Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

u nas vyreseno - jiny kabel a vse OK

Odesláno
Dobrý den,mám problém s kmitočtem 450/6900 kde vysílají Filmbox HD ,Filmbox Family,Hbo HD.Nepravidelné výpadky signálů ,píše není signál .Signál 67% kvalita 98%.

Tak byl tady technik celý to předělal tak uvidíme jak to dopadne.Udělal to nejdříve do zásuvky a pak rozbočení na druhou televizi.Nějak to rušil internet říkal .Problém je na síti UPC schází nějakých- 7 dB signálu na vstupů do baráku.Ještě jsou po baráku spojky jak to někdo přeštípal tak další - 4dB.Bude se dělat celý nový optický kabel po Mostě ,tak technici dělají jenom základní údržbu.Hold UPC nějak podcenilo zájem lidí o internet už nestíhá sít Karnevalu.Tak doufám že brzy to opraví a zvednou ten signál směrem nahoru.Samozřejmě neměl měřák.

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community