Návštěvník black13 Odesláno 3. srpna 2012 Sdílet Odesláno 3. srpna 2012 Evidujete niekto vypadok obrazu - hlaska nie je obraz (zvuk ide) pri Markize HD, prijem cez CAM, tv Panasonic G-20? Nefunguje mi to asi od dnes a problem iba na tejto stanici. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3458-nefunkcny-obraz-markiza-hd-cez-cam/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 3. srpna 2012 Sdílet Odesláno 3. srpna 2012 Potvrdzujem. Mám ten istý typ TV. Markíza údajne menila vo štvrtok multiplexor. Všetky typy STB aj ostatné značky televízorov fungujú. Je to rekcia určitej rady Panasonicov pri descripcii signálu na niečo, čo ale ostatné zariadenia spracujú. Takže je to medzi Markízou a Panasonicom. UPC prenáša signál v nezmenenej podobe. CAM na to nemá vplyv, lebo program nie je cryptovaný. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3458-nefunkcny-obraz-markiza-hd-cez-cam/#findComment-56700 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 5. srpna 2012 Sdílet Odesláno 5. srpna 2012 da sa to nejako preladit (mam ten isty problem na Panasonic X10) Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3458-nefunkcny-obraz-markiza-hd-cez-cam/#findComment-56755 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 6. srpna 2012 Sdílet Odesláno 6. srpna 2012 potvrdzujem. Markiza HD zvuk ide, obraz nie. Televizor hlasi "no video". Televizor Panasonic TX-P42G20E Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3458-nefunkcny-obraz-markiza-hd-cez-cam/#findComment-56799 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 6. srpna 2012 Sdílet Odesláno 6. srpna 2012 Doporucoval bych se obratit primo na Panasonic, melo by byt v jejich zajmu tento problem vyresit. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3458-nefunkcny-obraz-markiza-hd-cez-cam/#findComment-56805 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 7. srpna 2012 Sdílet Odesláno 7. srpna 2012 Mám ten istý problém cca od minulého týždňa, P42GW30E, panasonic - korešpondencia cez nejakú slečnu na recepcii - odporučenie mám nanovo spustiť ladenie dvb-c tuneru, čo sa mi moc teda nechce , markíza sa tvari čudne, ako keby niečo posrali ale nevedia čo, vraj to posunú technikom, ktorí na tom pracujú, UPC tvrdí, že oni žiadne parametre signálu nemenili......výsledok vyzerá to tak, že do vysielania ide nejaký formát obrazu, čo panasonic nevie dekódovať no pánboh pomáhaj ak je to tak Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3458-nefunkcny-obraz-markiza-hd-cez-cam/#findComment-56830 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 7. srpna 2012 Sdílet Odesláno 7. srpna 2012 Znovuspustenie instalacie problem nevyriesi. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3458-nefunkcny-obraz-markiza-hd-cez-cam/#findComment-56831 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 7. srpna 2012 Sdílet Odesláno 7. srpna 2012 Opraviť to musí Markíza, vedia o tom, ale za dva dni príčinu nenašli. Vie o tom Panasonic? Každý nahlási poruchu dodávateľovi signálu UPC,ktoré s tým nić nespraví. Treba nahlásiť poruchu aj na Zákaznícku linku Panasonic, nech sa s tým tiež zaoberajú, že ich televízory nespracujú signál, ktorý všetky ostatné značky televízorov a STB spracujú. Otázne je, či je ten signál korektný. Čím viac nás bude, tým to bude mať väčšiu váhu. LINKA ZÁKAZNÍCKEJ PODPORY Máte dotaz k výrobku Panasonic alebo potrebujete poradiť? Zavolajte nám na našu infolinku a my Vám radi pomôžeme. tel.: +421 2 206 22 911 Callcentrum: Po - Pi: 9:00-17:00 Pre písomné spojenie môžte využiť e-mail: panasonic.bratislava@eu.panasonic.com Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3458-nefunkcny-obraz-markiza-hd-cez-cam/#findComment-56832 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 8. srpna 2012 Sdílet Odesláno 8. srpna 2012 Panasonic o tom vie, už tretí deň na tú tému komunikujeme cez zákaznícku linku, čo je vždy len sprostredkovaná komunikácia a nie priamo s technickým oddelením. Výsledok zatiaľ žiadny. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3458-nefunkcny-obraz-markiza-hd-cez-cam/#findComment-56837 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 8. srpna 2012 Sdílet Odesláno 8. srpna 2012 posledná odpoveď z Panasonicu - "d’akujeme, že ste kontaktovali linku zákazníckej podpory spoločnosti Panasonic. Ďakujeme za Vašu trpezlivosť. Na riešení problému sa už pracuje. S najväčšou pravdepodobnosťou ide o chybu zo strany Markízy. O konečnom riešení Vás informujeme." Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3458-nefunkcny-obraz-markiza-hd-cez-cam/#findComment-56840 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.