Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den.

Před půl rokem zemřela zákaznice UPC. Majitel bytu v kterém žila ihned kontaktoval UPC s tím, že jeho nájemnice zemřela a je potřeba ukončit její smlouvu. UPC si vyžádalo úmrtní list a následně bylo domluveno, že modem odešle na sběrné místo. To se také stalo.

Po krátké době přišel dopis na jméno mrtvé zákaznice s tím, že smlouva je ukončena a je potřeba uhradit 400 kč- doučtování za poslední dva měsíce smlouvy. Vypadalo to jako pokuta za včasné neohlášení této změny. Vyúčtování byla řádně placena.

Tato částka se stala součástí pozůstalostního řízení. Bude nutné ji uhradit.

Dnes, půl roku po úmrtí zákaznice, pozůstalí obdrželi dopis v kterém jim bylo v podstatě oznámeno, že úmrtím jejich zákazníka smlouva nekončí a přechází automaticky na ně. To, že mají jiné bydliště, nepodepsali žádnou smlouvu a nevlastní modem(je zpět u UPC), pravděpodobně nehraje žádnou roli.

Máte s tímto jednáním nějaké zkušenosti? Co poradíte? Já, jako přímo nezainteresovaná osoba navrhuji pouze kontaktovat média. Je okurková sezóna a o toto téma by mohla mít zájem. Specialista přes bulvár je tady Nova.

V případě dalšího nátlaku kontaktovat svého právníka.

Za reakce předem děkuji.

Odesláno

Kontaktovat média? Co takhle kontaktovat nějakého věštce, aby předpověděl, jak to dopadne? Pokud někoho kontaktovat, tak ČTÚ se stížností.

Odesláno

Ja myslim ze neprve by bylo lepsi kontaktovat primo UPC, pokud na druhem konci bude sedet nekdo rozumny, tak se s nim snad nejakem domluvite, muzete jim klidne pohrozit stiznosti na ČTU.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
Ja myslim ze neprve by bylo lepsi kontaktovat primo UPC, pokud na druhem konci bude sedet nekdo rozumny, tak se s nim snad nejakem domluvite, muzete jim klidne pohrozit stiznosti na ČTU.

To by měl udělat v každém případě. Co se týče toho medializování, tak to by měl udělat také. osobně nejsem zastáncem tutlání nešvarů v interním řízení. Tahle země už se stala takovou žumpou smradu (všeobecně), že je naopak velmi nutné všechny nešvary dostat ven mezil lidi a nejlépe i do zahraničí.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Jenomže u medializace je problém, že by se k tomu měla vyjádřit i druhá strana. A ta na to může mít logicky jiný pohled, nehledě na fakt, že celá situace může být i poněkud odlišná od toho, co zde tazatel popisuje.

Odesláno
Dobrý den.

Před půl rokem zemřela zákaznice UPC. Majitel bytu v kterém žila ihned kontaktoval UPC s tím, že jeho nájemnice zemřela a je potřeba ukončit její smlouvu. UPC si vyžádalo úmrtní list a následně bylo domluveno, že modem odešle na sběrné místo. To se také stalo.

Po krátké době přišel dopis na jméno mrtvé zákaznice s tím, že smlouva je ukončena a je potřeba uhradit 400 kč- doučtování za poslední dva měsíce smlouvy. Vypadalo to jako pokuta za včasné neohlášení této změny. Vyúčtování byla řádně placena.

Tato částka se stala součástí pozůstalostního řízení. Bude nutné ji uhradit.

Dnes, půl roku po úmrtí zákaznice, pozůstalí obdrželi dopis v kterém jim bylo v podstatě oznámeno, že úmrtím jejich zákazníka smlouva nekončí a přechází automaticky na ně. To, že mají jiné bydliště, nepodepsali žádnou smlouvu a nevlastní modem(je zpět u UPC), pravděpodobně nehraje žádnou roli.

Máte s tímto jednáním nějaké zkušenosti? Co poradíte? Já, jako přímo nezainteresovaná osoba navrhuji pouze kontaktovat média. Je okurková sezóna a o toto téma by mohla mít zájem. Specialista přes bulvár je tady Nova.

V případě dalšího nátlaku kontaktovat svého právníka.

Za reakce předem děkuji.

Rozhodně informujte ČTU, média můžete určitě taky. Třeba si ve zprávách zase poslechneme nějaké blafy od mluvčí UPC... A ohledně těch 400 Kč doúčtování - Mohl byste sem prosím, až se to začne nějak vyvíjet, sdílet detaily i k tomu? Není to poprvé, co o něčem takovém u UPC slyším.

 

Držím palce, díky.

Odesláno

Díky všem za reakce. Rady předám. Dám vědět jak se to bude vyvíjet. Zatím je známo jen to, že se bude muset zaplatit ten doplatek na radu notářky.

  • po 3 týdnech...
Odesláno

Žádný převod smlouvy nepřipadá v úvahu. Doložením úmrtního listu má být smlouva ukončena, pokud nebylo zažádáno o přepis. Ten dopis bych chtěl vidět ...

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

to je jednoduché. některé smluvní vztahy zanikají smrtí jedné strany, jiné ne. smlouva o službách rozhodně ano.

Odesláno

Smluvní vztahy zanikají smrtí všechny, pouze je možné nároky z těchto vztahů uplatňovat i v dědickém řízení.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community