Návštěvník hans Odesláno 6. srpna 2012 Sdílet Odesláno 6. srpna 2012 Dobrý den, predem se omlouvam, jsem naprosty laik, muze mi prosim nekdo podrobne popsat, jak zmenim jmeno a heslo v nastaveni routeru a jak zmenim nastaveni wifi na potrebny kanal, ktery je v mem okoli najmene ruseny, popripade jake zmeny v nastaveni jsou potreba. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 6. srpna 2012 Sdílet Odesláno 6. srpna 2012 koukni do galerky... Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník hans Odesláno 6. srpna 2012 Sdílet Odesláno 6. srpna 2012 Dobry den, snazil jsem se to v diskuzich najit,ale bohuzel , omlouvam se, jeste to zkusim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 6. srpna 2012 Sdílet Odesláno 6. srpna 2012 první přihlášení bez jména a hesla, potom: gallery/image.php?album_id=21&image_id=226&view=no_count gallery/image.php?album_id=21&image_id=214&view=no_count nahoře se přepni na manual wireless configuration Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník hans Odesláno 6. srpna 2012 Sdílet Odesláno 6. srpna 2012 Uz to mam, dekuju moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník hans Odesláno 8. srpna 2012 Sdílet Odesláno 8. srpna 2012 Tak cisco zatim funguje bezvadne, jeste jestli se muzu zeptat, chtel jsem do mistnosi na druhem konci bytu natahnout kabel a zapojit dalsi router (TP - link WR841ND), ale nedari se mi na nej pres wifi pripojit (fungujici internet), sit najdu (vynikajici signal), jsem pripojen, ale net nefunguje, je toto spojeni vubec mozne a neni tedy nejaky problem v nastaveni toho routeru (docetl jsem se neco o AP rezimu, ale to mu moc nerozumin. Dekuji za Vasi pripadnou pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...