tomus Odesláno 8. září 2012 Sdílet Odesláno 8. září 2012 Zajimalo by me, jak presne postupovat, pokud by nekdo chtel vratit UPC nepouzivany STB a usetrit tak za jeho mesicni pronajem ? Ano, zabalim STB a spolu s protokolem o vrácení zarízení ho poslu UPC na adresu: UPC Česká republika, s.r.o. Kostomlátecká 20/39, 288 02 Nymburk A co dál ? musím kontaktovat UPC a informovat je ? A od kdy se me pak pronájem za STB přestane uctovat ? Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3511-jak-vr%C3%A1tit-stb-a-u%C5%A1et%C5%99it-tak-poplatek-za-jeho-pron%C3%A1jem/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 8. září 2012 Sdílet Odesláno 8. září 2012 Mně to přestali účtovat ode dne doručení. A do UPC jsem ani nevolal, prostě jsem to vrátil a bylo to. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3511-jak-vr%C3%A1tit-stb-a-u%C5%A1et%C5%99it-tak-poplatek-za-jeho-pron%C3%A1jem/#findComment-57412 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lineto Odesláno 9. září 2012 Sdílet Odesláno 9. září 2012 A kartu kterou mám v STB tam můžu nechat a poslat to dohromady, nebo je potřeba vrátit kartu zvlášť, s novým protokolem o vrácení ? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3511-jak-vr%C3%A1tit-stb-a-u%C5%A1et%C5%99it-tak-poplatek-za-jeho-pron%C3%A1jem/#findComment-57422 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 9. září 2012 Sdílet Odesláno 9. září 2012 Kartu vrátit s tím! Tuto krátkou odpověď jsem musel poslat 3x, než se objevila - to už se snad dá problém v phpBB dohledat, ne? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3511-jak-vr%C3%A1tit-stb-a-u%C5%A1et%C5%99it-tak-poplatek-za-jeho-pron%C3%A1jem/#findComment-57427 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 10. září 2012 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2012 Tak si odpovim sam, cituji z poradny na Facebooku UPC: Dobrý den, samozřejmě můžete vrátit set-top-box, pokud ho nevyužíváte a máte doma ještě další zařízení pro příjem digitální televize (například druhý set-top-box, CA modul, HD PVR box). Po jeho přijetí a následném odepsání z klientského účtu se Vám již nebude účtovat poplatek za jeho pronájem. Máte přesné informace a skutečně prosíme o zaslání zařízení na adresu UPC Česká republika, s.r.o., Kostomlátecká 20/39, 288 02, Nymburk zároveň s protokolem o vrácení zařízení. O vrácení zařízení nás nemusíte informovat. Pokud budete chtít doložit, že jste set-top-box vrátil, můžete zaslat na fax 241005100, email info@upc.cz, nebo poštou na adresu klientského centra UPC Česká republika,s.r.o., P.O.Box 53, Praha 3-Žižkov, 130 11 kopii podacího lístku. Eva, UPC Facebook tým Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3511-jak-vr%C3%A1tit-stb-a-u%C5%A1et%C5%99it-tak-poplatek-za-jeho-pron%C3%A1jem/#findComment-57441 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 15. září 2012 Autor Sdílet Odesláno 15. září 2012 Tak udajne je i mozne zavolat na UPC a nechat si vyzvednout a odvezt zařízení technikem UPC zdarma. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3511-jak-vr%C3%A1tit-stb-a-u%C5%A1et%C5%99it-tak-poplatek-za-jeho-pron%C3%A1jem/#findComment-57588 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník spasen Odesláno 16. září 2012 Sdílet Odesláno 16. září 2012 Ze své vlastní zkušenosti bych doplnil ještě citaci z poradny na Facebooku UPC o následující: Vracel jsem set-top box loni v posledním týdnu (mezi vánočními svátky a Silvestrem), očekával jsem, že po obdržení zásilky mně přestane UPC účtovat pronájem zařízení. Proto jsem si na stránce České pošty - vyhledávání zásilek zjistil datum převzetí zásilky podle čísla podacího lístku. O vrácení set-top boxu jsem následně UPC informoval prostřednictvím kontaktního formuláře v prosinci v den, kdy k převzetí došlo. Následně jsem byl požádán o zaslání kopie podacího lístku na adresu info@upc.cz, což jsem splnil. K mému překvapení se však ve vyúčtování za prosinec vrácení set-top boxu neprojevilo a následně mně byl účtován poměrnou částkou ještě v lednu. Tento stav jsem samozřejmě reklamoval, musel jsem znovu zaslat podací lístek a uvedl jsem i kopii stránky České pošty - sledování zásilek. V dalším vyúčtování mně byl přeplatek vrácen spolu s omluvou. Tímto chci všechny upozornit na různý výklad "převzetí vráceného zařízení" ze strany pracovníků UPC, zřejmě se stává, že vrácené zařízení je odúčtováno ne v den převzetí zásilky, ale až po jejím zapsáním do systému, což v mém případě bylo až za sedm dnů. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3511-jak-vr%C3%A1tit-stb-a-u%C5%A1et%C5%99it-tak-poplatek-za-jeho-pron%C3%A1jem/#findComment-57600 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.