Přejít na obsah

Úmrtí klienta není důvod k ukončení smlouvy.


Doporučené příspěvky

Návštěvník J4n

Dobrý den.

Před půl rokem zemřela zákaznice UPC. Majitel bytu v kterém žila ihned kontaktoval UPC s tím, že jeho nájemnice zemřela a je potřeba ukončit její smlouvu. UPC si vyžádalo úmrtní list a následně bylo domluveno, že modem odešle na sběrné místo. To se také stalo.

Po krátké době přišel dopis na jméno mrtvé zákaznice s tím, že smlouva je ukončena a je potřeba uhradit 400 kč- doučtování za poslední dva měsíce smlouvy. Vypadalo to jako pokuta za včasné neohlášení této změny. Vyúčtování byla řádně placena.

Tato částka se stala součástí pozůstalostního řízení. Bude nutné ji uhradit.

Dnes, půl roku po úmrtí zákaznice, pozůstalí obdrželi dopis v kterém jim bylo v podstatě oznámeno, že úmrtím jejich zákazníka smlouva nekončí a přechází automaticky na ně. To, že mají jiné bydliště, nepodepsali žádnou smlouvu a nevlastní modem(je zpět u UPC), pravděpodobně nehraje žádnou roli.

Máte s tímto jednáním nějaké zkušenosti? Co poradíte? Já, jako přímo nezainteresovaná osoba navrhuji pouze kontaktovat média. Je okurková sezóna a o toto téma by mohla mít zájem. Specialista přes bulvár je tady Nova.

V případě dalšího nátlaku kontaktovat svého právníka.

Za reakce předem děkuji.

Návštěvník lejno

Kontaktovat média? Co takhle kontaktovat nějakého věštce, aby předpověděl, jak to dopadne? Pokud někoho kontaktovat, tak ČTÚ se stížností.

Ja myslim ze neprve by bylo lepsi kontaktovat primo UPC, pokud na druhem konci bude sedet nekdo rozumny, tak se s nim snad nejakem domluvite, muzete jim klidne pohrozit stiznosti na ČTU.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Ja myslim ze neprve by bylo lepsi kontaktovat primo UPC, pokud na druhem konci bude sedet nekdo rozumny, tak se s nim snad nejakem domluvite, muzete jim klidne pohrozit stiznosti na ČTU.

To by měl udělat v každém případě. Co se týče toho medializování, tak to by měl udělat také. osobně nejsem zastáncem tutlání nešvarů v interním řízení. Tahle země už se stala takovou žumpou smradu (všeobecně), že je naopak velmi nutné všechny nešvary dostat ven mezil lidi a nejlépe i do zahraničí.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Návštěvník lejno

Jenomže u medializace je problém, že by se k tomu měla vyjádřit i druhá strana. A ta na to může mít logicky jiný pohled, nehledě na fakt, že celá situace může být i poněkud odlišná od toho, co zde tazatel popisuje.

Dobrý den.

Před půl rokem zemřela zákaznice UPC. Majitel bytu v kterém žila ihned kontaktoval UPC s tím, že jeho nájemnice zemřela a je potřeba ukončit její smlouvu. UPC si vyžádalo úmrtní list a následně bylo domluveno, že modem odešle na sběrné místo. To se také stalo.

Po krátké době přišel dopis na jméno mrtvé zákaznice s tím, že smlouva je ukončena a je potřeba uhradit 400 kč- doučtování za poslední dva měsíce smlouvy. Vypadalo to jako pokuta za včasné neohlášení této změny. Vyúčtování byla řádně placena.

Tato částka se stala součástí pozůstalostního řízení. Bude nutné ji uhradit.

Dnes, půl roku po úmrtí zákaznice, pozůstalí obdrželi dopis v kterém jim bylo v podstatě oznámeno, že úmrtím jejich zákazníka smlouva nekončí a přechází automaticky na ně. To, že mají jiné bydliště, nepodepsali žádnou smlouvu a nevlastní modem(je zpět u UPC), pravděpodobně nehraje žádnou roli.

Máte s tímto jednáním nějaké zkušenosti? Co poradíte? Já, jako přímo nezainteresovaná osoba navrhuji pouze kontaktovat média. Je okurková sezóna a o toto téma by mohla mít zájem. Specialista přes bulvár je tady Nova.

V případě dalšího nátlaku kontaktovat svého právníka.

Za reakce předem děkuji.

Rozhodně informujte ČTU, média můžete určitě taky. Třeba si ve zprávách zase poslechneme nějaké blafy od mluvčí UPC... A ohledně těch 400 Kč doúčtování - Mohl byste sem prosím, až se to začne nějak vyvíjet, sdílet detaily i k tomu? Není to poprvé, co o něčem takovém u UPC slyším.

 

Držím palce, díky.

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • Vodafone Station, CA modul
  • Pardubice
Návštěvník J4n

Díky všem za reakce. Rady předám. Dám vědět jak se to bude vyvíjet. Zatím je známo jen to, že se bude muset zaplatit ten doplatek na radu notářky.

  • po 3 týdnech...

Žádný převod smlouvy nepřipadá v úvahu. Doložením úmrtního listu má být smlouva ukončena, pokud nebylo zažádáno o přepis. Ten dopis bych chtěl vidět ...

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...