Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím chci se zeptat, mám problém od UPC a v poslední době se synovi jen v určité době podaří připojit na nějaký multiplayer server. Jde mu to pouze v některý čas například od 12:00 do 14:00 a pak se mu jde připojit zase až za pár hodin. Jde s tím něco dělat? Když se mu nejde připojit tak nám, ale internet funguje.

Odesláno

neni nějakej problém v routeru?

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Nebo v těch MP serverech?

Odesláno

MP serverech by to nemělo být a v routeru taky ne.

Odesláno

je třeba vysledovat, jestli k potížím dochází v určitý časy nebo v určitejch situacích, pak se dá hledat dál...

tzn. ty časy sou pravidelný? děje se to zároveň jenom tehdy, když sou oba počítače připojený?

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Ano ty časy jsou pravidelné teda někdy jsou třeba o 20 minut dřív, ale nikdy nejsou dýl. Máme 2 počítače a pokud je jeden vypnutý tak na tom druhém to jde a naopak.

Odesláno

pokud na jednom kompu vždycky funguje všechno v pořádku a na druhym ne, pak bude chyba v nastavení routeru nebo v jeho firmwaru...

takže aktualizovat na nejnovější verzi, vyresetovat do továrního nastavení a nastavit znova 8)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community