Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zajimalo by me, jak presne postupovat, pokud by nekdo chtel vratit UPC nepouzivany STB a usetrit tak za jeho mesicni pronajem ?

 

Ano, zabalim STB a spolu s protokolem o vrácení zarízení ho poslu UPC na adresu:

 

UPC Česká republika, s.r.o.

Kostomlátecká 20/39,

288 02 Nymburk

 

A co dál ? musím kontaktovat UPC a informovat je ?

A od kdy se me pak pronájem za STB přestane uctovat ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Mně to přestali účtovat ode dne doručení. A do UPC jsem ani nevolal, prostě jsem to vrátil a bylo to.

Odesláno

A kartu kterou mám v STB tam můžu nechat a poslat to dohromady, nebo je potřeba vrátit kartu zvlášť, s novým protokolem o vrácení ?

Odesláno

Kartu vrátit s tím!

 

Tuto krátkou odpověď jsem musel poslat 3x, než se objevila - to už se snad dá problém v phpBB dohledat, ne?

Odesláno
  • Autor

Tak si odpovim sam, cituji z poradny na Facebooku UPC:

 

Dobrý den,

samozřejmě můžete vrátit set-top-box, pokud ho nevyužíváte a máte doma ještě další zařízení pro příjem digitální televize (například druhý set-top-box, CA modul, HD PVR box).

Po jeho přijetí a následném odepsání z klientského účtu se Vám již nebude účtovat poplatek za jeho pronájem.

Máte přesné informace a skutečně prosíme o zaslání zařízení na adresu UPC Česká republika, s.r.o., Kostomlátecká 20/39, 288 02, Nymburk zároveň s protokolem o vrácení zařízení.

O vrácení zařízení nás nemusíte informovat. Pokud budete chtít doložit, že jste set-top-box vrátil, můžete zaslat na fax 241005100, email info@upc.cz, nebo poštou na adresu klientského centra UPC Česká republika,s.r.o., P.O.Box 53, Praha 3-Žižkov, 130 11 kopii podacího lístku.

Eva, UPC Facebook tým

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Tak udajne je i mozne zavolat na UPC a nechat si vyzvednout a odvezt zařízení technikem UPC zdarma.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ze své vlastní zkušenosti bych doplnil ještě citaci z poradny na Facebooku UPC o následující:

Vracel jsem set-top box loni v posledním týdnu (mezi vánočními svátky a Silvestrem), očekával jsem, že po obdržení zásilky mně přestane UPC účtovat pronájem zařízení. Proto jsem si na stránce České pošty - vyhledávání zásilek zjistil datum převzetí zásilky podle čísla podacího lístku. O vrácení set-top boxu jsem následně UPC informoval prostřednictvím kontaktního formuláře v prosinci v den, kdy k převzetí došlo. Následně jsem byl požádán o zaslání kopie podacího lístku na adresu info@upc.cz, což jsem splnil.

K mému překvapení se však ve vyúčtování za prosinec vrácení set-top boxu neprojevilo a následně mně byl účtován poměrnou částkou ještě v lednu. Tento stav jsem samozřejmě reklamoval, musel jsem znovu zaslat podací lístek a uvedl jsem i kopii stránky České pošty - sledování zásilek. V dalším vyúčtování mně byl přeplatek vrácen spolu s omluvou.

Tímto chci všechny upozornit na různý výklad "převzetí vráceného zařízení" ze strany pracovníků UPC, zřejmě se stává, že vrácené zařízení je odúčtováno ne v den převzetí zásilky, ale až po jejím zapsáním do systému, což v mém případě bylo až za sedm dnů.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community