tomus Odesláno 13. února 2013 Sdílet Odesláno 13. února 2013 Smluouva s UPC by mela zaniknout dnem umrti klienta, po dodani umrtniho listu, doporucuji nedoplatek zaplatit a po te zadat o vraceni preplatku ode dne umrti, je to tak bezna praxe a melo by to vpohode projit. Jinak to asi udelat nepujde protoze UPC tak ma nastaveny automaticky system uctovani a neni mozne ho manualne menit. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3419-%C3%BAmrt%C3%AD-klienta-nen%C3%AD-d%C5%AFvod-k-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/page/3/#findComment-61568 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 12. dubna 2013 Sdílet Odesláno 12. dubna 2013 Vážení dikutující dám se jednu dobrou radu která se doufám neotočí proti mne někdy Takže postup je jednoduchý a následující. Pokud nejste spokojeni s tím co jste vykomunikovali na kterékoliv zákaznické lince kteréhokoliv poskytovatele který má registraci na čtú dle Zákona o elektronických komunikacích je postup následující to co se Vám nelíbí napište s nadpisem reklamace popište co se Vám nelíbí poté co to napíšete na pc a vytisknete nebo napíšete rukou na papír a dáte do obálky nadepište adresu vašeho poskytovatele včetně Vaší adresy a jděte na poštu. na poště si vezměte podací lístek ten vypište a dále vypíšete takový malý korespondenční lístek o velikosti pohlednice pouze z jedné strany adresu příjemce a odesilatele - doručenka ta se vám vrátí do schránky když poskytovatel dopis dostane. Pak čekáte do 30 dnů by jste měli dostat odpověď kde Vám může být odepsáno, že je to složité a čekáte dalších tuším 60 dnů. Když nic nebo souhlasíte s výsledkem reklamace tak vezmete papír napíšete návrh na zahájení správního řízení okopírujete vše co se toho týká a pošlete na úřad. Připravte se na platbu správního poplatku obvykle nejméně 200 kč dále pak u sporu o cenu může být i tuším 2 nebo 4% z sporné částky takže takhle. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3419-%C3%BAmrt%C3%AD-klienta-nen%C3%AD-d%C5%AFvod-k-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/page/3/#findComment-63540 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 13. dubna 2013 Sdílet Odesláno 13. dubna 2013 Ten konec je úplně mimo, protože o zahájení správního řízení rozhoduje pověřený orgán nikoliv dle návrhu jedné strany, ale po prošetření všech okolností. A mimochodem se nic neplatí, to není soud. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3419-%C3%BAmrt%C3%AD-klienta-nen%C3%AD-d%C5%AFvod-k-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/page/3/#findComment-63543 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník William_Wallace Odesláno 15. dubna 2013 Sdílet Odesláno 15. dubna 2013 není nic jednodužšího, než se obrátit přímo na UPC ... v tomto případě prostě nedošlo k ošetření smlouvy, vedené na zesnulou ... v případě, že na druhém konci bude sedět rozumný člověk, je ošetření otázkou 2minut ;o) Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3419-%C3%BAmrt%C3%AD-klienta-nen%C3%AD-d%C5%AFvod-k-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/page/3/#findComment-63587 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 16. dubna 2013 Sdílet Odesláno 16. dubna 2013 Smluouva s UPC by mela zaniknout dnem umrti klienta, po dodani umrtniho listu,doporucuji nedoplatek zaplatit a po te zadat o vraceni preplatku ode dne umrti, je to tak bezna praxe a melo by to vpohode projit. Jinak to asi udelat nepujde protoze UPC tak ma nastaveny automaticky system uctovani a neni mozne ho manualne menit. Tak údajně nově stačí i čestné prohlášení, že osoba zesnula + kopie dokladu z nemocnice. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3419-%C3%BAmrt%C3%AD-klienta-nen%C3%AD-d%C5%AFvod-k-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/page/3/#findComment-63628 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 16. dubna 2013 Sdílet Odesláno 16. dubna 2013 Ohledání pracovníkem UPC už není potřeba? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3419-%C3%BAmrt%C3%AD-klienta-nen%C3%AD-d%C5%AFvod-k-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/page/3/#findComment-63633 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 8. května 2013 Sdílet Odesláno 8. května 2013 Tak konečně se člověk dočkal spravedlnosti. Měla jsem stejný problém., ale nakonec mi UPC poslalo dopis o rozhodnutí, že smlouvu, kterou uzavřel můj otec a zemřel, ukončují k datu úmrtí a ne k datu převzetí úmrtního listu. Sice mi dalo mnoho úsilí toho dosáhnout, ale nakonec se mi to povedlo. Zřejmě se tam někdo zamyslela, že jakákoliv smouva končí smrtí klienta. Také mi nešlo o peníze, ale pouze o princip. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3419-%C3%BAmrt%C3%AD-klienta-nen%C3%AD-d%C5%AFvod-k-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/page/3/#findComment-64276 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 6. ledna 2014 Sdílet Odesláno 6. ledna 2014 Zdravím, stejnou záležitost jsem řešil vloni v létě - odhlašoval jsem služby UPC po zemřelém tátovi. Písemně, s kopií úmrtního listu, zasláno doporučeně a s vyplněnou doručenkou. Na to jsem obdržel taktéž písemné vyrozumění, že smlouva zanikla ke dni úmrtí a výzvu k vrácení zařízení. To jsem poslal (se soupisem vrácených věcí) taktéž doporučeně a s doručenkou. K mému překvapení přišlo do schránky vyúčtování UPC služeb za zemřelého ještě další měsíc po ukončení smlouvy. Paní na zákaznické lince mi řekla, že na to nemám reagovat, vygeneroval to prý automat. Fajn, nereagoval jsem tedy, ovšem za další měsíc přišla upomínka!!! Po opětovném telefonickém kontaktu jsem byl ujištěn, že jak předchozí vyúčtování, tak upomínka jsou neplatné a na mail mi přišlo potvrzení, že UPC neeviduje vůči smlouvě xxxx žádné další pohledávky. Vcelku jsem tedy spokojen, byť mě to stálo trochu nervů a času a docela mě rozčarovalo zjištění, že v předávání informací mezi jednotlivými UPC centrálami panuje takový (slušně řečeno) nesoulad. Jinak každému, kdo bude nucen podobnou situaci řešit, radím: opravdu s UPC komunikujte nejlépe písemně, dopis zašlete doporučeně a nezapomeňte k němu připojit ještě doručenku (takový malý formulář velikosti někdejšího korespondenčního lístku, k dispozici na každé poště), což je potvrzení s razítkem a podpisem příslušného činovníka UPC, který váš dopis převzal k vyřízení. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3419-%C3%BAmrt%C3%AD-klienta-nen%C3%AD-d%C5%AFvod-k-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/page/3/#findComment-69561 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 6. ledna 2014 Sdílet Odesláno 6. ledna 2014 Omlouvám se, konec toho předchozího příspěvku je možná napsaný trochu nesrozumitelně - správně má být "nezapomeňte k němu připojit ještě doručenku (takový malý formulář velikosti někdejšího korespondenčního lístku, k dispozici na každé poště), která vám přijde zpět na vaši adresu s razítkem a podpisem příslušného činovníka UPC, jako potvrzení, že váš dopis byl převzat k vyřízení." Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3419-%C3%BAmrt%C3%AD-klienta-nen%C3%AD-d%C5%AFvod-k-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/page/3/#findComment-69562 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 24. března 2014 Sdílet Odesláno 24. března 2014 omg, ty jses kkt Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3419-%C3%BAmrt%C3%AD-klienta-nen%C3%AD-d%C5%AFvod-k-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/page/3/#findComment-71327 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.