Přejít na obsah

modem EPC 3208 - jaký je tovární login/heslo?


Doporučené příspěvky

Odkoupil jsem si modem (viz předmět), ale kabelovka mi nějak zapomněla k průvodní dokumentaci přibalit takové základní informace, jako ke IP web-administrace (tu už jsem si našel) a přihlašovací údaje. Nevíte pls někdo, jaké je tovární nastavení login a heslo

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3434-modem-epc-3208-jak%C3%BD-je-tov%C3%A1rn%C3%AD-loginheslo/
Sdílet na ostatní stránky

V tomto obycejnem modemu se nic nenastavuje, max. muzes zjistit nejake udaje o signalu a pod., nekdy jsou ale zablokovane, pak se pouziva tento postup:

 

Zkus tam zadat jako login: admin/atlanta eventualne admin/W2402

nebo zkus tento postup:

Jdi na tuto stránku: http://192.168.100.1/_aslvl.asp

 

Uživatelské jméno: admin

Heslo: W2402

 

Poté vybrat Acces Level 2 a znovu zadat přihlašovací údaje výše. Poté už by to mělo jít.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

údaje o signálu vidím i bez zásahu

(ani jedno heslo nezabralo)

 

chcete mi říct, že nemůžu přenastavit VoIP bránu na svého operátora??? Jsem si naivně myslel, že budu moct svoji stávající "VoIP gateway" zrušit/prodat a začít používat tu vestavěnou v modemu.

No sehnat si ho muzes, ale otazka ovsem je jak ho tam nahrajes, kdyz to nejde.

Jak rikam vse nastavuje operator na dalku, vcetne firmwaru, ty muzes modem maximalne resetovat, nic vic.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

ad "nastavování modomu operátorem" - pokud bude operátor něco bez mého vědomí/souhlasu nastavovat NA MÉM MODEMU, tak je to samozřejmě na žalobu. Proto jsem jej kupoval, abych s ním mohl dělat, co já uznám za vhodné. (Když se management rozhodl, že bude odprodávat modemy, aby přenesl náklady za jejich pořízení na klienty, musí počítat i stím, že se klienti budou dožadovat plné kontroly nad svým majetkem)

 

ad "nejde" - nejde jen batole, protože to neumí (Druhá věc je, jak dlouho se budu "dohadovat" s operátorem, než mi předá informace pro nastavení, tak jak to dělají jiní "operátoři")

 

ad "tvůj operátor VoIP je UPC" - můj VoIP operátor je kdekdo, jen NE UPC. (nejsem blázen, abych v dnešní době byl ochotný platit měsíční paušál + za minutu na mobil 5kč - to už můžu rovnou volat z mobilu)

 

Nakonec doufám panové z UPC, že je Vám jasné, že takto žádné zákazníky neztratíte ani nezískáte, neb ti co šli/jdou za lepšími podmínkami VoIP už to stejně udělali.

Návštěvník lejno

Když si koupíš osobní automobil, tak ti k němu taky výrobce nebalí příručku pro nastavení řídící jednotky, ale musíš vzít za vděk tím, co je tam nastavené z výroby, resp. co ti udělá autorizovaný servis. Ale žalobu můžeš zkusit, jsem zvědavý jak dopadneš :D

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...