Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

tak to je trochu blbost, ne? za tu cenu máš mít dvojnásobně rychlý stahování a šestkrát rychlejší odesílání :roll:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Jenže to by vyžadovalo výměnu modemu a poplatek 650 Kč. Když pročítám příspěvky o poskytovaných modemech, o nový modem nestojím a jelikož nejsem hráč, ani stahovač, rychlost mi zcela postačuje.

Odesláno

to bys měl aspoň dostat nějakou slevu :?

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Sleva je pro mne to, že za stejné služby teď platím o 250 Kč/měs méně, než dosud. Zatím čtu jen spoustu stížností na zdražování služeb UPC.

Odesláno

no zdražený to máš pěkně, jestlis do teď platil ještě víc, tak bych tam tlačil výpověď horem spodem :roll:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Ja bych presel na balicek Kombi Komfort za 650 kc a k nemu si koupil vlastni modem za 1300, tim se vyhnes poplatku 650 kc za instalaci a zbyla castka se ti za rok vrati, modem je tvuj a nemusis platit 600 kc kazdy rok za pronajem.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Jenže když si koupím od UPC modem a za rok od nich odejdu, můžu si modem uložit za klobouk, nebo ho někde na Aukru nabízet za pár kaček.

Odesláno

Modem lze normalne prodat a vlozena castka se ti tak vrati, modemy poruchove nejsou, takze klidne za litr ho prodas.

 

Jen tak mimochodem, tedka zrovna na Aukru nekdo prodava modem Cisco 3925 od UPC, ale vzhledem k cene pocitam ze se jedna o nevraceny kus, takze ten vam UPC urcite nepripoji.

http://aukro.cz/kabelovy-modem-upc-cisc ... 25995.html

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po měsíci...
Odesláno

At nezakládám nové téma.

13.9.2012 jsem na UPC přes webový formulář zažádal o vícero změn, předně o snížení KOMBI KOMFORT PLUS (120Mbps) na KOMBI KOMFORT (60Mbps), (zrušení balíčku FilmboxPlus, výměnu ED3 za WiFi a odkup modemu a objednání služby telefon).

 

Dorazilo mi i potvrzení o přijetí požadavku, nicméně dnes je 22.10.2012 a internet stále frčí na 120Mbps (PS.balíček Filmbox Plus už mi neběží).

 

Dotaz č.1 - jestli to zapomněli změnit, mohu případně při nezměněné fakturaci po 30. dni uplatnit reklamaci ?

 

Ve VOP je u změny Služeb uvedeno, že změna služby znamená zvýšení tarifu.

 

Dotaz č.2, co je tedy snížení tarifu, když ne změna Služeb ?

 

2.4. Pokud chcete změnit Služby

2.4.1. Pokud chcete změnit rozsah užívané Služby, to znamená zvýšit využívaný tarif, nebo pokud si chcete přiobjednat jinou Službu (dále jen změna Služeb), kontaktujte nás na telefonické lince klientského centra nebo na http://www.upc.cz/klientsky-servis anebo písemně. Požadovanou změnu Služeb provedeme nejpozději do 30 dnů od Vaší žádosti; od tohoto okamžiku považujeme dohodu o změně Služeb za uzavřenou, nebyla-li dříve uzavřena písemně.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community