Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Zdravím,

 

dneska mi byl technik měnit modem za nový od Cisca. Paní na infolince mi řekla, že si ten starý vezme včetně kabelů. Jelikož jsem doma nebyl a neměl jsem to nachystáno v krabici (technik se ohlásil dřív) a mamka tomu prd rozumí (ta byla doma), tak si technik vzal modem a nechal mi tu nový, jenže si vzal čistě jenom modem, UTP, USB a dokonce i napájecí kábl mi tu nechal. Tak se ptám co s tím? UTP využiju, ale USB a ten napájecí je mi k ničemu, tak bych to vyhodil, ale nechci se dostat do situace, že by se mi pak někdo ozval, že by potřeboval ještě k tomu ty káble a já je už neměl a pak bych ještě musel třeba platit.

 

Díky za info :thumleft:

Odesláno

Ja mam zkusenost takovou, ze si technik odnesl pouze modem a zdroj, krabici ani kabely nechtel.

Zdroj si nech doma, kdyby neco, az nekdy ukoncis sluzby UPC, tak ho muzes vratit.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

USB se hodí třeba k tiskárně.

Odesláno

UTP se při výměnách neodebírají a USB se ani nikde neevidují, ale zdroje se vrací. Jestli je na ZL vypsaný starý modem jako odebraný a není uvedeno, že něco chybí, tak to neřeš.

Odesláno
Zdravím,

 

dneska mi byl technik měnit modem za nový od Cisca. Paní na infolince mi řekla, že si ten starý vezme včetně kabelů. Jelikož jsem doma nebyl a neměl jsem to nachystáno v krabici (technik se ohlásil dřív) a mamka tomu prd rozumí (ta byla doma), tak si technik vzal modem a nechal mi tu nový, jenže si vzal čistě jenom modem, UTP, USB a dokonce i napájecí kábl mi tu nechal. Tak se ptám co s tím? UTP využiju, ale USB a ten napájecí je mi k ničemu, tak bych to vyhodil, ale nechci se dostat do situace, že by se mi pak někdo ozval, že by potřeboval ještě k tomu ty káble a já je už neměl a pak bych ještě musel třeba platit.

 

Díky za info :thumleft:

Pokud chcete mít úplný klid, napište na UPC, že si technik zapomněl u Vás adaptér k modemu, ať Vás kontaktuje a domluvte si s ním dodatečné vyzvednutí. Technik se s Vámi poté domluví dle Vašich možností a času na nějaký přesnější termín. :)

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

nzapomen ze kazdy vyjezd technika mas zpoplatnen :lol::lol:

Odesláno

Každý ne, jen "marný výjezd" - Klient nebyl zastižen v jím odsouhlaseném termínu aniž by včas na tuto skutečnost upozornil a "placený servisní výjezd" - V případě, že závada nebyla nalezena na zařízení poskytovatele.

Odesláno

Technik si pro zapomenuté zařízení (nebo jeho část), určitě rád přijede, aby nemusel platit náhradu.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • po měsících...
Odesláno

Dobrý den,

chci se zeptat ohledně navrácení modemu při změně služeb. Chci si pořídít rychlejší internet a rovnou koupit modem. Na zákaznické lince mi bylo sděleno, že původní modem předám technikovi, který mi přinese nový.

Má mi něco podepsat nebo mám modem odeslat do Nymburku? Nerad bych se dostal do potíží, které byly z vrácením modemů a následném vymáhání peněz. Četl jsem všeobecné podmínky a je pravda, že tam je navrácení modemu jen při ukončení služeb, ale radši zjišťuji co a jak.

 

Díky za rady :diky

  • -
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odesláno

Dostaneš doklad jak o vrácení starého, tak o převzetí nového modemu.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community