Odesláno 12. února 2013 12 let Dobrý den. Jsem v naprosto totožné situaci. Nejsem ani přímým dědicem, přesto se mi vyhrožuje exekucí. Babička zemřela 29.11.2012. Sipem byla platba zaplacena v zúčtovacím období do 22.12.2012. UPC po mně chce uhradit služby do 31.12.2012 Dostali písemnou výpověď na základě úmrtí klienta, dostali kopii úmrtního listu. Nespočetně telefonátů s operátorem, korespodence přes elektronický formulář UPC. Vše marné. Dokonce týden po podání výpovědi volali na mobilní telefon zesnulé s tím, zdali si výpověď nerozmyslela. Bylo jim potvrzeno, že je opravdu po smrti. Hyenismus ??? Patrně běžná praxe UPC. Nyní čekám na vyjádření UPC na můj poslední dopis. Jinak vše předávám ČTÚ.
Odesláno 12. února 2013 12 let Bohužel, v UPC zcela selhává vnitrofiremní komunikace, jinak řečeno, mají tam nehorázný bordel...
Odesláno 12. února 2013 12 let az takovy bordel v tom maji ze mi rok tvrdili ze odeslane setoboxy prijaly v poradku a po roce a trech mesicich me kontaktovali sami ze jim chybi i spristupovimi kartami a nasledne si popletly i roky v emailove korespondenci a potom se zjistilo ze lica setoboxy mela u sebe a nevedela ze klient smlouvu ukoncil protoze jim to upc nerekla pritom to slo vyresit bez pritomnosti klienta jedinym telefonatem se servisni organizaci a vubec do sveho bordelu nemusela zainteresovavat sve klienty takze je videt ze tam vazne komunikace velmi hodne kde leva ruka nevi co dela prava a nikdo tam nic neresi hlavne platiti a platiti zrusit neco jo to uz je mega problem
Odesláno 12. února 2013 12 let To je takovej problem uhradit sluzbu za tech zbyvajicich 9 dni Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 12. února 2013 12 let Milý admine. Dneska jsem do UPC volal znovu. Vůbec nejde o peníze. Ani o devět dní, ani o měsíc. Peníze mám, ale nejsem idiot abych neetické praktiky této společnosti akceptoval. Já s UPC smlouvu podepsanou nemám. Zaplať pán Bůh. A pokud mi někdo ze společnosti UPC bude i nadále tvrdit, že smrt není důvodem k rozvázání smluvního vztahu, tak se budu i nadále bránit. A to nemluvím o tom, že i nadále chodí na mobilní telefon po zesnulé babičce sms o zaplacení pohledávky. Mám veškeré doklady v nejlepším pořádku a cítím se v právu. Byl bych ohromně zvědavý na situaci, kdyby smrt babičky nikdo neohlásil, nebo na případ kdy zesnulý(á) nemá nikoho pozůstalého. Co potom ??? Posílá UPC upomínky na hřbitov ???? Já chtěl mít vše vpořádku. Na ČEZU, v Plynárně, všude pochopili, že mrtvý člověk nemůže odebírat jejich služby. Pouze v UPC to nechápou. Snad to při své prudké inteligenci milý admine chápeš alespoň ty.
Odesláno 13. února 2013 12 let Toto ale není oficiální fórum UPC, takže tady nic nevyřešíš. Obrať se na soud a ten rozhodne.
Odesláno 13. února 2013 12 let A kde to má řešit, když né na fóru ??? Neuvěřitelné. Je dobře, že to tu napsal. Ale tady informuje jen ostatní zákazníky UPC. Tady nic nevyřeší. Maximálně tu může získat radu, jak to zkusit řešit. Tady je to jako taková lepší hospoda, kde se nekouří (nepereme se tu), ale to je tak všecho. Prostě si mezi sebou vyměńujeme inforamace a názory. Problém musí řešit s UPC, a když to nejde tak někam výš. Nevím jestli to patří pod ČTÚ, ale ten soud je sice hodně silný kanón, ale určitě účinný.
Odesláno 13. února 2013 12 let A kde to má řešit, když né na fóru ??? Neuvěřitelné. tady tve narky nikoho nezajimaji jak psal tomus 9 dni neni problem zaplatit tohle forum nepatri upc takze je to tady kazdemu putna rez to s upc nebo ctu nebo treba se svou koupelnou tady ti nijak nepomuzem
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.