, pozůstalí obdrželi dopis v kterém jim bylo v podstatě oznámeno, že úmrtím jejich zákazníka smlouva nekončí a přechází automaticky na ně. To, že mají jiné bydliště, nepodepsali žádnou smlouvu a nevlastní modem(je zpět u UPC), pravděpodobně nehraje žádnou roli. Máte s tímto jednáním nějaké zkušenosti? Co poradíte? Já, jako přímo nezainteresovaná osoba navrhuji pouze kontaktovat média. Je okurková sezóna a o toto téma by mohla mít zájem. Specialista přes bulvár je tady Nova. V případě dalšího nátlaku kontaktovat svého právníka. Za reakce předem děkuji. Rozhodně informujte ČTU, média můžete určitě taky. Třeba si ve zprávách zase poslechneme nějaké blafy od mluvčí UPC... A ohledně těch 400 Kč doúčtování - Mohl byste sem prosím, až se to začne nějak vyvíjet, sdílet detaily i k tomu? Není to poprvé, co o něčem takovém u UPC slyším. Držím palce, díky. Citovat 1000 Mb/s Jiná služba Komfort Vodafone Station, CA modul Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3419-%C3%BAmrt%C3%AD-klienta-nen%C3%AD-d%C5%AFvod-k-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/#findComment-55481 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník J4n Odesláno 13. července 2012 Sdílet Odesláno 13. července 2012 Díky všem za reakce. Rady předám. Dám vědět jak se to bude vyvíjet. Zatím je známo jen to, že se bude muset zaplatit ten doplatek na radu notářky. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3419-%C3%BAmrt%C3%AD-klienta-nen%C3%AD-d%C5%AFvod-k-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/#findComment-55491 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 31. července 2012 Sdílet Odesláno 31. července 2012 Žádný převod smlouvy nepřipadá v úvahu. Doložením úmrtního listu má být smlouva ukončena, pokud nebylo zažádáno o přepis. Ten dopis bych chtěl vidět ... Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3419-%C3%BAmrt%C3%AD-klienta-nen%C3%AD-d%C5%AFvod-k-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/#findComment-56590 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 2. srpna 2012 Sdílet Odesláno 2. srpna 2012 to je jednoduché. některé smluvní vztahy zanikají smrtí jedné strany, jiné ne. smlouva o službách rozhodně ano. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3419-%C3%BAmrt%C3%AD-klienta-nen%C3%AD-d%C5%AFvod-k-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/#findComment-56678 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 2. srpna 2012 Sdílet Odesláno 2. srpna 2012 Smluvní vztahy zanikají smrtí všechny, pouze je možné nároky z těchto vztahů uplatňovat i v dědickém řízení. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3419-%C3%BAmrt%C3%AD-klienta-nen%C3%AD-d%C5%AFvod-k-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/#findComment-56680 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.