Přejít na obsah

Výměna modemu


Návštěvník germi41

Doporučené příspěvky

Návštěvník germi41

Zdravím,

 

dneska mi byl technik měnit modem za nový od Cisca. Paní na infolince mi řekla, že si ten starý vezme včetně kabelů. Jelikož jsem doma nebyl a neměl jsem to nachystáno v krabici (technik se ohlásil dřív) a mamka tomu prd rozumí (ta byla doma), tak si technik vzal modem a nechal mi tu nový, jenže si vzal čistě jenom modem, UTP, USB a dokonce i napájecí kábl mi tu nechal. Tak se ptám co s tím? UTP využiju, ale USB a ten napájecí je mi k ničemu, tak bych to vyhodil, ale nechci se dostat do situace, že by se mi pak někdo ozval, že by potřeboval ještě k tomu ty káble a já je už neměl a pak bych ještě musel třeba platit.

 

Díky za info :thumleft:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Kulombo

UTP se při výměnách neodebírají a USB se ani nikde neevidují, ale zdroje se vrací. Jestli je na ZL vypsaný starý modem jako odebraný a není uvedeno, že něco chybí, tak to neřeš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

 

dneska mi byl technik měnit modem za nový od Cisca. Paní na infolince mi řekla, že si ten starý vezme včetně kabelů. Jelikož jsem doma nebyl a neměl jsem to nachystáno v krabici (technik se ohlásil dřív) a mamka tomu prd rozumí (ta byla doma), tak si technik vzal modem a nechal mi tu nový, jenže si vzal čistě jenom modem, UTP, USB a dokonce i napájecí kábl mi tu nechal. Tak se ptám co s tím? UTP využiju, ale USB a ten napájecí je mi k ničemu, tak bych to vyhodil, ale nechci se dostat do situace, že by se mi pak někdo ozval, že by potřeboval ještě k tomu ty káble a já je už neměl a pak bych ještě musel třeba platit.

 

Díky za info :thumleft:

Pokud chcete mít úplný klid, napište na UPC, že si technik zapomněl u Vás adaptér k modemu, ať Vás kontaktuje a domluvte si s ním dodatečné vyzvednutí. Technik se s Vámi poté domluví dle Vašich možností a času na nějaký přesnější termín. :)

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jaku

Každý ne, jen "marný výjezd" - Klient nebyl zastižen v jím odsouhlaseném termínu aniž by včas na tuto skutečnost upozornil a "placený servisní výjezd" - V případě, že závada nebyla nalezena na zařízení poskytovatele.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...

Dobrý den,

chci se zeptat ohledně navrácení modemu při změně služeb. Chci si pořídít rychlejší internet a rovnou koupit modem. Na zákaznické lince mi bylo sděleno, že původní modem předám technikovi, který mi přinese nový.

Má mi něco podepsat nebo mám modem odeslat do Nymburku? Nerad bych se dostal do potíží, které byly z vrácením modemů a následném vymáhání peněz. Četl jsem všeobecné podmínky a je pravda, že tam je navrácení modemu jen při ukončení služeb, ale radši zjišťuji co a jak.

 

Díky za rady :diky

  • -
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...