Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Omlouvám se, pokud máte pocit, že se to zde už řešilo, nicméně se domnívám, že můj problém nezapadá do minulých témat, resp. ne docela. Tak tedy od 26.7. t.r. mám aktivovanou službu UPC internet Fiber30 +pronajatý modem Cisco EPC 3925- aktivace bez potíží proběhla o den později 27.7. dle návodu, dodaném v samoinstalačním balíčku- Wifi kartu v netbooku. Vše fungovalo do dneška odpoledne. Poté se připojení rozpadlo, ale nebyl problém se znovu připojit, od té doby však nefunguje internet (down i upload), ani pop3 (e-mail). Do té doby jsem stáhla max. 2 GB dat, dle UPC není FUP uplatňován. Nepomohl ani reset modemu, pakety ode mě chodí, ale zpět nikoliv. Připojení přes ethernet kabel také nefunguje. V obou případech WIFI i kabelovém připojení to vypadá, jakoby PC bylo připojené k síti, ale tok dat nefungoval.. Poté, co zadám oprava připojení, systém cosi hodně dlouho načítá a pak vyplivne tuto hlášku: System Windows nemohl dokončit opravu problému, protože nelze dokončit následující akci Obnovování adresy IP. Chcete-li získat pomoc, obraťte se na správce sítě. 2 dny a od té doby jsem totálně v (_!_). Zdánlivě jednoduchý problém, ale nikdo mi neporadil. Doposud jsem používala 3G přes modem mobilních operátérů a cca 2 roky bez problému. Ny\ní, když jsem se nakonec rozhodla se upsat upc, z důvodu brutálního FUP ze strany mobilních operátorů, jsem bez internetu a dny běží bez odhledu na skutečnost, že minimálně 14

hodin jsem bez internetu od UPC, který rozhodně zadarmo není! Jsem maximálně na..aná, kdo by měl radost z roho, že se nechal tak hloupě nachytat na tzv. internet od UPC. PS: konektivita měla být cca 30 Mbit, ve skutečnosti jsem naměřila, když to ještě fungovalo sotva 13 Mbit/s. Velmi by mě zajímalo, proč UPC hodlá většinu neovčích zákazníků vyhnat, aby už jejích služby nikdy více nepoužívali, nevíte to někdo?

Odesláno

a proc proste nenapisete nebo nezavolate do UPC?

btw to, ze jste nekde namerila 13 Mbit/s nemusi nic znamenat...

Odesláno
kdo by měl radost z roho, že se nechal tak hloupě nachytat na tzv. internet od UPC. PS: konektivita měla být cca 30 Mbit, ve skutečnosti jsem naměřila, když to ještě fungovalo sotva 13 Mbit/s. Velmi by mě zajímalo, proč UPC hodlá většinu neovčích zákazníků vyhnat, aby už jejích služby nikdy více nepoužívali, nevíte to někdo?

a to si jako myslíš, že to upc dělá schválně? :lol: kam to s tim světem spěje :?

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

V tomto případě je hlavně otázkou, jestli je problém vůbec u UPC a ne u uživatele, což tomu nasvědčuje...

Odesláno

Pane Elnc. Píšete, že problém je pravděpodobně u mě, to tedy nechápu, jak jste na to přišel. Opakuji ještě jednou, internet od UPC se mi porařilo zprovoznit hned na první pokus a spokojeně jsem frčela až do neděle odpoledne, pak se spojení rozpadlo, po obnovení připojení vše vypadalo v pořádku, ale nebylo možné přijímat a odesílat data, tedy používat internet. Nevím, proč by měla být chyba na mé straně, nic jsem neměnila. Na technickou podporu se samozřejmě obrátím, vždycky se ale nejdříve snažím problém vyřešit bez nich. PS: Co takhle rochu empatie, pánové, jestli se zde věnujete jen speciálním záležitostem, to se mi ale po prostudování přispěvků nezdá, tak budu muset hledat fórum, kde jsou k začátečníkům vlídnější.

Odesláno

Ještě naposledy, internet už mi teď od rána zase funguje, chyba byla na straně poskytovatele, tedy UPC. Lituju, jestli jsem se zde někoho dotkla, ale výpadek hned po dvou dnech používání by naštval asi každého.

Odesláno

soissons2> mela jsi smulu, ze vypadek postihl prave tebe, zacatecnika u UPC. Moje zkusennost s internetem UPC je uz radu let jen pozitivni (kdyz pominu masivni vypadek minuly tyden, nevzpomenu si, kdy by byly potize). Ale pro priste doporucuju, nez se v tom vrtat sam, volat hned na TP. Minimalne si clovek overi, ze problem je v 99% na strane UPC.

Panove nade mnou reagovali presne v jejich intencich. Vytky, pochybnosti, zadna smysluplna rada. To je na verejnych forech normalni stav....

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno

já reagoval naprosto smysluplně a na konkrétní část příspěvku... nabyl sem dojmu, že uživatel si myslí, jak si z něj upc dělá pr*el jen tak z dlouhý chvíle...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community