Přejít na obsah

Úmrtí klienta není důvod k ukončení smlouvy.


Doporučené příspěvky

Smluouva s UPC by mela zaniknout dnem umrti klienta, po dodani umrtniho listu,

doporucuji nedoplatek zaplatit a po te zadat o vraceni preplatku ode dne umrti, je to tak bezna praxe a melo by to vpohode projit.

Jinak to asi udelat nepujde protoze UPC tak ma nastaveny automaticky system uctovani a neni mozne ho manualne menit.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po měsíci...

Vážení dikutující dám se jednu dobrou radu která se doufám neotočí proti mne někdy :) Takže postup je jednoduchý a následující. Pokud nejste spokojeni s tím co jste vykomunikovali na kterékoliv zákaznické lince kteréhokoliv poskytovatele který má registraci na čtú dle Zákona o elektronických komunikacích je postup následující to co se Vám nelíbí napište s nadpisem reklamace popište co se Vám nelíbí poté co to napíšete na pc a vytisknete nebo napíšete rukou na papír a dáte do obálky nadepište adresu vašeho poskytovatele včetně Vaší adresy a jděte na poštu. na poště si vezměte podací lístek ten vypište a dále vypíšete takový malý korespondenční lístek o velikosti pohlednice pouze z jedné strany adresu příjemce a odesilatele - doručenka ta se vám vrátí do schránky když poskytovatel dopis dostane. Pak čekáte do 30 dnů by jste měli dostat odpověď kde Vám může být odepsáno, že je to složité a čekáte dalších tuším 60 dnů. Když nic nebo souhlasíte s výsledkem reklamace tak vezmete papír napíšete návrh na zahájení správního řízení okopírujete vše co se toho týká a pošlete na úřad. Připravte se na platbu správního poplatku obvykle nejméně 200 kč dále pak u sporu o cenu může být i tuším 2 nebo 4% z sporné částky takže takhle.

Návštěvník lejno

Ten konec je úplně mimo, protože o zahájení správního řízení rozhoduje pověřený orgán nikoliv dle návrhu jedné strany, ale po prošetření všech okolností. A mimochodem se nic neplatí, to není soud.

Návštěvník William_Wallace

není nic jednodužšího, než se obrátit přímo na UPC ... v tomto případě prostě nedošlo k ošetření smlouvy, vedené na zesnulou ... v případě, že na druhém konci bude sedět rozumný člověk, je ošetření otázkou 2minut ;o)

Smluouva s UPC by mela zaniknout dnem umrti klienta, po dodani umrtniho listu,

doporucuji nedoplatek zaplatit a po te zadat o vraceni preplatku ode dne umrti, je to tak bezna praxe a melo by to vpohode projit.

Jinak to asi udelat nepujde protoze UPC tak ma nastaveny automaticky system uctovani a neni mozne ho manualne menit.

Tak údajně nově stačí i čestné prohlášení, že osoba zesnula + kopie dokladu z nemocnice.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po 3 týdnech...

Tak konečně se člověk dočkal spravedlnosti. Měla jsem stejný problém., ale nakonec mi UPC poslalo dopis o rozhodnutí, že smlouvu, kterou uzavřel můj otec a zemřel, ukončují k datu úmrtí a ne k datu převzetí úmrtního listu. Sice mi dalo mnoho úsilí toho dosáhnout, ale nakonec se mi to povedlo. Zřejmě se tam někdo zamyslela, že jakákoliv smouva končí smrtí klienta. Také mi nešlo o peníze, ale pouze o princip.

  • po měsících...
Návštěvník

Zdravím, stejnou záležitost jsem řešil vloni v létě - odhlašoval jsem služby UPC po zemřelém tátovi. Písemně, s kopií úmrtního listu, zasláno doporučeně a s vyplněnou doručenkou. Na to jsem obdržel taktéž písemné vyrozumění, že smlouva zanikla ke dni úmrtí a výzvu k vrácení zařízení. To jsem poslal (se soupisem vrácených věcí) taktéž doporučeně a s doručenkou. K mému překvapení přišlo do schránky vyúčtování UPC služeb za zemřelého ještě další měsíc po ukončení smlouvy. Paní na zákaznické lince mi řekla, že na to nemám reagovat, vygeneroval to prý automat. Fajn, nereagoval jsem tedy, ovšem za další měsíc přišla upomínka!!! Po opětovném telefonickém kontaktu jsem byl ujištěn, že jak předchozí vyúčtování, tak upomínka jsou neplatné a na mail mi přišlo potvrzení, že UPC neeviduje vůči smlouvě xxxx žádné další pohledávky. Vcelku jsem tedy spokojen, byť mě to stálo trochu nervů a času a docela mě rozčarovalo zjištění, že v předávání informací mezi jednotlivými UPC centrálami panuje takový (slušně řečeno) nesoulad. Jinak každému, kdo bude nucen podobnou situaci řešit, radím: opravdu s UPC komunikujte nejlépe písemně, dopis zašlete doporučeně a nezapomeňte k němu připojit ještě doručenku (takový malý formulář velikosti někdejšího korespondenčního lístku, k dispozici na každé poště), což je potvrzení s razítkem a podpisem příslušného činovníka UPC, který váš dopis převzal k vyřízení.

Návštěvník

Omlouvám se, konec toho předchozího příspěvku je možná napsaný trochu nesrozumitelně - správně má být "nezapomeňte k němu připojit ještě doručenku (takový malý formulář velikosti někdejšího korespondenčního lístku, k dispozici na každé poště), která vám přijde zpět na vaši adresu s razítkem a podpisem příslušného činovníka UPC, jako potvrzení, že váš dopis byl převzat k vyřízení."

  • po měsících...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...