Odesláno 20. července 2012 12 let Odkoupil jsem si modem (viz předmět), ale kabelovka mi nějak zapomněla k průvodní dokumentaci přibalit takové základní informace, jako ke IP web-administrace (tu už jsem si našel) a přihlašovací údaje. Nevíte pls někdo, jaké je tovární nastavení login a heslo
Odesláno 20. července 2012 12 let u 3208 neni žádný jméno ani heslo třeba, nedá se tam nastavovat vůbec nic... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 20. července 2012 12 let V tomto obycejnem modemu se nic nenastavuje, max. muzes zjistit nejake udaje o signalu a pod., nekdy jsou ale zablokovane, pak se pouziva tento postup: Zkus tam zadat jako login: admin/atlanta eventualne admin/W2402 nebo zkus tento postup: Jdi na tuto stránku: http://192.168.100.1/_aslvl.asp Uživatelské jméno: admin Heslo: W2402 Poté vybrat Acces Level 2 a znovu zadat přihlašovací údaje výše. Poté už by to mělo jít. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 22. července 2012 12 let údaje o signálu vidím i bez zásahu (ani jedno heslo nezabralo) chcete mi říct, že nemůžu přenastavit VoIP bránu na svého operátora??? Jsem si naivně myslel, že budu moct svoji stávající "VoIP gateway" zrušit/prodat a začít používat tu vestavěnou v modemu.
Odesláno 22. července 2012 12 let Ne v modemech bez routeru se nic nenastavuje, vse ridi operator na dalku. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 22. července 2012 12 let jak tak koukám na verzi firmware: xxxxxx_upc - asi to bude chtít sehnat ten od výrobce. Tam už bude určitě přístupné vše co přístupné má být.
Odesláno 22. července 2012 12 let No sehnat si ho muzes, ale otazka ovsem je jak ho tam nahrajes, kdyz to nejde. Jak rikam vse nastavuje operator na dalku, vcetne firmwaru, ty muzes modem maximalne resetovat, nic vic. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 22. července 2012 12 let ... nemůžu přenastavit VoIP bránu na svého operátora??? ... Tvůj VoIP operátor je UPC a ten to přenastaví za tebe, jak píše Tomus, nadálku.
Odesláno 23. července 2012 12 let ad "nastavování modomu operátorem" - pokud bude operátor něco bez mého vědomí/souhlasu nastavovat NA MÉM MODEMU, tak je to samozřejmě na žalobu. Proto jsem jej kupoval, abych s ním mohl dělat, co já uznám za vhodné. (Když se management rozhodl, že bude odprodávat modemy, aby přenesl náklady za jejich pořízení na klienty, musí počítat i stím, že se klienti budou dožadovat plné kontroly nad svým majetkem) ad "nejde" - nejde jen batole, protože to neumí (Druhá věc je, jak dlouho se budu "dohadovat" s operátorem, než mi předá informace pro nastavení, tak jak to dělají jiní "operátoři") ad "tvůj operátor VoIP je UPC" - můj VoIP operátor je kdekdo, jen NE UPC. (nejsem blázen, abych v dnešní době byl ochotný platit měsíční paušál + za minutu na mobil 5kč - to už můžu rovnou volat z mobilu) Nakonec doufám panové z UPC, že je Vám jasné, že takto žádné zákazníky neztratíte ani nezískáte, neb ti co šli/jdou za lepšími podmínkami VoIP už to stejně udělali.
Odesláno 23. července 2012 12 let Když si koupíš osobní automobil, tak ti k němu taky výrobce nebalí příručku pro nastavení řídící jednotky, ale musíš vzít za vděk tím, co je tam nastavené z výroby, resp. co ti udělá autorizovaný servis. Ale žalobu můžeš zkusit, jsem zvědavý jak dopadneš
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.