Přejít na obsah

CISCO EPC3925 a počet připojených zařízení

Doporučené příspěvky

Návštěvník Bohy

Dobrý den,

omlouvám se, pokud se tu už podobná věc řešila, pokoušel jsem se zběžně ve fóru hledat, bohužel jsem nic nenašel a problémem je, že mě poněkud tlačí čas.

V panelovém studentském bytě si plánujeme zařídit internet od UPC (Fiber Power 30) a k tomu pronajmout wifi modem od UPC CISCO EPC3925 (ED 3). Mou otázkou je, zda když se budeme chtít na wifi připojit zároveň v šesti lidech (všechno notebooky, předpokládám že s 802.11n), zda je to technicky vůbec možné.

Je mi jasné, že pravděpodobně dojde ke snížení rychlosti, ale hlavně mám strach o to, aby se šest lidí najednou bylo schopno k internetu připojit.

Moc děkuju za každou reakci, jsem v tomto oboru laik, a tak bych nerad něco zařizoval metodou pokus/omyl.

Návštěvník Kulombo

Nevidím důvod, proč by to nešlo. Rychlost se prostě rozdělí podle potřeby jednotlivých připojených. Já mám doma přes wifi zapojených 7 zařízení na 6Mb lince a nemám vůbec žádný problém.

Co by mohlo být limitující je upload, on ten 1Mbit je sám o sobě docela o ničem, jak na tom bude napojených 6 lidí, tak to bude tragédie. Pouvažoval bych nad tím, že si připlatíte 100 Kč a budete mít 60/6 linku.

Bohy: Samozřejmě to fungovat bude. 1 mbit/s uploadu se nemusíš bát - nejspíš vám bude úplně v pohodě stačit. Záleží jen na tom, jak hodláte připojení používat. Připlatit si pak stovku kdyžtak můžete vždycky, přejít na nižší tarif vás ale vyjde na 300,-.

• 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • Vodafone Station, CA modul
  • Pardubice
Návštěvník JuraS.

Ono by chtělo napsat co kdo na tom netu bude dělat. Zadřu ti i 10M linku když na ní připojím počítač co bude stahovat a sdílet stovku torrentů s neomezeným nastavení rychlosti a do toho jinej bude poslouchat hudbu z youtube, chatovat po skype a stahovat na pozadí 3 filmy z ulozto....to když nemáš na routidle nastaveny nějaká omezení pak se ty s obyčejnou kontrolou pošty ani nepípneš...