Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Ja jsem s tímto posledním firmware zaznamenal ještě jeden problém a to s aktualizací programů. kde v aplikaci MyTechniSat se zobrazuje místo programů hláška No data available. Tato chyba je pravidelně každý den a programy naběhnou po zapnutí Digicorderu. Zkoušel jsem jak aktualizaci programů přes Internet, tak z programu ČT1. V dřívějších verzích firmware sice k této chybě také občas došlo, v této verzi je to ale každý den a možnost zapnutí nahrávání přes aplikaci se stala nepoužitelná.

Máte stejnou zkušenost?

Odesláno

Priznam sa, ze s tym problem nemam (prave teraz som to vyskusal cez 3G mimo domacej siete).. obcas sice dlhsie trva, kym sa nacita zoznam programov, inak to funguje ako ma - vratane programovania nahravok.

 

Raz za mesiac sa sice stane, ze aplikacia pise No device available, ale pokial viem, tak to je problem Technisat servera, na ktory sa prihlasuje Digicorder aj MyTechniSat..

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
Odesláno
mám DigiCorder nyní s novým firmwarem 2.57.0.1.....

Rozhodl jsem se pořídit druhý CA modul od UPC (první jsem kupoval loni na podzim, tedy oba jsou identické CI+ SmIT) a mohu konstatovat následující:

- bezproblémové.....

Můžeš sem prosím vypsat verze těch CI+ modulů podobně, jak jsem to udělal já o pár příspěvků výše?

Potřebné informace najdeš v menu podmíněného přístupu.

Odesláno

Také bych prosil "pppqqq" o vypsání verzí CI+ modulů.

Rád bych dokoupil druhý modul a snad se dopracujem k tomu, zda verze SW a HW mají či nemají vliv na funkčnost.

(ten můj SMIT má verzi sw - CNX-SECPLUSGRC-2.8.2.4, hw - 4.0.2)

Odesláno

jde nějak udělat downgrade fw.? ... ten nový neumí ani pořádně detekovat konflikt časovačů

Odesláno

ještě foto k problémům s nejnovějším fw.

 

iZ5GNgp19cklX.jpg

ibuu0I3JbAkRzt.jpg

 

kontaktoval jsem Technisat skrz jejich formulář, tvářil se česky, tak jsem psal česky, ještě bych to mohl napsat anglicky, ale možná by bylo dobré aby to napsal někdo kdo ovládá němčinu. Moje foto klidně použije

 

http://i5.minus.com/iZ5GNgp19cklX.jpg

http://i3.minus.com/ibuu0I3JbAkRzt.jpg

Odesláno

Verze mých CI+ modulů jsou identické:

 

UPC (11/2013): SW: CNX-SECPLUSGRC-2.8.2.4, HW: 4.0.2, IF: 0x40, BT: Mar 26 2012

UPC (04/2014): SW: CNX-SECPLUSGRC-2.8.2.4, HW: 4.0.2, IF: 0x40, BT: Mar 26 2012

 

Co se týče problémů s časovači. Můj přístroj se chová takto:

1. Zadám první časovač (lhostejno, zda ručně nebo přes SFI) - ok.

2. zadám druhý časovač (lhostejno, zda ručně nebo přes SFI) - ok.

3. Zadám třetí časovač (lhostejno, zda ručně nebo přes SFI) - HLÁŠENÍ "Detekován konflikt časovačů." a i tento časovač se ULOŽÍ.

 

Mně se toto chování zdá výhodné. Neboť následně mohu jednoduše jít do seznamu časovačů a ten přebytečný odstranit. Pokud by se mi třetí časovač neuložil a chtěl bych ho, pak bych musel do seznamu časovačů, najít ten, co nyní není, ale bude v konfliktu, a nechci ho, odstranit ho a pak znovu nastavit nový časovač. To se mi zdá jako uživatelsky nepříjemná varianta. Na konflikt upozorněn v každém případě jsem, což je podstatné.

Odesláno

Co se týče problémů s časovači. Můj přístroj se chová takto:

1. Zadám první časovač (lhostejno, zda ručně nebo přes SFI) - ok.

2. zadám druhý časovač (lhostejno, zda ručně nebo přes SFI) - ok.

3. Zadám třetí časovač (lhostejno, zda ručně nebo přes SFI) - HLÁŠENÍ "Detekován konflikt časovačů." a i tento časovač se ULOŽÍ.

 

Na konflikt upozorněn v každém případě jsem, což je podstatné.

 

To jsi popsal normální chování časovačů, problém je že Digicorder teď detekuje tento konflikt značně náhodně, někdy jo někdy ne. Pak nevypíše žádné upozornění a v seznamu není tento konflikt označen červeně, takže to musím procházet manuálně a kontrolovat konflikty

Odesláno

Tak Omko jako distributor o těchto problémech ví a informovalo Technisat.

 

Kontaktní formulář na stránkách Technisatu, i když je v češtině, tak raději psát English or Deutsch, protože češtinu nepřelouskají jak mě teď došla odpověď e-mailem, takže jsem jim to zopakoval English.

Odesláno

TechniSat DigiCorder ISIO C

(nový firmware 2.57.0.1)

Potvrzuji bezchybné fungování dvou CI+ modulů SMIT od UPC. (první modul jsem koupil v dubnu 2013, druhý jsem dokoupil 18.4.2014)

Mají identickou verzi SW: CNX-SECPLUSGRC-2.8.2.4, HW: 4.0.2

Dokonce se vyřešil (asi novým firmware přijímače) problém hlášky při záznamu kódovaného programu "Z licenčních důvodů lze záznam přehrát pouze do 90 min. po ukončení vysílání". Hláška se neobjevuje ani při standartním "Standby" (bez rychlého startu)

Zatím jsem vyzkoušel záznam dvou HD programů ve shodném časovém úseku (HBO, Filmbox) ze standartního "Standby" a vše OK.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community