Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den

 

Potřeboval bych poradit ohledně ukončení smlouvy na digitální TV od UPC.Adresu jsem si našel ale jde mi spíše o to jakou formu by to vypovězení mělo mít, co je nutné a podstatné tam uvést.Jestli je možné společně s tím odeslat i set top box.Případně zkušenosti ostatních ohledně dělání obstrukcí a naschválů ze strany UPC (s tím dokonce počítám).

Odesláno

jsou tu jini experti

Upraveno uživatelem frelo

Odesláno

Nekde tu byl i navod a odkaz na formular s vypovedi, tak si to zkus dohledat.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

settopbox bych zaroven s vypovedi neposilal, ale pockal, az te k tomu vyzvou (pripadne pockal na potvrzeni data ukonceni a od tohoto data do tydne STB odeslal - a nekolik let peclive schovaval podaci listek z posty)

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno
Dobrý den

 

Potřeboval bych poradit ohledně ukončení smlouvy na digitální TV od UPC.Adresu jsem si našel ale jde mi spíše o to jakou formu by to vypovězení mělo mít, co je nutné a podstatné tam uvést.Jestli je možné společně s tím odeslat i set top box.Případně zkušenosti ostatních ohledně dělání obstrukcí a naschválů ze strany UPC (s tím dokonce počítám).

Proč by měla fa UPC dělat obstrukce? To si myslíš, že jsi tak nepostradatelný? :D

Odesláno

nic

Upraveno uživatelem frelo

Odesláno
Dobrý den

 

Potřeboval bych poradit ohledně ukončení smlouvy na digitální TV od UPC.Adresu jsem si našel ale jde mi spíše o to jakou formu by to vypovězení mělo mít, co je nutné a podstatné tam uvést.Jestli je možné společně s tím odeslat i set top box.Případně zkušenosti ostatních ohledně dělání obstrukcí a naschválů ze strany UPC (s tím dokonce počítám).

 

 

Set-top-box spolu s výpovědí raději neposílejte. Výpověď smlouvy zašlete na adresu (uložte si podací lístek):

 

UPC Česka republika, s.r.o.

Klientské centrum

poštovní přihrádka 53

130 11 Praha 3 - Žižkov

 

Doporučuji výpověď zaslat v první polovině měsíce. Výpovědní lhůta 30 dní totiž běží od prvního dne měsíce následujícího podání výpovědi. Když výpověď zašlete ke konci měsíce, mohlo by se stát, že se pak budete dohadovat o datumech - výpověď chtějí zaslat na P.O. BOX, takže než jej vyberou, zpracují...

 

Zařízení pak zašlete na jinou adresu (pojistěte na cenu zařízení a uschovejte podací lístek):

 

UPC ČR s.r.o.

Kostomlátecká 20/39

288 02 Nymburk

 

Faktury za služby po datu ukončení služeb řešte přes ČTÚ. Pokud vám po pár letech dojde od soudu platební rozkaz za nevrácené zařízení máte 15 dní na podání odporu - podací lístek se vám pak bude hodit. Kdybyste se stěhoval, určitě to UPC napište. Po půl roce doporučuji poslat přes formulář kontrolní dotaz, zda jim nic nedlužíte.

 

Každopádně žádné problémy také přijít nemusí. Nemyslím si, že měl problém úplně každý, kdo ukončil smlouvu. Málo nás ale určitě nebylo. Uvidíte sám, zda už to bylo přes média proprané dostatečně. Držím palce ;-)

Odesláno

Nevíte někdo, jestli podpis na dopise s výpovědí musí být ověřený (notářsky) nebo nemusí.

Ptám se proto, že někde (pravděpodobně na tomto fóru) jsem četl, že musí, ale ve všeobecných podmínkách UPC platných od 1.2.2012 jsem tento požadavek nenašel.

Tak se raději ptám, ať neplatím zbytečně 30 Kč za ověření nebo ať mi UPC neodpoví, že výpověď je neplatná a nenatahuje se to o další měsíc.

Odesláno

A na smlouvě máš notářsky ověřený podpis?

Odesláno

Pochopitelne nemusi, ale mel by to byt stejny podpis jako je na smlouve.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community