Přejít na obsah

Přechod na pomalejší tarif


Návštěvník Bucky Kid

Doporučené příspěvky

Návštěvník mipo

Jenže to by vyžadovalo výměnu modemu a poplatek 650 Kč. Když pročítám příspěvky o poskytovaných modemech, o nový modem nestojím a jelikož nejsem hráč, ani stahovač, rychlost mi zcela postačuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník mipo

Sleva je pro mne to, že za stejné služby teď platím o 250 Kč/měs méně, než dosud. Zatím čtu jen spoustu stížností na zdražování služeb UPC.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník mipo

Jenže když si koupím od UPC modem a za rok od nich odejdu, můžu si modem uložit za klobouk, nebo ho někde na Aukru nabízet za pár kaček.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Modem lze normalne prodat a vlozena castka se ti tak vrati, modemy poruchove nejsou, takze klidne za litr ho prodas.

 

Jen tak mimochodem, tedka zrovna na Aukru nekdo prodava modem Cisco 3925 od UPC, ale vzhledem k cene pocitam ze se jedna o nevraceny kus, takze ten vam UPC urcite nepripoji.

http://aukro.cz/kabelovy-modem-upc-cisc ... 25995.html

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...
Návštěvník radoslavcz

At nezakládám nové téma.

13.9.2012 jsem na UPC přes webový formulář zažádal o vícero změn, předně o snížení KOMBI KOMFORT PLUS (120Mbps) na KOMBI KOMFORT (60Mbps), (zrušení balíčku FilmboxPlus, výměnu ED3 za WiFi a odkup modemu a objednání služby telefon).

 

Dorazilo mi i potvrzení o přijetí požadavku, nicméně dnes je 22.10.2012 a internet stále frčí na 120Mbps (PS.balíček Filmbox Plus už mi neběží).

 

Dotaz č.1 - jestli to zapomněli změnit, mohu případně při nezměněné fakturaci po 30. dni uplatnit reklamaci ?

 

Ve VOP je u změny Služeb uvedeno, že změna služby znamená zvýšení tarifu.

 

Dotaz č.2, co je tedy snížení tarifu, když ne změna Služeb ?

 

2.4. Pokud chcete změnit Služby

2.4.1. Pokud chcete změnit rozsah užívané Služby, to znamená zvýšit využívaný tarif, nebo pokud si chcete přiobjednat jinou Službu (dále jen změna Služeb), kontaktujte nás na telefonické lince klientského centra nebo na http://www.upc.cz/klientsky-servis anebo písemně. Požadovanou změnu Služeb provedeme nejpozději do 30 dnů od Vaší žádosti; od tohoto okamžiku považujeme dohodu o změně Služeb za uzavřenou, nebyla-li dříve uzavřena písemně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...