Návštěvník LM Odesláno 23. července 2012 Sdílet Odesláno 23. července 2012 první a poslední reakce na OT (neřešíme tady žaloby, ale přístup k nastavení - jsou zde lidé, kteří jsou ochotni se podělit o své zkušenosti. Nemám zájem zde rozebírat coby, kdyby) - Docela by mně zajímalo, jak by ses zachoval, kdyby ti v tom tvojem autorizovaném servise uvedli bez tvého vědomí/soulasu přečipovanou řídící jednotku auta (a cena je v tisících) do továrního nastavení. (Nápověda - pro mně může být tím "přečipováním" přenastavení na mého VoIP operátora) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 23. července 2012 Sdílet Odesláno 23. července 2012 Jistě by jsi je předem upozornil, aby to nedělali, ale k tématu - byť UPC používá telefon také na bázi VoIP, tak přece jenom odlišně oproti ostatním VoIP providerům, např. preference telefonu (QoS), data nejsou případně započítávána do FUP (pokud se uplatňuje) apod. Už z toho je zřejmé, že telefon přímo z kabelového modemu můžeš použít jenom ten od UPC a žádný jiný. Ostatně UPC ani možnost připojení jiného providera nikde neuvádí, nevím dle čeho sis vydedukoval, že by to mělo jít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jaku Odesláno 23. července 2012 Sdílet Odesláno 23. července 2012 ad "nastavování modomu operátorem" - pokud bude operátor něco bez mého vědomí/souhlasu nastavovat NA MÉM MODEMU, tak je to samozřejmě na žalobu. Proto jsem jej kupoval, abych s ním mohl dělat, co já uznám za vhodné. (Když se management rozhodl, že bude odprodávat modemy, aby přenesl náklady za jejich pořízení na klienty, musí počítat i stím, že se klienti budou dožadovat plné kontroly nad svým majetkem) ad "tvůj operátor VoIP je UPC" - můj VoIP operátor je kdekdo, jen NE UPC. (nejsem blázen, abych v dnešní době byl ochotný platit měsíční paušál + za minutu na mobil 5kč - to už můžu rovnou volat z mobilu) ... Ad řízení) To svoje zařízení zapojuješ do jejich sítě. Takže zas pro změnu ty musíš počítat s tím, že UPC chce mít kontrolu nad svou sítí. Ad operátor) Tohle byla z mé strany opravdu velká zkratka. Samozřejmě je to nabídka a možnost té služby využít. Pokud vstoupíš do smluvního vztahu tak tvým operátorem bude. Pokud ne, tak si klidně vyber jiného operátora, ale také s jiným zařízením. Prostě tady plnou kontrolu nemáš a mít zřejmě nebudeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník LM Odesláno 23. července 2012 Sdílet Odesláno 23. července 2012 Pánové ( amožná i dámy), chci Vám poděkovat za Vaše názory, jsem rád za tuto diskusi. k věci: to Elnc: Za normálních okolnosti by mně ani nenapadlo kteréhokoliv mého dodavatele upozorňovat, že si svá zařízení nastavuji dle svých potřeb. Na základě nově nabitých informací bych to směrem k UPC nějakou formou určitě udělal. Ještě bude asi nějaký čas trvat, než se do "zažitých konvencí" dostane skutečnost, že přistupují na zařízení, která nejsou jejich. ad jiný VoIP - je celkem logické, že UPC nenabízí možnost připojení konkurenčních operátorů. Stejně tak logické mi příjde snažit se plně využít možnosti všech zařízení. Samozřejmě pokud je realizace neekonomická (vývoj firmware na zakázku apod.) určitě se do toho nikdo pouštět nebude. Na druhou stranu ověřit si, že je to neekonomické lze právě přihlášením se k webové administraci - a tady je jeden z důvodů mojí snahy získat přístupové udaje to Jaku: Chápu snahu mít pod kontrolou svoji síť, ale používám "operátorem" dodané koncové zařízení, nemám v záměru provádět žádné činnosti mající za cíl někoho, nebo něco poškozovat. Snažím se získat informace, jak získat pod kontrolu svoje zařízení, ne jak připravit "operátora" o kontrolu sítě. Stejně tak já nemohu připustit ze strany operátora manipulaci s mým zařízením, protože za něj nepochybně nesu právní odpovědnost. Nebo mám očekávat, že se operátor jednoho dne rozhodne, že pro zajištění kontroly nad sítí potřebuje mít pod kontrolou i operační systémy na mých počítačích? Jak už jsem psal výše, každý musí mít pod svou kontrolou to, zač nese odpovědnost tj. zařizení ve svém vlastnictví. ale to už je zcela mimo technickou diskusi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 23. července 2012 Sdílet Odesláno 23. července 2012 Nemáš pravdu, když koupíš televizor, tak ti výrobce taky nedá údaje do servisního menu, aby sis tam mohl nastavovat co se ti zrovna zamane. Prostě je to produkt, který funguje k účelům, ke kterým to výrobce nebo provider dodává a bez možnosti změny konfigurace. Mimochodem už jsi kontaktoval UPC s dotazem na přihlašovací údaje? Jaká byla jejich odpověď? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jaku Odesláno 23. července 2012 Sdílet Odesláno 23. července 2012 To LM: Já se s tebou nehádám, a sám jsem měl podobný problém to kdysi pochopit a tak jsem si to vysvětlil po svém. UPC používá modemy s funkcí routeru a WiFi. A do části WiFi ti administraci povolí. To je totiž vlastně až vnitřní strana. Modem administrovat nemůžeme, protože pak by si ti šikovnější z nás nahráli (povolili) vyšší rychlost než mají zaplacenou. Netvrdím, že ty chceš UPC zneužívat a ničit, ale prostě je to jejich ochrana. Stejně tak nastavení "vnější" IP adresy nebo změna MAC adresy by bylo velmi snadno zneužitelné. Stačí si uvědomit co UPC "prodává". Žádný FUP (myslím omezení rychlosti po přeneseném objemu dat), zato konkrétní rychlost jakou bude modem fungovat. Stejně tak dynamickou IP a za měsíční příplatek pevnou IP. Po přechodu na Kombi Komfort (60 Mbit/s) jsem dostal modem, který nemůžu na dálku ani restartovat a nevidím žádný log událostí, jako tomu bylo kdysi u Motoroly. Velmi mě to vadí a znepříjemňuje život, protože mám modem v ne zcela přístupném místě. A při výpadku Internetu prostě než volám a píšu na klientské centrum automaticky restartuji modem. Prostě ten modem není můj, narozdíl od tebe ani "majetkově" a tak se o něj nezajímám. Za ním mám vlastní router s WiFi a tam už si řídím provoz sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 23. července 2012 Sdílet Odesláno 23. července 2012 To by tedy bylo hodně jednoduché, pokud by se dala rychlost "regulovat" pouze v modemu Restart zařízení na dálku lze provést spínací GSM zásuvkou na 230V, samozřejmě bez potřeby internetu a přístupu do modemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jaku Odesláno 23. července 2012 Sdílet Odesláno 23. července 2012 GSM? To nepotřebuji, mě by stačil "MasterSwitch APC", s vypínámím po ethernetu. Vnitřní síť mi funguje tam jsem připojený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 23. července 2012 Sdílet Odesláno 23. července 2012 Vy doma nemate pojistky (jistice) ? staci na chvily vypnout a mate zresetovano. A ze nejde v modemech nic nastavovat je jedine dobre, protoze by se v tom kady jen zbytecne vrtal. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 23. července 2012 Sdílet Odesláno 23. července 2012 Nemáme. Tedy alespoň ne my, co máme UPS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.